Skrevet av Emne: Realistiske mål for rumpetrening  (Lest 957 ganger)

Utlogget ReadyForBooty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Realistiske mål for rumpetrening
« : 24. februar 2018, 11:12 »
Hei!
Jeg skal i gang med trening spesifikt for å forme rumpa ved siden av helkroppsprogrammet. Jeg har gått ned 50kg uten styrketrening og er tidlig i 30åra, med sporadisk treningsbakgrunn innen styrke tidligere. Pga vekttapet skal jeg gjennom noen hudfjerningsoperasjoner, men rumpa mi er bare slapp og kan fint trenes opp med tålmodighet og motivasjon!

Spørsmålet er: hva er realistiske forventinger her? Hvor lang tid kan jeg forvente å bruke på å forme rumpa rund og fast, når den per i dag er ganske stor og uformet  Tongue Hvilke delmål burde jeg sette meg? Om noen vil vise litt før og etter bilder, og/eller foreslå treningsprogram ville jeg blitt veldig takknemlig.

Gå til:  

Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

Slik kommer du i form i 2020

Trening28.12.20192075

Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

Kardio eller styrketrening først?

Trening23.12.2019352

Hva bør du trene først for optimal effekt?