Skrevet av Emne: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )  (Lest 25896 ganger)

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #60 : 08. september 2004, 11:00 »


1.&2. Beklager rosita.. blush
var ikke meningen å henge deg ut for noe som helst, vet det er en del som bruker utrykket selv, da jeg har fått hørt det av et par stk, så meningen med det var ikke å latterligjøre deg  biggrin

3. at man har peiling er da ikke synonymt med bruk? går f.eks an å interresere seg for fotball, selv om man ikke spiller det selv   biggrin

enig ang tre. desverre har jeg sett at "allvitere innenn fotball" som regel er like under 350 kilo grensa, og hadde DØDD på gressbanen etter to cm jakt på ballen!!!!

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #61 : 08. september 2004, 11:05 »
hehe.. var kanskje et dårlig eksempel da  rofl

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #62 : 08. september 2004, 11:35 »
Dere skjønte ikke akkurat spøken min da...

Kjøre en russer i ræva... (pule en russer i rumpa)


PS. Russere (dianabol)puttes ikke i rumpa hehe
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #63 : 08. september 2004, 11:44 »
Dere skjønte ikke akkurat spøken min da...

Kjøre en russer i ræva... (pule en russer i rumpa)


PS. Russere (dianabol)puttes ikke i rumpa hehe

hehehe... da tog æ an nå da rofl
LOL... ikke det første jeg ville gjort asså...  Afro

Utlogget vebjørn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #64 : 11. september 2004, 14:45 »
jeg skjønner ikke helt det med at man ikke vokser i høyde...
for på en dokumentar film jeg så en gang om en mann som trente seg opp til en kropp med 100 kg muskler han brukte steroider og alt mulig rart og han vokste faktisk 6 cm i høyden.

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #65 : 16. september 2004, 13:16 »
"for å si det sånn.. jeg hadde nesten blitt mer forbanna om jeg fant ut at "sønnen min" (nå har jeg jo ingen for øyeblikket men ) brukte hasj, enn at han gikk på steroider...

kommer jo sefølgelig alt anpå alderen.. men i en alder av over 18 år, tror jeg ikke jeg hadde brydd meg særlig om hva han putta i seg.. bare han var seriøs og visste hva han drev med."

Jaha? Og hvorfor det? Er du klar over hvor lite alvorlig hasj er til tross for kategorien "narkotika"? Er bla fysisk umulig å dø av å røyke for mye hasj.

hasj er faktisk ganske alvorlig... kjenner mange som har fått angstproblemer, utviklet schizofreni osv.! det er ikke noe tull! men da skal du jo røyke en del da...
men hasj er jo ikke en tiendel så farlig som heroin osv!  Doktor  No no
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #66 : 16. september 2004, 13:23 »
jeg skjønner ikke helt det med at man ikke vokser i høyde...
for på en dokumentar film jeg så en gang om en mann som trente seg opp til en kropp med 100 kg muskler han brukte steroider og alt mulig rart og han vokste faktisk 6 cm i høyden.

visst du vil vokse i høyde er kanskje kalvagodt tingen =) da skal eg love deg du vokser i bredde og høyde  Deal
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #67 : 18. september 2004, 16:46 »
Søt tråd det her, og mange velsevoksne debatanter som står på ;]

Hvorfor folk ikke skal få ta plastisk kirurgi? Om 20-30 år så kan man kanskje lure på om det hadde vært en ide å forby plastisk kirurgi. Det er klart at hvis den nest styggeste i gata opererer seg pen så blir det kjempevanskelig for den styggeste å være styggest.. og så blir en annen styggest igjen. Jeg kan ikke helt se hva slags målsetning det måtte være at de styggeste skal være de med mest selvtillit som ikke "trenger" denne kirurgien. Det er vel kanskje bedre å arbeide med den syke kropps og utseende fokuseringen vi har i dag.

Selvsagt har plastisk kirurgi kommet for å bli, og det forekommer helt opplagt tilfeller der det faktisk kommer noe godt ut av det, men at jeg er i mot hele fenomenet.. ingen tvil.

Det samme gjelder da naturligvis steroider som er en usunn og dyr form for kirurgi, som i bunn og grunn ikke tjener noen i det lange løp.

"Jeg tror ikke bolere, og folk flest som ikke er 16 og tror de allerede er "king of the hill" ser på det som en konkurranse."

