Skrevet av Emne: På en skala fra 1-10, hvor ligger jeg an?  (Lest 2817 ganger)

Utlogget OlgaDenStore

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

På en skala fra 1-10, hvor ligger jeg an?
« : 15. januar 2015, 17:58 »
Hei!

Jeg har ingen å vise meg frem til, så da lurte jeg på om jeg kan gjøre det her i all anonymitet. Altså, jeg lurer på: Hvor veltrent ser jeg ut på en skala fra 1-10? Jeg mener, er dette bra? Målet mitt er ikke å se ut som en muskelbunt, men bare fast i fisken og trent(ikke slapp ihvertfall). Setter stor pris på tilbakemeldinger!

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: På en skala fra 1-10, hvor ligger jeg an?
« #1 : 15. januar 2015, 18:13 »
Om dette er bra avhenger 100% av øyet som ser. Jeg personlig synes det ser veldig bra ut, og synes ikke du bør ha lavere fettprosent. Andre kommer til å si akkurat det motsatte, og sånn kan diskusjonen gå i det uendelige.

 Det viktigste er hva du selv liker, og hvordan du føler deg best - både fysisk og psykisk.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Utlogget OlgaDenStore

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: På en skala fra 1-10, hvor ligger jeg an?
« #2 : 15. januar 2015, 18:20 »
Tusen takk for svar! Så det er ikke bare innbilning, altså? Jeg ser "litt" trent ut? Smiley Jeg var neimen ikke sikker! Og den v-linjen skjønte jeg ikke var da den tittet frem i fjor, nå vet jeg at det er en del av nedre magemuskel. Jeg trodde jeg hadde gått med for trange klær som hadde skåret seg inn i kjøttet...

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: På en skala fra 1-10, hvor ligger jeg an?
« #3 : 15. januar 2015, 18:58 »
Tusen takk for svar! Så det er ikke bare innbilning, altså? Jeg ser "litt" trent ut? Smiley Jeg var neimen ikke sikker! Og den v-linjen skjønte jeg ikke var da den tittet frem i fjor, nå vet jeg at det er en del av nedre magemuskel. Jeg trodde jeg hadde gått med for trange klær som hadde skåret seg inn i kjøttet...

Ja, du ser fint trent ut. Ser ut som om du er sterk og sunn! Men ikke noe fettprosenthysteri!
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!