Skrevet av Emne: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )  (Lest 25884 ganger)

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #105 : 22. september 2004, 09:35 »
Jeg har en sånn idiot i klassen. ganske festlig egentlig. Han truer stort sett de fleste på bank hvis de gjør noe, og han skryter på seg at han har jult opp de flestepå hele hjemstedet mitt (selv om alle vet det er omvendt)

Han har en ekstrem V-rygg, men har de verste pipestilkene av noen bein, problemet hans er at han er ikke svær i det hele tatt. han ser bare ut som en idiot uten like. Og han ser i tillegg ut gravid. Han har oppblåste magemuskler under genseren.

Men allikevel har han en selvtillit på str. med kongen og rager rundt og skryter av alle han har pult i helga...

Sjarmerende kar?


hahahahaha...  rofl rofl rofl rofl

SJARMTROLL nr.1!!!  rofl rofl

Utlogget coz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #106 : 22. september 2004, 15:37 »
tydligvis siden det blir noe på han   Huh
hemmeligheten ved å kjede folk er å si alt.
-Francois de Voltaire

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #107 : 22. september 2004, 23:23 »
" Ifoelge din egen filosofi, er dette moralsk galt overfor de andre forumdeltakerne."

Neppe =]

@Han som sa noe om at man "lett" kunne skille mellom steroider og ikke steroider. Er du så sikker på dette? Hva om man ikke har sett personen før, men ser at han er MEGASVÆR, og bare kjenner han fra gymmet? Hvordan skal man vite hvordan treningsgrunnlaget til folk er? Og, merk vet veldig lite om steroider egentlig, er det ikke ganske stor forskjell på hva man tar av ulovlige medikamenter, kan man ikke variere dose og hvilke stoffer man benytter seg av etc? Regner med at det ikke er en av og på knapp her.. Vet som sagt lite om dette så skal ikke si noe sikkert, men kan ikke tenke meg at alle som bruker steroider bruker det samme og får nøyaktig like mye boost i treningen sin av det. Ergo blir det etter min mening ganske ofte vanskelig å skille AS-missbrukere fra folk som bare trener veldig strikt og spiser mye. Vi er vel alle enige om at effekten av å spise 100% strikt, sove godt om nettene og ta alle nødvendige kosttilskudd med riktig timing etc er ganske så kolosal i forhold til en som stapper i seg det som passer ham og drar på fylla to ganger i uka.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #108 : 22. september 2004, 23:36 »
vet ikke hva du karakteriserer som megasvært, men hvis noen er unaturlig store er det en sjanse for at de er netopp det.

noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #109 : 23. september 2004, 00:26 »
Ok, tenker ikke på å være unaturlig store, men ihvertfal unormalt stor i forhold til andre dedikerte styrketrenende mennesker. Kan forøvrig være ganske liten og bruke steroider og, spørs hvor lenge du har gjort det, treningsbakgrunn, gener, kosthold ellers osv.

Sånn sett kan man jo også bruke steroidene til å slippe å spise kylling og ris, eller å kunne unne seg flere turer på byen og mer godterier og chips når det forventes at du spiser sånt.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #110 : 23. september 2004, 08:56 »
Sånn sett kan man jo også bruke steroidene til å slippe å spise kylling og ris, eller å kunne unne seg flere turer på byen og mer godterier og chips når det forventes at du spiser sånt.

haha.. tror du virkelig det?
tror du at det er bare å trøkke i seg masse steroider, så blir du stor?
det er ikke snakk om noen form for vidundermedisin. de som bruker det må faktisk STREVE for å øke bra! så sånt blir en latterlig påstand.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #111 : 23. september 2004, 08:59 »
Sånn sett kan man jo også bruke steroidene til å slippe å spise kylling og ris, eller å kunne unne seg flere turer på byen og mer godterier og chips når det forventes at du spiser sånt.

Her røper du at du er så ute på viddene at det er ille å lese !!!! På tide du drar inn årene i denne tråden nå vel......
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #112 : 23. september 2004, 10:19 »
saken er vel ganske så kjent at ; bruker du steroider og spiser hva du vil blir du regel rett feit!!! hvor mange hobby-byggere er det ikke rundt om kring som pjotter i sel bol, og tusler rundt som svære tønner med kaktus under arma .. syns det er stygt.

Da foretrekker jeg heller en som bruker dping, men som tar VARE på kroppen sini tillegg!!!

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #113 : 23. september 2004, 13:33 »
saken er vel ganske så kjent at ; bruker du steroider og spiser hva du vil blir du regel rett feit!!! hvor mange hobby-byggere er det ikke rundt om kring som pjotter i sel bol, og tusler rundt som svære tønner med kaktus under arma .. syns det er stygt.

