Skrevet av Emne: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )  (Lest 25898 ganger)

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #90 : 20. september 2004, 19:07 »
om arnold er vi enige. å se en u-bolet conan hadde vært tidenes nedtur.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #91 : 20. september 2004, 19:57 »
"Se der ja, nå begynner det å komme noe fornuftig her. Er det ikke det vi har hevdet hele tiden da??"

Jo men tingen er det at veldig mange som bruker steroider nekter for det (og blir trodd) og da stiller det seg helt annerledes. Da sammenlikner man seg med dem og synes kanskje de er kjempeflinke som øker så bra. Dette er etter mitt syn motbydelig. I samme slengen skaper de mistro og gir folk med gode resultater som en følge av bra kosthold og nok trening kanskje rykter om å bruke diverse snuskerier. Med andre ord, igjen: De som ikke bruker steroidene taper på at andre bruker det. Jeg tror også fenomenet steroider er med på å opprettholde den fordommen om at styrketrenende folk er dumme oppumpa kjekkaser.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #92 : 20. september 2004, 20:22 »
Kan jeg prøve å vri debatten litt?

Mye av grunnen til at aas er en uting, er jo at det er ulovlig.

Hva synes dere om prohormoner? I USA er det jo fullt lovlig, så der er det jo helt opp til hver enkelt å bruke om man vil.

"Jukser" en som bruker prohormoner i USA?
 Noen av prohormonene er jo så aktive at de så og si er en anabol steroide i seg selv.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #93 : 20. september 2004, 21:00 »
jeg tror problemet med aas, ikke er at det er ulovlig, men at det er helseskadelig hvis det blir brukt feil.
stripie:
amerikanerne kan etter min mening kose seg med prohormoner så lenge det varer. ligger vel ann til å bli forbudt etterhvert det også. (som effedrin)
viten:
bolere kan etter min mening hevde hva de vil ("rene osv")
hva andre sier bryr jeg meg ikke noe særlig om. jeg danner min egen mening uansett.
og som sagt, jeg konkurrerer bare med mitt eget speilbilde, at noen har gått opp 45 kilo det siste året  og sier de er "rene" er greit for meg, så lenge de ikke forventer at jeg skal tro på det.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #94 : 20. september 2004, 21:40 »
"viten:
bolere kan etter min mening hevde hva de vil ("rene osv")
hva andre sier bryr jeg meg ikke noe særlig om. jeg danner min egen mening uansett.
og som sagt, jeg konkurrerer bare med mitt eget speilbilde, at noen har gått opp 45 kilo det siste året  og sier de er "rene" er greit for meg, så lenge de ikke forventer at jeg skal tro på det."

Sukk. Jeg beklager om du synes jeg bruker "hersketeknikk", men jeg synes det meste du skriver her blir helt i tåka.  De kan hevde hva de vil? Jaha? Men hvordan VET du om personen boler eller bare trener bra, har gode gener og spise mye? Du danner din egen mening uansett ja. Kjempefint. Jeg synes ihvertfal det ikke er kjempekult om folk tror jeg er en boler fordi jeg har vokst mer enn dem det siste året uten å ha bodd på gymmet. Tror flere vil si seg enig i dette.

Du konkurrerer med ditt eget speibilde ja? Og hva tror du dine subjektive oppfatninger av hva som er store muskler, en markert og symmetrisk kropp osv kommer av? Jo, ved å observere andre. Så jeg kjøper ikke den der for en femmer. Selvom du konkurrerer med ditt "eget speilbilde", så konkurrerer du likefullt kun med andre og sammenlikner deg med andre gutter på din alder.

"at noen har gått opp 45 kilo det siste året  og sier de er "rene" er greit for meg, så lenge de ikke forventer at jeg skal tro på det."

