Skrevet av Emne: Just do it.... - men ikke lett da...  (Lest 2681 ganger)

Just do it....

  • Gjest
Just do it.... - men ikke lett da...
« : 10. mars 2019, 01:23 »
 Grin
Hellluuuuu.
Veddemål jeg ikke kan tape - men innerst  inne har jeg tenkt på det lenge.
170 cm over bakken fordelt på 73 kilo i dag og 75,5 kg for 1,5 uke siden.
Dvasken kropp skal strammes opp etter større vekttap og sykdom.
Har trent relativt bra det siste året - med først litt styrke - spinning og lett jogg med oppstart i mai 2018.
Gjennomført hennesrittet , grenserittet og i fjor før jeg ble syk - Tjejmilen ( jogg og rask gange  - får ikke lov til annet)
SÅ Wææææ i 4 mnd  - gjennom 3 operasjoner , og kroppen går tilbake til steg 1 igjen Shocked
Pån igjen da  Evil
Fokus på styrketrening 4 dager pr uke , trener  1-2 muskelgrupper på hver trening og varigheten er alt fra 60 min til nærmere 120 min  Tongue  Fått beskjed om å avslutte en økt på mølla , gå i godt tempo og heller 2-5% stigning og gjerne over 30 min...så lander oftest på ca 45 min 2 dg i uken. Kostholdet - kan man alltid bli bedre på , men jeg får i meg ca 150 g protein hver dag - 100 g via 2 shaker og resten via maten. Veier ikke men er småspist - tar en kontrolldag innimellom og skriver opp og regner da. Spiser ikke korn , tilsetter ikke fett i maten og prøver å spise minst mulig sukker .( kos 2 ggr i mnd) Blir mest kjøtt og varmemåltider om jeg kunne velge. Og alltid grønt til maten 1-2 ggr pr dag. Har en last ….p. max  - og det får jeg mye PEPP for...." flytende sukker " fy fy fyyyy … Men likevel er jeg ingen stordranker...synes det er godt med 1 til 2 glass på kvelden ( drakk kanskje opptil 1,5 l pr dag for 2-3 år siden) så stor bedring. Drikker ikke kaffe, kan til nød ta litt te. Vann er jeg ikke super fan av - kun hvis jeg skulle på SUPER tørst . Drikker PWO før trening og Bcca under trening og max 1 g pr dag  Wink Jeg er vel ikke helt nybegynner i dette gamet vil jeg si...men alltid godt å få noen lure tips. Veddemålet ja.....om jeg klarer å gå ned mot 65 kilo på 3 mnd..fra nå....Eller  - det er ikke det som er det aller viktigste men at kroppen forandrer seg , strammes opp/ at noe blir synlig likssom…. Roll Eyes Jeg har gått inn ca 3 og 2,5 på overarmene siden sept / okt 2018 , 1 cm inn på begge lårene  , men magen da....den går feil vei.... woot økt med 1,5..Selv om partner ( som har litt peil ) mener at jeg har fått finere holdning , synlig at noe er på G  ( sier; bare til å stå på videre liksssom ) og knebøy - knebøy knebøy. Har blitt noe mindrei sidene og danse håndtaka har også minsket -selv med samma vekt som for 5 mnd siden.  Jeg kan ikke trene kondisjon via løping( tarmtrøbbel) gå er innafor , spinning hvis jeg sitter....trener dette innimellom for litt variasjon og fordi jeg både elsker og savner de grenene. Litt mindre trening av venstre arm - sliter med tennisalbu der , har fått hjelp av fysio tips på den da...Så håper den blir bedre etter hvert igjen.
Jeg trener for min egen skyld , og har noen mål å nå med tiden. håper å komme nærmere dette ene målet nå i første omgang da ...så jeg blir Kiss gift og lever lykkelig i alle mine dager ha ha ha...Fairytail Grin<3

Gleder meg til å høre fra dere.
Hva kan jeg klare på disse neste 2 mnd tror dere ?  Jeg Har bestemt meg at fra mandag er det null brus i skapet , alt sånt annet slisk er borte allerede gjennom noen uker  Cheesy er Ohzero ok? Hva drikker dere andre ? Ikke bare vann vel...…

hoit hoit  Evil

Å gleder meg til å høre fra dere..gjerne forløpende.. Grin

Gå til:  

Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

Kosttilskudd - bruker du for mye?

Kosthold11.12.201943

Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!

Sunn proteinrik julebakst

Kosthold05.12.2019249

Er du i gang med bakingen til jul? Prøv dette.