Da foretrekker jeg heller en som bruker dping, men som tar VARE på kroppen sini tillegg!!!

RIKTIG.. 10 poeng  I Love You

hehe... liker heller ikke slike hobbybyggere som driver med slikt, ska du først gjøre sånt så bør du jammenmeg være sinnsykt seriøs også med trening, spising, søvn, og alt det der. nytter ikke være en fyr som trener på sats, for så å gå på mc donalds og spise en big mac, etterfulgt av 1.5 liter cola og en pose smågodt...
 Afro

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #114 : 23. september 2004, 15:40 »
Helt uenig. Er påstanden deres da at man får null effekt av steroider dersom man ikke spiser optimalt ved siden av?

Jeg vet selv om flere som har gått på steroider og overhodet ikke gått rundt og tenkt på glykemisk indeks og kyllingfilet som har vokst ekstremt mye raskere enn veldig dedikerte treningsmennesker uten å legge på seg mer fett av den grunn.  Her snakker vi om helt gjenomsnittsungdommer (som jeg tror mange her har glemt hva er) som spiser kebab til lunsj og har 3-4 måltider om dagen.

Steroidene gjør jo så du kan trene mye mer (og får motivasjon til å trene mer!), og på den måten legger du på deg mindre fett også. Så i praktisk mener jeg at påstanden min er riktig. På meg virker det desverre som at tar du steroider blir du svær omtrent uansett hva du gjør. De gutta som tar steroider vokser så inni granskauen mye fortere enn hva de gjorde før de begynte med dem.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #115 : 23. september 2004, 15:41 »
må bare få ha sagt det; jeg sier IKKE at de ikke fungerer selv om man ike spiser sundt. jeg sier de blir store og feite. og det styggeste jeg ser er store feite bolere, som ser ut som et gjeng med flodhester!!!! ( sorry det var diskrimminerende overfor flodhestene)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #116 : 23. september 2004, 15:46 »
Du mener påstanden din er riktig ?? På tide å høre på de som faktisk har lest om dette nå vel ? Du tar feil !!! De kan sikkert vokse noe mer ved dårlig kosthold, men hadde de visst hva de KUNNE ha oppnådd, hadde de skammet seg dyrt. Dessuten, bruk av slike medikamenter stresser kropp og innmat, og skal du i tillegg komme med dårlig kosthold, kanskje alkohol, ja ja..... jeg vil nå ikke ha den leveren i etterkant. Videre vil de ha store problemer med å beholde hva de har oppnådd og de ikke spiser skikkelig.

Man skal spise ordentlig uansett, fordi det vil alltid være mest optimalt. Hvorfor i all verden skal man ta sjansen på slik bruk, om man ikke er dønn seriøs i alt en foretar seg ?? Da må man virkelig være stokk dum i så fall !!

Som sagt, du er utrolig påstålig i påstandene dine nå. Og det uten grunn, for du røper at kunnskapen din rundt emnet er heller dårlig. Enten får du komme med fakta, eller så må du begrense påstandene dine litt.

Kan legge til at grunnen til at jeg kan mye om emnet, er at jeg bl.a. har skrevet en større oppgave om slikt en gang i tiden, selv om det er en god stund siden.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #117 : 23. september 2004, 16:32 »
tenker ikke på å være unaturlig store, men ihvertfal unormalt stor i forhold til andre dedikerte styrketrenende mennesker. Kan forøvrig være ganske liten og bruke steroider og, spørs hvor lenge du har gjort det, treningsbakgrunn, gener, kosthold ellers osv.

Sånn sett kan man jo også bruke steroidene til å slippe å spise kylling og ris, eller å kunne unne seg flere turer på byen og mer godterier og chips når det forventes at du spiser sånt.


Jo, selvsagt er det vanskelig å si bare utfra størrelse om folk har brukt AAS...Imidlertid vil jeg hevde at utgangspunktet ditt bare fører til en selv-oppfyllende profeti dersom den deles av mange ungdommer som trener. Jeg vet ikke om du har tenkt helt igjennom dette, men med et slikt utgangspunkt vil man mistenke alle som er store og mer eller mindre velbygde trenende mennesker for å bruke steroider, og man vil alltid forklare mangel på egen framgang ved at man ikke bruker AAS selv, mens de som får framgang heeeelt sikkert doper seg. Nå er det ikke noen vits i å legge skjul på at dette forekommer, men folk må også forstå at dersom man trener i årevis, unngår rusmidler, spiser som en okse og tar de riktige tilskuddene uten AAS, så vil man faktisk bygge en imponerende fysikk. Jeg kjenner personlig tallrike eksempler på slike mennesker.

