Skrevet av Emne: trening.. feit?  (Lest 2591 ganger)

Utlogget kløver

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

trening.. feit?
« : 21. oktober 2004, 15:36 »
Hey, vel jeg har jo trent i en stund nå, sist månedene har jeg gått opp endel.. 10 kg på maxløft i benkpress og endel i ben også.
Men så har jeg fått kommentar at jeg er feit?  Huh
Altså, ja jeg har jo gått opp endel kg men det er jo ikke fett da, men ser ikke folk forskjell; da blir det ikke så kult...

1. Vel over til spørsmålet, går det ann å kjøre fettreduserende trening itillegg til muskelbygging?

2. Så på morgentv eller noe om et kostilskudd som het tonalin, det var vist dokumentert til å gjøre fett over til muskelmasse ( protein? ) Funker det og hva er sånn cirka pris.


 

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: trening.. feit?
« #1 : 21. oktober 2004, 15:55 »
Sitat
Men så har jeg fått kommentar at jeg er feit? 
Altså, ja jeg har jo gått opp endel kg men det er jo ikke fett da, men ser ikke folk forskjell; da blir det ikke så kult...

wtf?


1. Vel over til spørsmålet, går det ann å kjøre fettreduserende trening itillegg til muskelbygging?

Om du er nybegynner kan det være mulig ja, men ikke det mest effektive du gjør.

2. Så på morgentv eller noe om et kostilskudd som het tonalin, det var vist dokumentert til å gjøre fett over til muskelmasse ( protein? ) Funker det og hva er sånn cirka pris.

Det er BUUUUULLSHIT. (beklager språkbruken Wink)
Skulle likt å se den studien.

Utlogget kløver

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

SV: trening.. feit?
« #2 : 21. oktober 2004, 16:06 »
wtf?

Folk sier jeg er blitt feit! men det er jo muskler Tongue

yngve

  • Gjest
SV: trening.. feit?
« #3 : 21. oktober 2004, 16:10 »
som sagt, hvis du er nybegynner (eller har hatt en lang treningspause), kan du både bygge masse og miste fett samtidig. MEN etter hvert som kroppen blir vant til treningen, blir dette vanskelig. Det du heller kan gjøre når du bulker, er å passe på at du ikke overdriver matinntaket, og at du spiser sundt.

Slik jeg forstår deg, har du litt vel mye fett på kroppen. Jeg ville kjørt en liten deff, for å så bulke igjen når det overflødige fettet er borte.

Du kan kjøre kardio samtidig som du bulker (jeg synes det bare er positivt), men da må du passe på at du spiser deretter også. Husk på at kroppen bygger best når den får mer kalorier enn den trenger.

Tonalin tror jeg du ikke trenger å sløse vekk penger på. Bare tull.

Utlogget neMi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 306
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 306

SV: trening.. feit?
« #4 : 21. oktober 2004, 16:12 »


2. Så på morgentv eller noe om et kostilskudd som het tonalin, det var vist dokumentert til å gjøre fett over til muskelmasse ( protein? ) Funker det og hva er sånn cirka pris.


 

omgjøre fett til muskler ja.. dry
Det går ikke an å gjøre fett om til muskler eller muskler om til fett...
Haha, skulle gjerne likt å sett den studien ja Erter
- neMi -

Utlogget kløver

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

SV: trening.. feit?
« #5 : 21. oktober 2004, 16:18 »
ekke den feiteste karen for å si det sånn , men er stor ja Smiley
Kan noen gidde å lage spiseplan for meg, har sett de før. jeg oppgir alder eller kg elns. også kan man regne ut hvor mye man trenger av fòr pr dag.

16
gutt
83kg

Utlogget neMi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 306
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 306

SV: trening.. feit?
« #6 : 21. oktober 2004, 16:22 »
du vil jo ha mye mer utbytte av å faktisk sette deg inn i karbo, fett, proteiner og hvordan de fungerer , og hva som skjer i kroppen med mat/trening..

Er lett å få en kostplan, men du må justere kostholdet, og skal du fortsette med denne sporten må du ha kunnskap selv uansett... Wink
- neMi -

Utlogget kløver

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

SV: trening.. feit?
« #7 : 21. oktober 2004, 16:27 »
ganske on med karbo,protein,fett og kroppen, fikk jo 6 i faget.

men mye næring skal jeg ha ? har hørt en fordeling av 35 prot 35 karb og 30 fett elns,
at the moment tror ikke jeg at jeg får så veldig mye protein i meg iforhold til karbo. Men fett tror jeg ikke det går så mye av, steker skjeldent og holder meg unna potetgull og snop.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: trening.. feit?
« #8 : 21. oktober 2004, 17:39 »
ganske on med karbo,protein,fett og kroppen, fikk jo 6 i faget.

men mye næring skal jeg ha ? har hørt en fordeling av 35 prot 35 karb og 30 fett elns,
at the moment tror ikke jeg at jeg får så veldig mye protein i meg iforhold til karbo. Men fett tror jeg ikke det går så mye av, steker skjeldent og holder meg unna potetgull og snop.
Du gjorde deg helt sikkert fortjent til en 6'er - men at fett gjøres om til muskler ved trening, er ikke tilfelle Smiley

Når det gjelder fordelig på kosholdet, må proteiner og fett være der i riktig mengde, karb kan du manipulere med ut ifra om du vil opp eller ned i vekt.

