Skrevet av Emne: help me !  (Lest 1290 ganger)

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
help me !
« : 05. mars 2003, 16:18 »
 jeg har trent i 6 måneder, jeg tener 3 dagers splitt
biceps\rygg mandag
bein\skuldre tirsdag
triceps\bryst fredag

jeg prøver og prøver og sliter puppen av meg, men brystet mitt blir ikke større? kan noen lage et bra Fredags\bryst trenings opplegg for meg?
det jeg har kjørt før ( uten resultat ) er :

Benkpress 4-6 sett 8-12 reps
cable cross  2 sett 12-15 reps
skrå hantel press 3 sett 8-12 reps

jeg er veldig dedikert og står i som bare f*** men det er så nedtur når jeg ikke merker fremgang i bryst  Angry

Utlogget Deltoid

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Re:help me !
« #1 : 05. mars 2003, 16:44 »
Nå kommer sikkert enkelte her inne å slå meg, men jeg mener du kanskje kan kjøre bryst litt oftere. Hvis du startet for alvor å trene styrke for 6 mnd siden, og ikke noe særlig til fremgang med bryst 1 gang i uka til nå...Prøv å kjør bryst feks. 2 ganger per uke i en periode. Programmet er det jo ingenting i veien med. + Spis masse...:Food:

Utlogget Halvorsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Tren smart, og husk - trening skal være gøy!
Re:help me !
« #2 : 05. mars 2003, 16:48 »
Kan nok godt kjøre bryst et par ganger i uken. Kjenner fort om det blir for mye. Et annet tips når du sliter med bryst er å kjøre flyes før benkpress. På den måten blir brystet trøttet, mens tricepsa fremdeles har en del å gi. Dette vil resultere i at brystet blir kjørt betydelig bedre på benkpress, da det forhåpentligvis blir brystet som sier stopp før triceps, og ikke motsatt.

Utlogget Big1

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 279
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 279

Re:help me !
« #3 : 05. mars 2003, 18:34 »
Ser du har ført opp triceps, før du trener bryst i programmet du har ført opp,hvis det er den rekkefølgen du trener så anbefaler jeg å trene bryst før triceps.Ellers tren basøvelser,cablecross trenger du ikke nå Smiley

Utlogget Wikingr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 356

Re:help me !
« #4 : 05. mars 2003, 19:51 »
prøv å variere fra uke til uke en periode. mange reps/få reps  varier mellom stang og hantler.
tren franskpress og benkpress med smalt(og omvendt) grep for triceps. Det kan hende at du ikke er sterk nok i triceps til å slite ut brystet!

du kan jo også prøve å legge armer på en egen dag, slik at du får kjørt triceps beinhardt, samtidig som du fr fokusert bare på bryst en annen dag.
"Alt som ikke dreper, gjør deg sterkere"

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:help me !
« #5 : 07. mars 2003, 13:24 »
prøv å variere fra uke til uke en periode. mange reps/få reps  varier mellom stang og hantler.
tren franskpress og benkpress med smalt(og omvendt) grep for triceps. Det kan hende at du ikke er sterk nok i triceps til å slite ut brystet!

du kan jo også prøve å legge armer på en egen dag, slik at du får kjørt triceps beinhardt, samtidig som du fr fokusert bare på bryst en annen dag.

Enig her. Det du også kan prøve er å kjøre  bryst/biceps og Rygg/triceps..... Det er bare og prøve så finner du ut hva som er best for deg!

Mvh gainer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!