Nehei? Men du er vel smertefullt klar over at du GARANTERT vil stemple noen som ikke bruker steroider som "bolere" med denne instillingen? Det finnes faktisk folk som øker mer enn andre gjennom hard jobbing.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #95 : 20. september 2004, 23:19 »
Kommer kreatin, proteinpulver, bra kosthold osv i samme kategori? Altså juks? De aller fleste i denne "konkurransen" har jo f.eks et ræva kosthold? Ved å spise bra oppnår man jo enorme fordeler i forhold til de andre "konkurrentene"?

Hva med kreatin? Dette gir, i likhet med AS, noe gratis, og siden du kan trene mere og "hardere" på det i tillegg større økninger. Prinsipielt akkurat samme greia, men med mindre effekt.

Er så artig å se folk som ikke tåler snakk om AS, men som samtidig leter i øst og vest etter kosttilskudd med samme virkning. ( generelt, ikke direkte til Viten)
question everything

Utlogget yates

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

  • N P N G
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #96 : 21. september 2004, 00:08 »
godt det fortsatt eksisterer noen som baserer seg på trening og vanlig mat.

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #97 : 21. september 2004, 13:56 »
godt det fortsatt eksisterer noen som baserer seg på trening og vanlig mat.

hvorfor er det så bra? alle vet jo at man oppnår bedre resultater ved å bruke kostilskudd?


Hva synes dere om prohormoner? I USA er det jo fullt lovlig, så der er det jo helt opp til hver enkelt å bruke om man vil.

"Jukser" en som bruker prohormoner i USA?
 Noen av prohormonene er jo så aktive at de så og si er en anabol steroide i seg selv.


nei vil ikke si dem jukser ved å bruke prohormoner, men vil heller ikke si at prohormoner er så veldig effektivt, og kan ikke måle seg med AAS. De fleste hevder også faktisk at mye av prohormonene har mer bivirkninger sett i forhold til virkining,i sammenlikning med steroider.. kanskje noe å tenke på før du putter i deg prohormoner.  Smile




Utlogget seini

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 736
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 736

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #98 : 21. september 2004, 14:55 »

Råmelk fra kua!!! lager lapper eller grøt på dette, stappa fult av proteiner.

Hehe, kalvagodt er ikke råmelk fra kua  Wink kommer i pulver i store sekker (NEI jeg drikker ikke dette)

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #99 : 21. september 2004, 16:16 »
Jens-Mulla: Forstår problemstillingen din. Men hvis vi går etter mitt syn på hvorfor steroider er galt, så blir ikke dette med kosttilskudd så aktuelt å ta opp ettersom at ingen juger om kosttilskuddsbruk, og at folk akseptrerer dette som en ok ting å bruke, ergo er alle med på reglene og stiller på likt grunnlag. Selvsagt vil ikke alle bruke kosttilskudd og noen vil bruke mer enn andre, men da får man heller tenke på det som en årsak til at de har hatt god fremgang i det siste på lik linje med at noen kanskje spiser veldig mye, og man slipper spekulasjoner og uenighet.

Steroider er feigt i dag fordi ikke alle bruker det og fordi de fleste som bruker det juger om det. Klart at alle kunne begynt med det, men det er trist om man skal bli tvunget til å bruke helseskadelige steroider for å henge med i svingene. Dette ser jeg på som et negativt aspekt ved bodybuilding. Burde egentlig eksistert egne klasser for de som ikke brukte AS så det faktisk var mulig å delta i denne sporten uten steroider, men det er neppe mulig å gjennomføre slik det er nå.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #100 : 21. september 2004, 16:18 »


Hehe, kalvagodt er ikke råmelk fra kua  Wink kommer i pulver i store sekker (NEI jeg drikker ikke dette)

da er det ikke det VI kaller kalvegodt da, for vi kaller det som kommer fra kua, nemlig råmelka... hilsen "vokst opp på gårdsbruk".