Tilsvarende tror jeg den som ikke har genetiske forutsetninger og ikke trener og lever på en slik måte, og som så bruker AAS, aldri vil lykkes i annen forstand enn at de får en kortvarig vekst. Denne gruppen vil jeg tro også står i fare for å gjøre ting som bærer galt av sted, siden vi her snakker om sterke substanser. Det er imidlertid min ærlige mening at dette er en veldig liten gruppe.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #118 : 23. september 2004, 16:58 »
Helt uenig. Er påstanden deres da at man får null effekt av steroider dersom man ikke spiser optimalt ved siden av?

Jeg vet selv om flere som har gått på steroider og overhodet ikke gått rundt og tenkt på glykemisk indeks og kyllingfilet som har vokst ekstremt mye raskere enn veldig dedikerte treningsmennesker uten å legge på seg mer fett av den grunn.  Her snakker vi om helt gjenomsnittsungdommer (som jeg tror mange her har glemt hva er) som spiser kebab til lunsj og har 3-4 måltider om dagen.

Steroidene gjør jo så du kan trene mye mer (og får motivasjon til å trene mer!), og på den måten legger du på deg mindre fett også. Så i praktisk mener jeg at påstanden min er riktig. På meg virker det desverre som at tar du steroider blir du svær omtrent uansett hva du gjør. De gutta som tar steroider vokser så inni granskauen mye fortere enn hva de gjorde før de begynte med dem.


Spiser de bare akkurat over vedlikeholdsnivået på kaloriene, kan de nok klare å legge på seg greit med muskelmasse uten noe spesielt fett. Men kun dersom de har en tynn ramme å bygge på. Fortsetter de med det samme kostholdet etter kur vil mye av muskelmassen forsvinne, og i det lange løp kommer man utrolig kort med et slikt opplegg.

De folka som holder på slik, altså aas sammen med dårlig kosthold og useriøs trening, bør ikke være noen "konkurranse" for deg, da de aldri kommer langt før de eventuelt skjerper seg.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #119 : 23. september 2004, 17:08 »
"Man skal spise ordentlig uansett, fordi det vil alltid være mest optimalt. Hvorfor i all verden skal man ta sjansen på slik bruk, om man ikke er dønn seriøs i alt en foretar seg ?? Da må man virkelig være stokk dum i så fall !!"

Nå tror jeg du har missforståt meg. SELVSAGT skal man spise ordentlig uansett, det har jeg da aldri benektet. Det jeg sier er at useriøse folk mht kosthold som tar steroider vokser etter mine vurderinger helt jævelig mye raskere enn hva de ville gjort uten steroidene, og denne forskjellen påstår jeg da at er helt utrolig stor. Jeg har ikke sett trenings og kostholdsprogram til de jeg referer til, men noen av dem er kanskje litt på "kanten med loven" ellers og er ikke akkurat typene som sitter og leser om anatomi, treningslære og byggeprinsipper på fritida.

"Som sagt, du er utrolig påstålig i påstandene dine nå. Og det uten grunn, for du røper at kunnskapen din rundt emnet er heller dårlig. Enten får du komme med fakta, eller så må du begrense påstandene dine litt."

Nåja. Jeg medgir som sagt at jeg vet lite om AS, men jeg synes ikke det begrenser min kapasitet til å vurdere om de som bruker det vokser mye under kuren eller ikke. Og siden jeg vet at de ikke dropper alle byturer og begynner å spise noe særlig ved siden av, konkluderer jeg med at det er ganske heftig effektivt, noe de færreste benekter.

Påstanden min var jo tross alt kun at du vokser mer (mengden kan diskuteres) med as og dårlig kosthold enn dårlig kosthold og ikke as.. og det kan da umulig være helt på jordet??

"Nå er det ikke noen vits i å legge skjul på at dette forekommer, men folk må også forstå at dersom man trener i årevis, unngår rusmidler, spiser som en okse og tar de riktige tilskuddene uten AAS, så vil man faktisk bygge en imponerende fysikk. Jeg kjenner personlig tallrike eksempler på slike mennesker."

Det er jeg helt enig i, det eneste jeg sier er at det ikke er mulig å se på en person og avgjøre om han bruker diverse stoffer uten å ha ganske så mye informasjon om han, og det er det ikke alltid man har. Derfor synes jeg det er trist at det går mange rene folk rundt der ute og blir misstenkt for å bruke steroider.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!