Skrevet av Emne: Lene Hansen  (Lest 33955 ganger)

Utlogget Robert

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

SV: Lene Hansen
« #30 : 30. desember 2004, 11:28 »
Dæven, det er ikke vanskelig å falle for såpass pene og veltrente damer... tenk hvor mye dårlig komentarer man slipper...
"Asj... skal du drikke egg?"
"Skal du trene nå igjen?"
"Skal du spise det der?"
I Grin Food 2thumbsup
Nei, jeg tror jammen jeg skal finne meg en slik en jeg...  Bow


He, he. Helt enig!!

Utlogget Sjefenklubbfred

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

  • Trener for gøy :)
SV: Lene Hansen
« #31 : 30. desember 2004, 18:06 »
screw disse overmuskuløse damene som virrer rundt her og er større enn gjennomsnittet sier jeg bare!
dette her er en 11 av max 10 spør du meg..
Power is nothing without control...

Utlogget Gorgeous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

  • Rampejente
SV: Lene Hansen
« #32 : 02. januar 2005, 21:05 »
Kan noen fortelle meg HVORFOR mitt innlegg ble slettet??  what  Angry

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Lene Hansen
« #33 : 02. januar 2005, 21:07 »
Dæven, det er ikke vanskelig å falle for såpass pene og veltrente damer... tenk hvor mye dårlig komentarer man slipper...
"Asj... skal du drikke egg?"
"Skal du trene nå igjen?"
"Skal du spise det der?"
I Grin Food 2thumbsup
Nei, jeg tror jammen jeg skal finne meg en slik en jeg...  Bow


Hvorfor skal du egentlig drikke egg? Grin

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen
« #34 : 02. januar 2005, 22:28 »
Kan noen fortelle meg HVORFOR mitt innlegg ble slettet?? what Angry

Fordi " Marianne" la noen bilder på profilen min av meg med mindre hyggelig kommentar til å jeg ba om å få det fjernet da jeg synes det er unødvendig å komme med sånne kommentarer til bilder på min personlige profil! Så Number 1 har sikkert fjernet de bildene du la ut  også...Men det er greit så lenge det er hyggelig ment altså!!

Klem=)

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen
« #35 : 02. januar 2005, 22:29 »
Å legge ut bilder=)

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen
« #36 : 02. januar 2005, 22:32 »

Nånei,Bouncer...

Slipper ikke de kommentarene kan du tru!!

"Koffer gidd du å trene så mye?"
"No må du ikke trene mer,du bynne å bli stor" No no
"No må du ikke trene mer,du e tynn nok" No no
Bla..bla..ukeblad..Kommentara får man hele tida!!

   Food  Weightlifter  Weightlifter2  Weightlifter3  Knebøy  Markløft  Dips  Gå  Dance  Pushups  Situps

Utlogget Gorgeous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

  • Rampejente
SV: Lene Hansen
« #37 : 02. januar 2005, 23:27 »


Fordi " Marianne" la noen bilder på profilen min av meg med mindre hyggelig kommentar til å jeg ba om å få det fjernet da jeg synes det er unødvendig å komme med sånne kommentarer til bilder på min personlige profil! Så Number 1 har sikkert fjernet de bildene du la ut  også...Men det er greit så lenge det er hyggelig ment altså!!

Klem=)

Javel, men det så ikke jeg. Hva var så galt med mitt innlegg da? La jo bare ut bilder av deg fordi jeg syns du er fin. Tror faktisk ikke en moderator/administrator bare sletter sånn uten videre, iallefall ikke uten å informere innleggsposteren om hva som var feil med innlegget. Det er normal skikk og bruk på div fora rundt omkring å informere før/etter man sletter et innlegg..

Utlogget Robert

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

SV: Lene Hansen
« #38 : 02. januar 2005, 23:32 »


Javel, men det så ikke jeg. Hva var så galt med mitt innlegg da? La jo bare ut bilder av deg fordi jeg syns du er fin. Tror faktisk ikke en moderator/administrator bare sletter sånn uten videre, iallefall ikke uten å informere innleggsposteren om hva som var feil med innlegget. Det er normal skikk og bruk på div fora rundt omkring å informere før/etter man sletter et innlegg..

Tror ikke moderator trenger å informere den som har startet tråden om at den blir slettet så lenge det er den som omtales i tråden som ber om å få den slettet.

