Skrevet av Emne: Gå ned i fettprosent og bygge muskler  (Lest 5315 ganger)

Utlogget danilinho

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Gå ned i fettprosent og bygge muskler
« : 04. januar 2015, 22:42 »
Hei Smiley
Håper jeg kan få noen tips om hvordan jeg kan senke fettprosenten min, og få mer definerte muskler?
har ganske bra tilgang på utstyr, og har begynt å trene styrke flere ganger i uken.
Er det mulig å minske fettprosent uten å miste det lille jeg har av muskler?
Takker for svar Cheesy

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 270
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 270

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Gå ned i fettprosent og bygge muskler
« #1 : 04. januar 2015, 22:55 »
Hvis du har lite muskler så burde du heller prøve å øke muskelmassen uten å legge på deg fett, dvs. en lean bulk. Lite vits å deffe en lite trent kropp.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Gå ned i fettprosent og bygge muskler
« #2 : 04. januar 2015, 23:30 »
Enig med SFV.

Forøvrig senkes fettprosent ved manipulasjon av kosthold + cardiotrening. Men ingen er interessert i å se på en fyr som veier 45 kilo. Med unntak av 13 år gamle jenter.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Utlogget danilinho

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Gå ned i fettprosent og bygge muskler
« #3 : 05. januar 2015, 12:22 »
Veier 80 kg nå, så tviler på at jeg ender på 45kg Tongue
Men altså burde jeg fokusere på styrketrening og evnt. ta meg en joggetur innimellom? what

[/quote]
Hvis du har lite muskler så burde du heller prøve å øke muskelmassen uten å legge på deg fett, dvs. en lean bulk. Lite vits å deffe en lite trent kropp.

Enig med SFV.

Forøvrig senkes fettprosent ved manipulasjon av kosthold + cardiotrening. Men ingen er interessert i å se på en fyr som veier 45 kilo. Med unntak av 13 år gamle jenter.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 270
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 270

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Gå ned i fettprosent og bygge muskler
« #4 : 05. januar 2015, 13:07 »
Veier 80 kg nå, så tviler på at jeg ender på 45kg Tongue
Men altså burde jeg fokusere på styrketrening og evnt. ta meg en joggetur innimellom? what

Bygg først, deff etterpå. Joggeturer for å opprettholde forbrenning og kondisjon er selvfølgelig en god ide.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019135

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.
Fra tørt og trått til velsmakende og sukkerholdig!