Skrevet av Emne: RYP kalkulator fjernet  (Lest 5321 ganger)

Utlogget Serenic

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

RYP kalkulator fjernet
« : 27. mars 2018, 01:11 »
Hei! Jeg har et spørsmål/problem angående RYP:

Etter litt overtalelse fikk jeg samboeren min med på trening, og jeg tenkte at RYP kunne være et greit program som vi begge kunne følge. Jeg har litt erfaring med programmet fra tidligere, og jeg hadde ennå pdf-en som forklarte hva det gikk ut på liggende på PCen. (den nyere versjonen, med 12-, 8- og 4 rep økter)

Problemet er at det ser ut som at TN har fjernet alt materiale relatert til RYP fra hjemmesidene deres. Kalkulatoren som brukes for å regne ut vektprogresjonen er altså ikke tilgjengelig lenger, og jeg klarer ikke finne noe informasjon eller eksempler på hvordan vektene skulle regnes ut. De som skriver om programmet henviser bare til TN sine sider for dette. Så vidt jeg ser er treningsprogrammet helt borte, og det ser ikke ut til at det har blitt flyttet bak en betalingsvegg heller.

Er det noen som vet om en plass denne informasjonen er tilgjengelig ennå eller husker hvordan vektene skulle regnes ut? Eller kanskje noen har liggende en gammel treningsplan som viser grunnprogrammets 6 uker med utregnede vekter? Jeg likte dette programmet ganske godt, og det er litt synd at det har forsvunnet. Jeg kan jo prøve å sette opp en progresjon ut i fra hva jeg husker og etter beste evne, men det hadde vært veldig fint å ha de opprinnelige tallene.

Jeg setter veldig pris på det dersom noen kan hjelpe!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!