Feilfeilfeil. Selvsagt ser det de på det som en konkurranse. Alle som en. Muligens ville de aldri vurdert å verken tenke eller uttale ordet "Konkurranse", men det èr for dem som individ hver og en en konkurranse om selvrealisering og å meste utfordringer, og ikke minst å bli bedre enn andre. I verste fall er det en konkurranse for eget velvære.

"Dette fortalte meg mye om deg. Tro det eller ei. Å være en "boler"/bruke steroider har utrolig mange fordommer mot det. Man vil ikke si man bruker steroider, for da blir èn jo sett ned på, av slike som deg - og folk i aldersgruppen 16-20. Fellesnevneren er vel kunnskap. For jeg hører aldri folk som er litt gamlere prater nedlatende om steroidebrukere. Selv ikke folk som har Antidoping Norge på brystet!"

Hæ? Kan du reformulere starten her?

"Dette er vel ikke noe som er ønskelig i ung alder? Folk leter vanligvis i det blinde når de leter etter hvordan de skal utnytte potensialet sitt best mulig. Benytt forumet, og lær å bedre forstå hvordan man helst skal gjøre det."

Hva er det du vil frem til her? Insinuerer du noe så hårreisende latterlig at et dumt forum eller supersunn tima mat og perfekte programmer kan oppveie for AS? Det er jo hele essensen her. Man merker om folk boler fordi det er helt vanvittig effektivt. Og det blir for dumt at noen skal legge på seg 3 ganger så mye muskler med halvparten så mye arbeid ved å ta noen sprøyter i ny og ne. Dette er tydeligvis ikke alle enige i, og det forundrer meg sterkt. (Med mindre.. ja dere vet)

Og ikke minst, forsøker du å fremheve deg selv som anti-doping-forkjemperen her? Det er jo helt opplagt at du står for at alle som vil bole skal få gjøre det i fred. Jeg tviler -sterkt- på at du i det hele tatt ville vurdert å fraråde en kompis å begynne med AS med en liten kommentar, hvis vi skal se bortifra de usunne bivirkningene.

"hømm.. nå hadde jeg egentli tenkt å sette inn et saftig svar til viten her..."

Lykke til påsan. Vi venter i spenning Wink
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #68 : 18. september 2004, 17:48 »
viten: det er ikke juks hvis man ikke har noen å konkurrere med.
jeg konkurrer bare mot meg selv, ergo, hadde jeg begynt å bole hadde jeg ikke jukset.
(hadde jeg vært shizofren derimot.....)
hvis du kjører forbi meg i en finere bil enn jeg har (og jeg har en råtten bil)
skal jeg tenke skattesnylter.... han der betaler sikkert ikke skatt. han jukser.
har du så dårlig selvtillit?, går det ikke ann å være litt glad på andres vegne?

hva jeg eller noen annen eventuelt måtte finne på å gjøre med sin egen kropp har du ingenting med.

jeg tror på rettigheten til å gjøre hva man vil med sin egen kropp og tilværelse så lenge det ikke går ut over andre.
hvis noen i tyskland har bestemt seg for å implantere store horn i panna er det greit for meg, så lenge personen ikke prøver å stange meg med dem. No no
folk må for min del bare utfolde seg så mye de vil, utseendemessig og med tanke på hvordan de lever livet sitt.

innlegget mitt gjelder myndige personer forresten.

når jeg leser innlegget mitt nå, så skjønner jeg at det lønner seg å konsentrere seg om en ting, det er et jævlig rot det der.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #69 : 18. september 2004, 19:06 »
Jeg tror ikke du har lest det jeg har skrevet. At det ikke er noen formell konkurranse med regler jeg referer til trodde jeg alle ville forstå. Og jo, du konkurrerer mot noen. Du konkurrerer mot alle andre enn deg selv. Hadde du ikke hatt noen å sammenlikne deg med, hadde du gitt langt faen i hvordan kroppen din så ut.

"jeg tror på rettigheten til å gjøre hva man vil med sin egen kropp og tilværelse så lenge det ikke går ut over andre."