At du holder deg unna potetgull og snop, gjør du fornuftig i - du skal ikke  basere deg på fett fra de kildene, da det er derfra du får mettet fett - noe som er lite gunstig for deg.

Det du derimot bør få i deg er de essensielle fettsyrer (fler-umettede fettsyrer), som kroppen din er helt avhengig av for mange viktige faktorer - muskeloppbygging, fettforbrenning, styrking av immunforsvar etc..

Utlogget kløver

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

SV: trening.. feit?
« #9 : 21. oktober 2004, 19:16 »
Jau, takk for svar. Smiley
Men cirka hvor mye burde jeg få i meg av næring? Så jeg kan regne sånn cirka hva jeg skal ete. Spise

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: trening.. feit?
« #10 : 21. oktober 2004, 22:32 »
Jau, takk for svar. Smiley
Men cirka hvor mye burde jeg få i meg av næring? Så jeg kan regne sånn cirka hva jeg skal ete. Spise
Kommer litt ann på hva som er målet ditt det da..

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
SV: trening.. feit?
« #11 : 21. oktober 2004, 23:55 »
1. Vel over til spørsmålet, går det ann å kjøre fettreduserende trening itillegg til muskelbygging?

2. Så på morgentv eller noe om et kostilskudd som het tonalin, det var vist dokumentert til å gjøre fett over til muskelmasse ( protein? ) Funker det og hva er sånn cirka pris.

Hei!

Du faar begynne aa gaa i trange t-shirts som er litt utringa, og hive paa deg noen gull lenker og flashe bicepsen litt da vet du, saa ser de at du er sterk og ikke feit!

Vell for aa vaere litt serios...

1. Du kan kjoere 30 minutter med kardio trening hver gang du er i gymmen, i tillegg til dine vektoevelser. Kutt ned paa junkfooden. Start med morgen kardio 3 til 5 ganger i uka foer frokost. Oek opp dine protein inntak til 3g/kg kroppvekt og drikk 3 til 5 liter vann hver dag.

2. Tonalin er et CLA merke. CLA er det gjort mange studier paa, og spesiellt da i forhold til tonalin CLA. Det er merkbart forskjell pa brukere av CLA og de som ikke bruker CLA i forhold til hvor mye muskelmasse som gaar tapt under en streng diett. De som bruker CLA sitter ikke bare igjen med mer muskelmasse, men de har gjerne ogsaa oekt i muskelmasse i forhold til placebogruppen. At CLA gjoer fett om til muskler er vell egentlig bare en litt vell forenklet maate aa si det paa slik at folk flest skal forstaa sammenhengen. Men det som skjer er at kroppen frivillig lar sine fettdepoter bruker som drivstoff ved inntak av cla og ikke muskelmassen som vanligvis skjer naar man sulter seg litt for mye.

Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget kløver

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

SV: trening.. feit?
« #12 : 31. oktober 2004, 04:12 »
takker for svar! Smiley
målet var vel å gå ned i vekt, nå i vinter og begynne å pumpe etter jul, nå er det jo så mye stress prøver også så da er det jo smart å gjøre slikt nå.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: trening.. feit?
« #13 : 04. november 2004, 02:24 »


Folk sier jeg er blitt feit! men det er jo muskler Tongue

hvorfor skulle du bry deg om det da...? de kan jo bare vente til de ser deg på stranda til sommern...  8)  eller så kan du jo legge de over kneet og gi de ris..

f*ck`em, sier nå jeg... (ikke bokstavli talt nei, bare sånn til opplysning.. hehee...)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: trening.. feit?
« #14 : 22. november 2004, 17:42 »


hvorfor skulle du bry deg om det da...? de kan jo bare vente til de ser deg på stranda til sommern... 8) eller så kan du jo legge de over kneet og gi de ris..

f*ck`em, sier nå jeg... (ikke bokstavli talt nei, bare sånn til opplysning.. hehee...)
Ikke bry deg om hva andre folk sier, da er du et svakt menneske.... La det gå litt tid, og så får de se at det er du som står igjen med den desidert beste kropppen av dem alle. Så mitt råd er å ikke bry deg om hva de sier, men bruk det heller til motivasjon får å trene hardere og spise sunere!
you go girl! Mvh Lommerusk
DIE HARD

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!