Utlogget Gorgeous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

  • Rampejente
SV: Lene Hansen
« #39 : 02. januar 2005, 23:39 »


Tror ikke moderator trenger å informere den som har startet tråden om at den blir slettet så lenge det er den som omtales i tråden som ber om å få den slettet.

Eh? Skjønte ikke bæret av det du skrev der. Trådstarter trenger da ikke informasjon om innlegg som blir slettet, men derimot den som får slettet innlegget sitt bør få informasjon om det. Jeg bare lurte på hvorfor.


Jaja bare glem det, skjønner fortsatt ikke hvorfor men jeg driter i det, prøvde bare å være hyggelig. Godt nytt år! 

Utlogget Robert

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

SV: Lene Hansen
« #40 : 02. januar 2005, 23:49 »


Eh? Skjønte ikke bæret av det du skrev der. Trådstarter trenger da ikke informasjon om innlegg som blir slettet, men derimot den som får slettet innlegget sitt bør få informasjon om det. Jeg bare lurte på hvorfor.

Var redd for at den kunne misforstås. Det jeg mener er at du la ut de omtalte bildene som fikk en del negativ omtale. Lene ville ikke ha slik negativ omtale i tråden "sin" og ba om å få disse fjernet. Derfor ble hele historikken til disse bildene fjernet, også din oprinnelige som inneholdt bildene. Og dette trenger ikke moderator å informere noen om så lenge den personen tråden handler om (i dette tilfellet Lene) ønsker det fjernet.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Lene Hansen
« #41 : 03. januar 2005, 00:10 »


Fordi " Marianne" la noen bilder på profilen min av meg med mindre hyggelig kommentar til å jeg ba om å få det fjernet da jeg synes det er unødvendig å komme med sånne kommentarer til bilder på min personlige profil! Så Number 1 har sikkert fjernet de bildene du la ut også...Men det er greit så lenge det er hyggelig ment altså!!

Klem=)

den kommentaren jeg skrev til bildene var bare at du så litt anerledes ut på de bildene enn de andre du har lagt ut av deg tidligere på profilen din..  men det hadde jo med at du hadde bleka håret på de bildene!!!

No hard feelings!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen
« #42 : 03. januar 2005, 00:11 »
Åi..Åi..

Det som skjedde var det at hun som heter "Marianne" her på forumet la ut noen bilder av meg,noen av de samme som du la ut, men hensikten hennes var ikke god da det sto en unødvendig og frekk kommentar til de bildene.

Jeg ba moderatoren om å få de fjernet da jeg ikke ønsket de på min profil. Det er bare moderatoren som kan fjerne de bildene uansett så han har nok sikkert bare fjernet de også siden jeg skrev til han om han kunne fjerne de bildene og det "Marianne" og det fra "Marianne".

Det er bare koselig å få søte kommentarer, som fra deg, da det bare er hyggelig ment og ikke slik som "Marianne" la ut!! Da gjør det ingenting at det blir lagt bilder ut!! Cheesy

Henger det litt mer på greip nå da??

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Lene Hansen
« #43 : 03. januar 2005, 00:13 »
Åi..Åi..

Det som skjedde var det at hun som heter "Marianne" her på forumet la ut noen bilder av meg,noen av de samme som du la ut, men hensikten hennes var ikke god da det sto en unødvendig og frekk kommentar til de bildene.

Jeg ba moderatoren om å få de fjernet da jeg ikke ønsket de på min profil. Det er bare moderatoren som kan fjerne de bildene uansett så han har nok sikkert bare fjernet de også siden jeg skrev til han om han kunne fjerne de bildene og det "Marianne" og det fra "Marianne".

Det er bare koselig å få søte kommentarer, som fra deg, da det bare er hyggelig ment og ikke slik som "Marianne" la ut!! Da gjør det ingenting at det blir lagt bilder ut!! Cheesy

Henger det litt mer på greip nå da??

Var da fælt til drittslenging om meg da, lene!!!!

Les innlegget jeg skrev over her du!!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: Lene Hansen
« #44 : 03. januar 2005, 00:17 »
Ok. Nå roer vi tonen et par hakk. Lene ba meg fjerne noen bilder, jeg husker ikke helt grunnen. Kanskje hun ikke likte bildene eller noe. Jeg fjernet de, og så dukket de samme bildene opp en gang til (i denne tråden) og da fjernet jeg de også.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!