Skrevet av Emne: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel  (Lest 13320 ganger)

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #30 : 15. november 2004, 20:24 »
Igjen, kom med bevisene som sier at jeg tar feil, så tror jeg deg. Hater sånne som bare slenger seg på en påstand, uten egentlig å ha peiling.
Ditto den der...
Eg tillater meg likevel å henvise til at det er en kjennsgjerning at effedrin er det mest brukte rimelig effektive forbrenningsøkande stoffet i vanlig bruk. Det har blitt brukt i MANGE år, og har gode referanser fra dei flest brukarane. Enkelte får sterkere "følelse" av stoffet, og slutter å bruke det av den grunn. Alt skal brukast med måte, og då er det riktig å kutte det ut om det blir for sterkt.

Søk på ECA-stack på et kva som helst slags internasjonalt kroppsbyggerforum, så får du vite det du er ute etter. (Eller kanskje ikkje er ute etter). Eg er for lat til å grave frem dokumentasjon i dag.
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #31 : 15. november 2004, 20:26 »
Det er ingen som har spurt om kilder. Jeg kan gladelig legge ut mine kilder her, ingen problem.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #32 : 15. november 2004, 20:31 »
Jeg setter veldig pris på om du legger de ut Smiley.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #33 : 15. november 2004, 20:38 »
Les først og fremst denne: http://nccam.nih.gov/health/alerts/ephedra/consumeradvisory.htm

Utdrag:

There is strong evidence that ephedra is associated with an increased risk of side effects, possibly even fatal ones. There is no evidence that ephedra products enhance athletic performance. There is little evidence of any benefit except for short-term weight loss. Taken together, the FDA recommends that consumers immediately stop using dietary supplements containing ephedra or ephedrine alkaloids.

While respecting the traditional uses of herbal medicines, their long history of use, and their potential health benefits, NCCAM believes that ephedra poses unique public health risks that warrant the FDA's actions to prohibit the sale of ephedra-containing dietary supplements.

Consumers need to be informed of the potential risks and benefits of herbal products. It is best to discuss use of herbal products with one's health care provider.

http://www.ephedrine-ephedra.com/pages/ephedrine_side_effects.html
http://www.cnn.com/2004/HEALTH/10/14/ephedra.risks.reut/

Dette er noen av kildene fra internett.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #34 : 16. november 2004, 11:20 »
i den nyeste utgaven av md var det en tresiders artikkel om hvor trygt og herlig ephedrine er.
anbefales. (s 154)
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #35 : 16. november 2004, 11:36 »
Du vil alltid finne to sider av sammen sak. Poenget her var visse utspill mot mine utspill. Noe om at jeg ikke hadde greie på hva jeg snakka om...
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #36 : 16. november 2004, 17:58 »
150 kcal per dag er en stor forskjell for en som er på optimal diett og trening... Når dosene er lette å justere mht. bivirkningar ser eg på det som en god trade-off.

Smak og behag kanskje det da.
Uansett vil jeg påstå at 1kg ekstra fett på ca 3 mnd er bortkastede penger. Da ville jeg heller brukt de pengene på et par nye gode joggesko og gått turer....og heller fått bedre "kondis" og naturopplevelser og bedre samvittighet med på kjøpet......

Men vil man bruke det så er det jo ens eget valg da.
Jeg bare prøver å sette ting i litt perspektiv her......

Soje

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #37 : 16. november 2004, 18:04 »
Hele poenget her er jo at dersom man trenger aa gaa ned i vekt paa rimelig kort tid, saa er all hjelp ofte god hjelp for mange. Da brenner man ekstra kcal i tillegg til den kardioen man gjoer med sine nye joggesko... som man kjoepte i tillegg.. hehe.

Dessuten har jo det en annen effekt, nemmelig naar man proever aa gaa opp i vekt. Da kan dette som et tilskudd gjoere at selv om kostholdet ikke er 100% saa kan man unngaa for mye fettlagring. Noe som er en vell saa utbredt bruksomraade som rein deffing.

Stoffet er ulovlig, saa er jo egentlig helt ok at noen mener at dette er noe man boer respektere og bryter derfor ikke loven ved aa bruke stoffet. Noen velger aa gjoere det annerledes, tror det hele er personlig valg og ikke moral, skremsel eller gode kjerringraad. Freedom of choice... =)
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
SV: Ephedra - Faktisk et alternativt slankemiddel
« #38 : 16. november 2004, 20:24 »
Noen velger aa gjoere det annerledes, tror det hele er personlig valg og ikke moral, skremsel eller gode kjerringraad. Freedom of choice... =)
2thumbsup
Enig der.
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!