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #101 : 21. september 2004, 16:34 »
viten:
hvis du ikke manipulerer hormonnivåene dine er det liten sjanse for at noen tror du gjør det.
ingen går opp 15 kilo på tre måneder av mors kjøttkaker.
vet ikke hva slags fremgang du er vant til, men hvis du har så drøy fremgang at folk tror du boler må du gjerne dele hemmelighetene dine med meg.
og hvis noen er så uvitende at de beskylder deg for å "jukse" som du sier, så kan du ta det som et komplement. (st?)
hva jeg stempler folk som er vel min egen sak? jeg ville ikke sett ned på noen som valgte å bruke aas. hva jeg tenker i mitt stille sinn er vel min egen sak, jeg ville aldri konfrontert en jeg ikke kjenner med beskyldninger om bruk\misbruk.

sammenlikninger: jeg trener alene, kjenner ingen der jeg trener, selv om jeg har trent der noen år og jeg sammenlikner meg ikke direkte med noen (hverken styrke eller kropp)
men du har rett i at jeg har et kroppsideal jeg jobber imot. håper og tror jeg gir meg på 100 kilo med relativt lite kroppsfett.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #102 : 22. september 2004, 05:55 »
Jens-Mulla: Forstår problemstillingen din. Men hvis vi går etter mitt syn på hvorfor steroider er galt, så blir ikke dette med kosttilskudd så aktuelt å ta opp ettersom at ingen juger om kosttilskuddsbruk, og at folk akseptrerer dette som en ok ting å bruke, ergo er alle med på reglene og stiller på likt grunnlag. Selvsagt vil ikke alle bruke kosttilskudd og noen vil bruke mer enn andre, men da får man heller tenke på det som en årsak til at de har hatt god fremgang i det siste på lik linje med at noen kanskje spiser veldig mye, og man slipper spekulasjoner og uenighet.

Steroider er feigt i dag fordi ikke alle bruker det og fordi de fleste som bruker det juger om det. Klart at alle kunne begynt med det, men det er trist om man skal bli tvunget til å bruke helseskadelige steroider for å henge med i svingene. Dette ser jeg på som et negativt aspekt ved bodybuilding. Burde egentlig eksistert egne klasser for de som ikke brukte AS så det faktisk var mulig å delta i denne sporten uten steroider, men det er neppe mulig å gjennomføre slik det er nå.


Alle argumentene dine bunner i premisset om at andres lykke og selvtilfredshet er mitt ansvar. Jeg forkaster det synet. Jeg lever for meg selv, og forventer heller ikke at andre skal leve for meg. I tillegg bruker du diffuse begrep som "folk" uten aa definere dem.

Du er selv aapenbart en med over middels intelligens. Har du tenkt paa at andre kan foele seg dumme av aa lese dine artikulerte innlegg? Ifoelge din egen filosofi, er dette moralsk galt overfor de andre forumdeltakerne.
I positiv nitrogenbalanse.

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #103 : 22. september 2004, 09:13 »
Jens-Mulla: Forstår problemstillingen din. Men hvis vi går etter mitt syn på hvorfor steroider er galt, så blir ikke dette med kosttilskudd så aktuelt å ta opp ettersom at ingen juger om kosttilskuddsbruk, og at folk akseptrerer dette som en ok ting å bruke, ergo er alle med på reglene og stiller på likt grunnlag. Selvsagt vil ikke alle bruke kosttilskudd og noen vil bruke mer enn andre, men da får man heller tenke på det som en årsak til at de har hatt god fremgang i det siste på lik linje med at noen kanskje spiser veldig mye, og man slipper spekulasjoner og uenighet.

Steroider er feigt i dag fordi ikke alle bruker det og fordi de fleste som bruker det juger om det. Klart at alle kunne begynt med det, men det er trist om man skal bli tvunget til å bruke helseskadelige steroider for å henge med i svingene. Dette ser jeg på som et negativt aspekt ved bodybuilding. Burde egentlig eksistert egne klasser for de som ikke brukte AS så det faktisk var mulig å delta i denne sporten uten steroider, men det er neppe mulig å gjennomføre slik det er nå.