Haha? Dette er jo latterlig. Hele essensen i alt jeg har skrevet her er jo at det GÅR utover noen andre. En må alltid være minst! ( I motsetning til å jukse i ballspill eller ludo hvor folk gir faen i hvem som vinner )
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #70 : 18. september 2004, 19:10 »
Jeg tror ikke du har lest det jeg har skrevet. At det ikke er noen formell konkurranse med regler jeg referer til trodde jeg alle ville forstå. Og jo, du konkurrerer mot noen. Du konkurrerer mot alle andre enn deg selv. Hadde du ikke hatt noen å sammenlikne deg med, hadde du gitt langt faen i hvordan kroppen din så ut.

Det der stemmer ikke. Mulig du tenker slik, men er overhodet ikke alle som tenker slik. Men jeg må si jeg sitter med tanker om at du selv sliter på trening og har dårlig fremgang. Stemmer det ?? Men at du skal irritere deg over hva andre gjør og driver med, vel da vil jeg si du er på feil spor. Og ikke minst er det da viktigere ting i verden enn hva de rundt deg driver med. For all del, jeg er på ingen måte for AAS selv, men hva folk rundt meg gjør gir jeg jevnt f... i. Med mindre vi står på samme startstrek selvfølgelig. Og akkurat det gjør man ikke når man trener kun for eget velvære.


Haha? Dette er jo latterlig. Hele essensen i alt jeg har skrevet her er jo at det GÅR utover noen andre. En må alltid være minst! ( I motsetning til å jukse i ballspill eller ludo hvor folk gir faen i hvem som vinner )

Det er greit å jukse i Ludo, men ikke ellers ?? Ja vel ?? Hører du ikke selv hva du sier? Jeg er selv utpreget konkuranse menneske og slår ned på alt av juks !! Det være seg ludo eller ballspill (som forøvrig er en meget omfattende gruppe du nevner).

Med de to utsagnene der biter du deg selv i halen!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #71 : 18. september 2004, 19:33 »



Det interessante er at jeg hadde vesentlig mer "draget" når jeg veide 70 kg og spilte basket enn nå som jeg er en 100kg tung styrkeløfter, selv om jeg fortsatt har en fettprosent lavere enn snittet i befolkningen.

Den eneste forklaringen må være at norske kvinner i høy grad er skap-lesbiske som har fantasier om å finne en gutt som er akkurat som en kvinne både hva kroppsform og mentalitet angår. Ikke rart jeg ikke har draget mer, da  Tongue  Weightlifter



Kunne ikke vært mer enig!! Det jentene egentlig faller for er ultra feminine gutter med en utrolig spinkel kropp og kanskje six-pack. Sånn typisk langt hår fyr med skaut som er rosa og matchende belte.

Ja ja, folk er forskjellige, men hvis folk trener for å få bedre drag på damer, så kan man heller bli hjemme, kjøre magen et par ganger i uka og heller trene på sjarmen sin Tongue

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #72 : 18. september 2004, 19:35 »
Haha? Dette er jo latterlig. Hele essensen i alt jeg har skrevet her er jo at det GÅR utover noen andre. En må alltid være minst! ( I motsetning til å jukse i ballspill eller ludo hvor folk gir faen i hvem som vinner )
I den grad det går utover andre, så er det vel heller mikroskopisk blant folk flest. De jeg kjenner som bryr seg nevneverdig om boling på hobbynivå, kjennetegnes som regel av middels framgang i treningen sin og misunnelse på andres framgang. Ellers tror jeg ikke det er mange som kjenner seg igjen i denne konkurransen din. Dessuten vil alltid noen være minst, uansett hvilke metoder folk benytter seg av. Skal vi da senke framgangen til de som lykkes, i sympati med de stakkarene som blir liggende bak i "konkurransen" din? Drit i hva andre gjør, og heller lev livet ditt som du ønsker selv!
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #73 : 18. september 2004, 19:38 »
jeg har lest det du har skrevet. ellers hadde jeg ikke svart på innlegget.
og jeg skjønte hva du siktet til. slutt med hersketeknikken.

for å få teorien din til å fungere kan ingen gjøre noe.
ellers blir det konkurranse, noe som igjen, ifølge deg går ut over noen...
vi lever i et kapitalistsamfunn som er basert på konkurranse blant annet.
er du kommunist forresten?

uansett...teorien din er sjangseløs, i det virkelige liv,for konkurranse vil alltid forekomme.
og det vil alltid være "tapere"
de med minst armer etc.... noe som igjen kan videreføres til de fleste sammenhenger.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #74 : 18. september 2004, 19:43 »

er du kommunist forresten?

Må si jeg tenkte på det samme !!!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!