Skrevet av Emne: Problem med den ene siden av kroppen. Hjelp!  (Lest 4571 ganger)

Utlogget Andesh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Problem med den ene siden av kroppen. Hjelp!
« : 12. mai 2015, 21:38 »
Hei!

Jeg har et problem med den ene siden av kroppen min. Det ble sånn ganske plutselig en dag, det var ikke sånn før, men det har vart i flere måneder nå.
Problemet er at jeg ikke kjenner at muskelene jobber/muskelsammentrekning/ at det brenner etc. i venstre siden av kroppen, hovedsaklig når jeg trener bryst og rygg. Jeg har prøvd mange ulike metoder for å fikse dette, men jeg har funnet ut at jeg utfører øvelsene riktig. Problemet gjelder nemlig også på apparater med en låst bevegelse.

Den venstre armen min er en smule lengre enn høyre (ca. 0,5cm), men jeg tror ikke dette har noe særlig å si. Jeg er like sterk i begge sidene, men dette problemet skaper stor irritasjon under øvelsene.
Jeg har prøvd å ta litt over en ukes pause, men det hjalp ingenting.

Jeg er åpen for alle tips og forslag og jeg håper å få en slutt på dette da det ødelegger mange av øktene.

Utlogget Libulas

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Problem med den ene siden av kroppen. Hjelp!
« #1 : 14. mai 2015, 22:35 »
Hei!
Jeg skal ikke skape panikk, og diverse lammelser over kort tid er normale når man trener styrke. Men skulle probleme fortsette over en enda lengre tid ville jeg anbefalt å se en terapaut eller fastlege.

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Problem med den ene siden av kroppen. Hjelp!
« #2 : 18. mai 2015, 13:59 »
Få en fysioterapeut til å sjekke det ut...
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Gå til:  

Strak markløft

Trening12.11.2019133

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.
Fra tørt og trått til velsmakende og sukkerholdig!
Her gir vi deg en full guide på hvordan legger du på deg muskelmasse trygt og raskt.