Skrevet av Emne: Muskelmasse/Fettforbrenning  (Lest 4095 ganger)

Utlogget tyr-ar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Muskelmasse/Fettforbrenning
« : 09. august 2015, 17:39 »
Hei! Ny her på forumet, så jeg får stille et par spørsmål jeg lurer på  Cool

Jeg trente styrke for noen år tilbake, et halvannet års tid sammenhengende, gikk veldig greit, men sluttet og tok det aldri opp etter en sommer der jeg var giddalaus  Roll Eyes Jeg lurer derfor på om noen flinke folk her inne kan fortelle meg hva for et daglig inntak jeg bør ha av kcal, og hva slags type styrketrening som er best for å beholde/øke muskelmasse, men samtidig gå ned i fettprosent! Mann, 24år 176 høy og 95kg Grin har meget lyst til å kickstarte meg selv igjen!

Takker!

Utlogget Oddinge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Muskelmasse/Fettforbrenning
« #1 : 12. august 2015, 16:33 »
Hei.

Du kan ta en titt på treningsloggen min, holder på med 13.  uke etter 8 år pause. Har godt opp 4 kg muskelmasse og ned 1 kg fett (ifølge scanning), totalt opp 3 kg i kroppsvekt.

Har ikke fokusert 100 % på mat, men har skrevet litt av det jeg har spist i sommer på en typisk dag.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=133042.30

Gå til:  

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201942

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191817

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.