Skrevet av Emne: Hjelp til kosthold!  (Lest 1886 ganger)

Utlogget D

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hjelp til kosthold!
« : 23. februar 2015, 17:49 »
Noen som kan hjelpe meg eller har noen gode råd å komme med når det gjelder å gå ned i fettprosent?

Jeg er en jente, 19 år, 160cm og ca 64kg. Vil si jeg er i god form, trener 7 økter i uken og er forhåndsvis "sterk" og slank.  Men jeg sliter veldig med å trene vekk magefettet! Ser gode resultater i både rygg, rumpe og armer - men når det kommer til det nedre magefettet så vil det ikke vekk. Som mange sier er kostholdet 80%(elns) og at det er det som avgjør om du går ned i fettprosent. Så derfor hadde jeg satt stor pris på om noen kunne satt opp et forslag til en matplan for meg?

Jeg er VELDIG kresen, å kunne tenkt meg en matplan hvor jeg faktisk liker det som skal bli spist, istedet for å måtte trykke ned noe som smaker gress. Grønnsaker funker ikke for meg, og det er kun agurk, paprika og mais som går ned. (Alt av dette kesam og cottage cheese er heller ikke interessant) Ellers er jeg veeldig glad i kylling, karbonader, fisk og så og si alt kjøtt. Så jeg har ingen problemer med å spise det hver dag. Liker også godt havre knekkebrød, men sliter med å finne pålegg til det da brunost tydeligvis ikke er det beste alternativet. Ellers liker jeg det meste av frukt, og spiser som regel det som mellommåltider eller gomorgen yoghurten zero.

Det er så vanskelig å søke etter en kostholsplan da de som oftest inneholder både grønnsaker, kesam eller noe annet jeg ikke liker.
Noen som har noen gode forslag til en som er såpass kresen?  Undecided

Utlogget Rambofant

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Hjelp til kosthold!
« #1 : 26. februar 2015, 11:38 »
Søk opp kosthold planer, og sett den sammen selv med hva du liker. Det er egentlig ganske enkelt, spis det av grønnsaker du liker og prøv nye ting.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!