Skrevet av Emne: kan noen se på programmet mitt? ????  (Lest 5245 ganger)

Utlogget papillon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

kan noen se på programmet mitt? ????
« : 19. februar 2016, 09:48 »
Hei. Hva syntes dere viderekomne om dette programmet?   Alltid  fokus på rumpe,da målet er bikini fitness.   Er dette nok for en økt?  Spørr fordi jeg aldri  føler  jeg  har gjort nok liksom. Trener  hvertfall  4 ganger  i uken. Bare styrke.  Knebøy   47.5 kg 5×5. Markløft  60 kg 5×5.     Hip thrust  55 kg 10×3. Curtsy  lunge  14+14 kg  hantler  12×3 hvert ben.  Utfall  bakover  35 kg 12×3 hvert ben.  Goblet  squat  28 kg 8×3   .Enarms  roing  benk  14 kg 8×3 hver arm.    Overhead  triceps  extension 4 kg 6×3    Beinpress 130-180 kg 12 reps på hver.  Veier 50 kg forresten.  Noe av dette er maks av hva  jeg klarer.    Prøver på progresjon  hver uke. Noen tips til meg  Huh? ? ?   Smiley

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: kan noen se på programmet mitt? ????
« #1 : 19. februar 2016, 12:33 »
Tipset mitt er at hvis du er en nybegynner så ikke lag et eget program. Det finnes utallige ferdigprogrammer. Ta denne feks

http://www.bodybuilding.com/fun/fitness_model_training.htm

Uansett hva målene dine er bør du fortsatt trene hele kroppen like mye. Bein vil selvfølgelig vokse mer enn feks biceps fordi Bein er en større muskler(feks hamstrings)

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: kan noen se på programmet mitt? ????
« #2 : 19. februar 2016, 12:36 »
finn deg heller et ferdig oppsatt program tilpasset dine mål og treningserfaring. Hvis du gjør det der 4 ganger i uka trener du voldsomt feil og altfor mye hva bein angår. I tillegg: Hvorfor fullstendig utelukke all trening av enkelte muskelgrupper (skuldre, bryst etc.)? Dette vil kun føre til muskelubalanse og evt skader i framtiden. Ikke vær redd for å trene hele kroppen. Som jente vil du aldri kunne bli "stor" naturlig.
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget papillon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: kan noen se på programmet mitt? ????
« #3 : 19. februar 2016, 13:12 »
Takk for svar gutter Smiley  skal begynne med PHAT nå har jeg bestemt.  Så da blir det mer hele kroppen!   Er ikke akkurat nybegynner.  Men er fryktelig  opptatt av rumpe trening  ja   Tongue     hvorfor  syntes du det er fryktelig feil å trene det jeg skrev over her 4 dager i uka egentlig? ??   

Utlogget papillon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: kan noen se på programmet mitt? ????
« #4 : 19. februar 2016, 13:16 »
Hvordan  legger man ut bilder  her da ?  Eller er ikke det lov?    Ikke at jeg MÅ vise meg frem, men greit å høre fra noen andre hva man må jobbe med  liksom  Huh?

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: kan noen se på programmet mitt? ????
« #5 : 25. februar 2016, 13:23 »
Er ikke akkurat nybegynner.  

Det er akkurat det nybegynnere sier Smiley


Hvordan  legger man ut bilder  her da ?  Eller er ikke det lov?    Ikke at jeg MÅ vise meg frem, men greit å høre fra noen andre hva man må jobbe med  liksom  Huh?

Hvis du trykker på "SVAR" øverst i tråden så skal du kunne trykke på et ikon som heter "Sett inn bilde". (Du kan også bruke image taggen, [ img ] [ /img ]). Også har du url linken mellom taggene


Test


Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: kan noen se på programmet mitt? ????
« #6 : 25. februar 2016, 13:30 »
q

Utlogget papillon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: kan noen se på programmet mitt? ????
« #7 : 25. februar 2016, 21:53 »
Hehe, ja vel da kaller vi meg nybegynner da   Tongue      Så skal jeg se om jeg  klarer legge  ut bilde.  (For å få konstruktiv tilbakemelding  på  nybegynner  kroppen min)  :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!