Skrevet av Emne: Ganddal Open  (Lest 14619 ganger)

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Ganddal Open
« #45 : 13. oktober 2004, 12:36 »
E det lov å komma å se på, elle blir eg kasta på rauå ut?
sjokk og vantro

Utlogget Bigmc

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 855
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 855

SV: Ganddal Open
« #46 : 13. oktober 2004, 13:23 »
E det lov å komma å se på, elle blir eg kasta på rauå ut?
Alle er hjerlige velkommne
MÅL: 312,5 i benkpress

Jeg er benkpresser og stolt av det.
Benkpress er toppidrett

Utlogget GAK1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

SV: Ganddal Open
« #47 : 13. oktober 2004, 13:41 »
BAKET=BANKETT
PINGLE= SVAKE MENNESKER SOM MÅ HA HJELPEMIDLER, KYLLINGER

Utlogget Otriv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: Ganddal Open
« #48 : 13. oktober 2004, 14:07 »
 Kardio

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Ganddal Open
« #49 : 13. oktober 2004, 16:34 »
DET E BARE PINLE SOM MÅ BRUKA UTSTYR FOR Å VISA KOR STERKE DE E, ELLER IKJE E.

BAKET=BANKETT
PINGLE= SVAKE MENNESKER SOM MÅ HA HJELPEMIDLER, KYLLINGER

Hehe, det bare sier noe om hvor syke meninger som florerer i klubben Ganndal AK (Hommersåk AK er jo enda verre da). Jeg får ikke akkuratt lyst til å stille opp på et utstyrløst stevne når de jeg skal konkurere mot/med kommer med slike kommentarer (nesten glad vi i SAK ikke stiller dene gangen da...) Men jeg vet jo at ikke alle er like sprengte i hue i Ganndal AK når det gjelder styrkeløft da, og vi kan bare takke Jøren +  for at Sandnes AK fortsatt har et noen lunde forhold til klubben deres. Ser at du stiller i senior, (hvis det er Pål Refsland som er GAK1) du høres faen meg ut som om du skal stille i REKRUTT, hvor mange reps klarer du med stanga...

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Ganddal Open
« #50 : 13. oktober 2004, 16:36 »
Ska ikkje rasermuså verme?  Huh

Sga isje du verme?

Utlogget OHK JS 2005

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

  • OHK JS2005 personal trainer
SV: Ganddal Open
« #51 : 13. oktober 2004, 21:14 »
I Ganddal Atletklubb kjøre vi utstyrløse stevner for å sikre at sterkeste mann vinner!
Men det er utstyr-stevner som er styrkeløft, det er sterkt overdrevet at vi jobbe veldig imot utstyr. Noen gjer det, men langt ifra alle!
Dette er en miljø-klubb av høg klasse, og vi skal ha dei beste stevnene fremover.
Ser Tor Herman ++++ er nevnt ovenfor, det hadde vert våres drøm i få slike kanoner til stevner. Den eneste måten vi kan prøve å få det til på er sinnsyke premier!
Foreksempel sølvfat / reiser / kosttilskudd.
Dere får følge med neste år å se hva vi kan tilby biggrin

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
SV: Ganddal Open
« #52 : 13. oktober 2004, 22:30 »
Hehe, det bare sier noe om hvor syke meninger som florerer i klubben Ganndal AK (Hommersåk AK er jo enda verre da). Men jeg vet jo at ikke alle er like sprengte i hue i Ganndal AK når det gjelder styrkeløft da, og vi kan bare takke Jøren +  for at Sandnes AK fortsatt har et noen lunde forhold til klubben deres.

Ska ikkje hørra på alt Paal seie i sånne samenhenga. Satse på at han stoppe på de 2 innleggå på forumet eg.

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Ganddal Open
« #53 : 13. oktober 2004, 22:47 »


Ska ikkje hørra på alt Paal seie i sånne samenhenga. Satse på at han stoppe på de 2 innleggå på forumet eg.

Pål er formann i Ganndal AK, trist  Cry ... Du bør overta ledelsen i GAK du Jøren (med litt mere vett i skallen enn visse andre)! Så får vi slutt på slike tulle-ledere.!

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

SV: Ganddal Open
« #54 : 13. oktober 2004, 22:56 »
Hvis det er store penge-premier,og annet gave dryss. Så stiller nok T-Herminator,Og Andreas H.... så sterk. Så kan de ta en vanlig treningsøkt -og tjene litt penger  Grin

Rasmus: En kan ikke rakke ned på Gandal. Masse gode løftere der. Om det er ett stevne i året uten utstyr,så er det kjempe greit. Kan være en måte å rekruttere på. Hvis en ser på disse 2 sandnes klubbene,så er det her det er flest ung / jr løftere,i hele Norge. Håper at vi kan fortsette med, den gode ungdoms-satsingen vi har hatt.