Men hvis vi går etter mitt syn på hvorfor steroider er galt, så blir ikke dette med kosttilskudd så aktuelt å ta opp ettersom at ingen juger om kosttilskuddsbruk..

du mener altså at om folk ikke hadde løyet om sitt steroidebruk ville alt vært ok?
du snakker litt frem og tilbake her syns jeg.

Steroider er feigt i dag fordi ikke alle bruker det og fordi de fleste som bruker det juger om det. Klart at alle kunne begynt med det, men det er trist om man skal bli tvunget til å bruke helseskadelige steroider for å henge med i svingene

syns du er litt "kommunistisk" i holdningen din. Du mener at alle er nødt til å stille på lik linje. Bodybuilding/hobbybuilding er en sport som alle må stille på lik linje. helst så skulle dem vel få utdelt samme mat, samme kostilskudd, og samme trening også?
vi lever i et demokratisk samfunn der folk har rett til å hevde seg om den satser på det.
at folk i proffesjonell bodybuilding kjører litt ekstra "kostilskudd", så er dette nødvendig for å ikke bli 40 år før du har oppnådd dine mål. og ikke kom å si at de trenger mindre trening, og mat enn andre som trener rent. dem som går på steroider er ofte MYE mer seriøse med treningen sin og vet hvor dem vil hen.

det som ødelegger for ryktet til folk, er uvitene, dumme, unge, eller syke mennesker som bruker steroider. Det er som regel disse som får erfare de ulike bivirkningene.
og slik som norge er idag er det fullt av dop-propaganda. slike plakater som det er bilde av en muskuløs kar som det står "Stor oppe, LITEN nede" på... hvis ikke det er latterlig så vet ikke jeg. alle med litt over middels kompetanse vet jo at dette er totalt bullshit!

Er det rart at folk har fordommer mot folk som går på steroider? Når dem blir proppet med propaganda fra dem begynner på skolen? Er det rart at folk benekter overfor uvitende/ukjente at dem går på steroider, når samfunnet har de holdningene som de har? La folk få vite sannheten. Det er min mening.


Burde egentlig eksistert egne klasser for de som ikke brukte AS så det faktisk var mulig å delta i denne sporten uten steroider, men det er neppe mulig å gjennomføre slik det er nå.

det skal jeg forsåvidt være enig i. Det burde være mulig for dem som ikke går på noe, å  hevde seg i sporten. Selv skal jeg innrømme jeg likte bedre byggerne på 70-80 tallet.. arnold, lou, osv. nå er det egentli blitt mer "bli størst mulig". ronnie vinner hvert år, selv om  han har den største utovermagen som fins.
ser ikke bra ut. men finnes for all del mye bra byggere nå til dags også! selv i verdensklassen.

gleder meg selv veldig til resultatene fra Stavanger Open, og NM. Smiley
har jo en ganske god kandidat nå fra kr.sand! tror han vil hevde seg bra! Daniel Stisen.


ellers.. takk for meg.
godt å få ut litt!  Kickass

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #104 : 22. september 2004, 09:31 »
Jeg har en sånn idiot i klassen. ganske festlig egentlig. Han truer stort sett de fleste på bank hvis de gjør noe, og han skryter på seg at han har jult opp de flestepå hele hjemstedet mitt (selv om alle vet det er omvendt)

Han har en ekstrem V-rygg, men har de verste pipestilkene av noen bein, problemet hans er at han er ikke svær i det hele tatt. han ser bare ut som en idiot uten like. Og han ser i tillegg ut gravid. Han har oppblåste magemuskler under genseren.

Men allikevel har han en selvtillit på str. med kongen og rager rundt og skryter av alle han har pult i helga...

Sjarmerende kar?
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!