Skrevet av Emne: Hvordan oppnå dette?  (Lest 2038 ganger)

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hvordan oppnå dette?
« #15 : 18. oktober 2004, 09:33 »
De fleste gutter synes vel magen din er penere/bedre/vakrere enn den hardcore sixpack magen der..     Huh
Men for all del......  Situps Situps

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
SV: Hvordan oppnå dette?
« #16 : 18. oktober 2004, 20:10 »
Hei!

Jeg ser at du faar svaert mange artige svar... Jeg tror likevell at jeg ville sett bort fra kostholds svar, fordi det virker paa meg som om du spiser svaert bra og det ser ut som om treningen din ogsaa ser meget ok ut..

Dersom du ser paa maalbildet ditt, saa ser du kanskje at hun har rimelig STORE muskler i magen. Dette er en vesentlig faktor du maa ta hensyn til. Derfor anbefaler jeg deg aa legge om treningen din av magen, med tanke paa hypertrofisk stimulering av denne muskelgruppen. Naar dine magemuskler blir stoerre vill du lettere kunne se dem, ogsaa med din fettprosent.

Jeg annbefaler at du starter aa trene magen 3 dager i uka. maks 2 sett hver trening. Du starter paa foelgende maate. Du begynner med crunches, 15 x 2. neste trening bruker du vekter paa brystkassen, du oeker med 2.5 kg hver trening. Etter 2 uker reduserer du til 10 repper x 2 sett. Du fortsetter aa oeke med 2,5kg saa lenge du klarer og etter 2 nye uker reduserer du til 6 repper x 2 sett. Etter nye 2 uker bruker du 3 repper x 2 sett. Deretter tar du 2 uker treningsfri paa din mage og begynner forfra igjen.

Dette vill medfoere en meget fin oekning i magemuskel stoerrelse, noe som igjen vill foere til at du vill kunne faa en mer markert mage.

For aa faa en sixpack, er det en kombo mellom lav nok fettprosent og store nok magemuskler, fordi du ikke oensker en for lav fettprosent, da dette koedder med dine hormon nivaaer, kan foere til at din periode blir ustabil og sa videre. Derfor mener jeg at din fettprosent naa ser ut til aa ligge paa ca 15 til 16%, dette skal vaere ok for aa faa fram markeringer. Dersom du fortsetter som beskrevet og i tillegg holder paa ditt kosthold og treningsmoenster som du selv har lagt opp til, tror jeg at i lopet av 3 sykluser med HST fokusert magetrening, at du vill merke imponerende resultater, baade i fettprosent og i stoerrelse paa dine muskler...

Ikke reduser ditt mattinntak, du virker aa spise meget bra som det er. Du kan gjerne legge inne mer proteiner, men ikke reduser inntaket ditt likevell.

Dersom du klarer det, kunne morgen turer paa 30 til 45 minutter foer frokost vaere en meget god maate aa brenne fett paa. 3 ganger i uka med dette, og du brenner i snitt 3 kg fett pr maaned. Husk aa spise frokost umiddelbart etter turen, ellers forsvinner muskler ogsaa, noe du ikke vill. Drikk gjerne vann foer under og etter turen, helt ok.

Lykke til
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!