Skrevet av Emne: Været på mobilen  (Lest 480 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Været på mobilen
« : 03. desember 2004, 09:38 »
I dag så jeg den mest tåpelige annonsen jeg noensinne har sett. I Aftenposten reklamerte de for en tjeneste hvor man kunne få vite været på mobilen. Hallo! Hvor dum går det an å bli? La oss f.eks si at du er på påskeferie på fjellet og det er strålende sol. Hva er da vitsen med å vite hvordan været er på mobilen? Er de virkelig så dumme at de tro de kan lure oss til å tro at det kan være annerledes vær på mobilen? Mobilen befinner seg jo på nøyaktig samme sted som deg! Det eneste som kan gjøre at været er annerledes er hvis du f.eks har mobilen i lomma. Da vil jo det jo være helt mørkt for mobilen, og været for mobilen vil da være overskyet. Samtidig vil det være varmere i lomma, spesielt hvis man har den i en bukselomme som berører låret. Da vil det for mobilen nesten være kroppstemperatur. Ut i fra dette så vil den eneste nytten man kan ha av å få vite været på mobilen være om man har feber eller ikke. Tjenesten burde derfor annonseres som en febermåler, og ikke som "været på mobilen".

Jeg har sendt brev til forbrukerombudet og har anmeldt annonsøren for villedene markedsføring.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Været på mobilen
« #1 : 03. desember 2004, 12:33 »
hahaha

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!