 Hommersåk har også hatt mangen u/jr løftere.Men på grunn av ett par (DIKTATORER) som skal bestemme alt,så har dette gått rett i dass. Det er det jo ikke lov å drive styrkeløft lenger,mosjonsklubb. (da er det forbannet at de får dobbelt så mye i ung/jr støtte,en det sandnes atlet klubb får) (H.A.K har 2jr løftere - 1bytter sikkert snart klubb,for å kunne drive styrkeløft)

GAK1:  Det er en utrolig holdning å ha,fra 1 som ikke har drevet med styrkeløft!!! Alle som løfter med utstyr er pingler!!!?Huh  Men slike holdninger er vanlige i Norge. Vi burde forby alt som heter hjelpe middler,alt utstyr som blir brukt i all idrett. La oss gå tilbake til gammle Athen. Alle konkurerer uten klær. Da kan vi se hvem som er sterkest,raskest osv....
Kunne jo ha vært gøy!!

Ps: skal det være uten utstyr,så må belte og kne-wrapsene også vekk!!! (da må jo mr800+++ også bli med!)

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
SV: Ganddal Open
« #55 : 13. oktober 2004, 23:06 »
Pål er formann i Ganndal AK, trist  Cry ... Du bør overta ledelsen i GAK du Jøren (med litt mere vett i skallen enn visse andre)! Så får vi slutt på slike tulle-ledere.!
Syns du tar litt av nå mr. Møller. Paal er en kjempefyr han, uansett hvilke meninger han har. Men passer ikke akkurat med for mange slike uttalelser her inne. Minner noe om holdningen godeste "taurus" virker å ha til sine "3-løftere" Undecided

Angåane meg i lederstolen så har jeg blitt tilbudt det et par ganger, men jeg vil at "bananå ska ver gule nå du ede na" Grin

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: Ganddal Open
« #56 : 13. oktober 2004, 23:07 »
Eg meiner at det mest pinglete eg ser er folk som løfter med belte... Skulle gjerne vært forbudt.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
SV: Ganddal Open
« #57 : 13. oktober 2004, 23:10 »
Eg meiner at det mest pinglete eg ser er folk som løfter med belte... Skulle gjerne vært forbudt.


Enig. Husker den gangen jeg løftet 290 med belte med "søkketeknikk" og fekk det godkjent. Etterpå heiv jeg av meg belte og tok greit 305!

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

SV: Ganddal Open
« #58 : 13. oktober 2004, 23:13 »
Eg meiner at det mest pinglete eg ser er folk som løfter med belte... Skulle gjerne vært forbudt.


Så når pengepremiene er høye,neste år.. Så må jo du stille Grin  eller skal vi kalle det juks!?,siden du alltid løfter uten belte!!!!???  Grin

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Ganddal Open
« #59 : 13. oktober 2004, 23:14 »

Rasmus: En kan ikke rakke ned på Gandal. Masse gode løftere der. Om det er ett stevne i året uten utstyr,så er det kjempe greit. Kan være en måte å rekruttere på. Hvis en ser på disse 2 sandnes klubbene,så er det her det er flest ung / jr løftere,i hele Norge. Håper at vi kan fortsette med, den gode ungdoms-satsingen vi har hatt.


Tja, har vell ikke akkurat rakket ned på Ganndal AK (sorry viss d kom ut slik), vet at det store flertallet er hyggelige og ikke minst ekstremt gode løftere, var jo tross alt med på road-trip til RM i Kristiansand med dem! Synes bare at visse personer kunne spart seg for noen av uttalelsene de kommer med...   No no Å si at alle "de som løfter med utstyr er pingler og "jukser" for å vise hvor sterke de er, eller ikke er..." er en uttalelse jeg ikke lar gå forbi meg uten at jeg rister på hode og svarer kanskje litt surt og bittert tilbake (og prøver så godt jeg kan å fucke opp stemninga slik at det blir litt heftig debatt ala EM uttaket av damer 2004, hehe).... Men utstyrløse stevner er sikkert gøy det, og jeg hadde helt sikkert stilt hvis jeg ikke fikk besøk i helga og jeg tar nok turen innom og titter litt.. blir helt sikkert med en annen gang.. Lykke til på lørdag alle som skal løfte (ja du også GAK1!)   

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!