Skrevet av Emne: Oh shit!!!  (Lest 2869 ganger)

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: Oh shit!!!
« #15 : 04. desember 2004, 21:39 »
Slipper ein 300 kg ned på bryste med ein slik fart, så har ein baller av stål.........
Det skal faktisk temmelig mykje til å bremse 300 kg som kjem med ein slik fart, og uansett så, ka ein har liggande på brystet, så vil mykje av den energien bli videreført ned i brystkassa. EG vil oppfordre alle til legge ein litt tjukk kloss på brystet, slipp så 150 kg med stor fart ned på kassen. Lat det være heit stille i romme rundt deg å sett på ein eller anna lydoptaker. Når du etterhvært føler deg frisk til å gå heim, så send meg gjerne lydopptaket og røntgen beskrivelsen, det vil iallefall gi meg ein undreholdene jul
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Oh shit!!!
« #16 : 04. desember 2004, 22:23 »


Nei, det behøver jo ikke ha noe med det å gjøre. Det er bare det at det ser litt småfarlig ut, rett og slett. Det er mulig at kontrollen er større enn det ser ut til, men en så tung vekt i så stor fart er ikke å spøke med. Martinez har sannsynligvis terpet teknikk med lettere vekter, men dette er tross alt noe annet enn vanlig benk.

At det er farlig skal jeg være enig i,  men hvor trygt er det egentlig å press 300kg over tryne.. Wink
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Oh shit!!!
« #17 : 05. desember 2004, 14:03 »
Det der var rimelig rått spør du meg. Det gikk utrulig raskt. Men han må ha ganske sterke triceps den karen der. Sikkert ikkje så aller verst i vanlig benkpress også.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Oh shit!!!
« #18 : 06. desember 2004, 08:15 »
Det der var helt psyko!!! Kjørte opp noen stillbilder i det stanga var på det mest bøyde...... helt ufattelig at den "klossen" og kassa greier å absorbere all den krafta. Oppløftet går jo nesten av seg sjøl, i det stanga svinger tilbake....
Som det ble sagt over her - mannen må ha baller av stål!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Oh shit!!!
« #19 : 06. desember 2004, 08:23 »
EG vil oppfordre alle til legge ein litt tjukk kloss på brystet, slipp så 150 kg med stor fart ned på kassen. Lat det være heit stille i romme rundt deg å sett på ein eller anna lydoptaker. Når du etterhvært føler deg frisk til å gå heim, så send meg gjerne lydopptaket og røntgen beskrivelsen, det vil iallefall gi meg ein undreholdene jul

Det der skjedde på et julebord på treninga for 3 år siden, men med 170 kilo.... karen hadde i tillegg fått i seg ei hel flaske Absolutt.....


For meg så det ut som om stanga fint berørte ryggraden (via brystkasse/mellomgulv....)......... før noen rakk å løpe bort for å dra den vekk ...... i grunn en ganske stygg episode, men karen reiste seg opp og sa: "Ærrrre muuulig aaa?Huh Gåkke annn å bomme på 170 kilo vel!!!"

Men det gikk faktisk helt fint det!!

PS! Når sant skal sies så pleier den karen å kjøre kjappe 10-ere i flere sett på 170, så han hadde vel grunn til å tro at det skulle gå - vodkaen til tross.......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!