Skrevet av Emne: Hjelp til å sette opp kostholdsplan til som ikke liker noe.  (Lest 1270 ganger)

Utlogget lasse91

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei!

Skulle gjerne fått av meg noe fett etter jeg har lagt på meg litt det siste året. Jeg er en 27 år gammel mann, som veier 81kg og er 1.87 høy. Prøver nå og trene nesten fast hver dag 1 time. Med 20min på mølla, og resten styrketrening. Har fått en liten stram kulemage jeg gjerne skulle fått vekk, ser ut som en fotball så og si  Tongue

Treninga går greit, men trenger hjelp til kosthold. Startet vell med når jeg for første gang lærte meg å spise sjokolade når jeg var 24 år, så da ble det nesten en plate om dagen. Men det er også eneste godteriet jeg spiser (var veldig morsomt i bursdag når jeg var liten Huh? ) Har sluttet med det nå, så på en normal dag spiser jeg 3 brødskiver med ripsgele hver dag og noe hel melk, lunch på jobb blir det en banan og ett rundstykke, til middag blir 4 poteter og enten kjøttkaker eller indrefilet pluss en del brus og til kvelden blir det brødskiver med ost og melk. Også kan det bli en del brus itilegg på kvelden.

Jeg spiser så og si det samme hver dag, har 3-4 forskjellige middager som går igjen ettersom eneste grønnsakene jeg klarer å spise er poteter og agurk. Er veldig kresen, så viss jeg får feil ting kan det bli så ille att jeg nesten spyr.

Er det sjangs for meg for noen brukbar kostholdsplan? Huh? Jeg røyker foressten, prøver å slutte, men er ikke så lett.

Alt ble skrive på telefonen, så beklager eventuelle skrivefeil!
Takker for alle svar!

Gå til:  

Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

Slik kommer du i form i 2020

Trening28.12.20192075

Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

Kardio eller styrketrening først?

Trening23.12.2019352

Hva bør du trene først for optimal effekt?