Skrevet av Emne: Nå er det på tide å være seriøs her! Coca Cola er UT!  (Lest 8078 ganger)

Utlogget Vaskeball

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

  • Klen, men ren (på evig bulk)
Som sagt så er det den type sukker jeg ikke vil ha. La meg heller spørre deg om du vil spise en stor pose Seigdamer etter trening ??

Til ære for deg UAC hoppet jeg over vingummien min og spiste heller en stor pose seigdamer, fordelt på 3 porsjoner etter beinøkta igår. Jeg formelig kjente hvordan damene sammen med myseproteinet forårsaket insulinutsklidring i kampen mot det onde kortisolet.
Wannabe raw styrkeløfter, 180-125-215

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Jeg bøyer meg i støvet for deg om du i det hele tatt fikk i deg en slik pose !!! Bow For det hadde jeg aldri klart.

Poenget mitt her vel ikke akkurat om det forårsaker insulin eller ikke, men det regner jeg jo med at du skjønte ....

En hele pose ?? 300 gram ?? Selv jeg er litt sjokkert...... Shocked
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Vaskeball

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

  • Klen, men ren (på evig bulk)
Nå delte jeg jo posen opp i 3 deler da, dette for å få ca 60g glukose pr porsjon. Og det var en 300g pose ja, de hadde nemlig ikke de nye juleposene på Kiwi  Angry

Skjemaet ble:
17:00: 18 damer sammen med proteindrikken rett etter trening.
17:30: 18 damer i bilen på vei hjem.
18:00: Resten av damene (19?) sammen med litt mer protein.
18:30: Siden jeg ikke fikk tak i 450g posen ble det her 3 hveteboller.
19:00: Middag (Koljekaker med poteter og råkost)

 Food
Wannabe raw styrkeløfter, 180-125-215

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Jeg har veldig stor sans for måten du spiser karbs på, selv om jeg kanskje ikke er så enig i kilden da. Eller, jeg mener at du kunne valgt bedre kilder og kanskje spist på en litt annen måte. Men du oppnår vel akkurat det du er ute etter. Godt å se at det er flere enn meg som syntes den måten der er bra !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
"Viten er i godlune i natt skjønner jeg....."

Som alltid Wink

"Som sagt så er det den type sukker jeg ikke vil ha."

Utdyp dette takk. Angående seigmenn.. aner ikke, kunne ikke falt meg inn, så jeg velger å ikke ta stilling til spørsmålet ditt. Hvis det er greit, selvfølgelig.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Jeg skal utdype mine svar, men du velger å avstå fra dine ?? Jeg venter på ditt svar først jeg... Smiley.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Ok, jeg ville ikke spist seigmenn - av frykt for det ukjente. (Har ingen seigmannpose forran meg i skrivende stund)

Forresten, hvordan klarer du å være her HELE tiden? =)
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Ok, jeg ville ikke spist seigmenn - av frykt for det ukjente. (Har ingen seigmannpose forran meg i skrivende stund)

Jeg aner heller ikke hva som befinner seg i den mørke guffa de kaller Cola, så jeg holder meg unna. Seriøst mistenker jeg at det inneholder noe koffeingreier også, og det har neppe noe hensikt å tilføre enn ellers svett kropp..... sukkeret er ikke raskt nok for meg (hvis det er sukker der da.. ??). Ja lista kunne vært lang....


Forresten, hvordan klarer du å være her HELE tiden? =)

Jeg er alltid på nett i forbindelse med jobb, så en ekstra nettleser her koster ingenting og bruker minimalt med tid på det, selv om innloggingstid kan vise noe annet. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Vaskeball

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

  • Klen, men ren (på evig bulk)
Jeg har veldig stor sans for måten du spiser karbs på, selv om jeg kanskje ikke er så enig i kilden da.

Hva er det som er feil med karbohydratkilden Huh

Seigdamer, mer generelt skum- gelegodis, er jo produsert av en blanding mellom sukker og glukosesirup. Forholdet mellom glukose og fruktose blir da omtrent (75-80) / (25-20), med en GI på omtrent 115 og tilsvarende II. Siden fruktose benytter seg av et annet transportsystem enn glukosen vil denne ikke interferere med glykogeninnlagringen i musklene etter treninga.
Wannabe raw styrkeløfter, 180-125-215

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Jo da, er enig med deg i det. Var kanskje jeg som ordla meg litt feil der. For min egen del liker jeg heller å kjøre nedpå en god dose karbs i form av maltodextrin eller annen drikkbar  karbskilde for å få mye fort. Deretter fortrekker jeg resten i mer "fast form" som bananer, rosiner etc. Sikkert litt smak og behag, men jeg hadde blitt syk om jeg skulle spist den mengden seigdamer. Jeg blir rett og slett uvell - har prøvd... blush. Den reelle grunnen til akkurat det er jeg derimot litt usikker på.

Ellers er jeg jo enig med deg i at både GI og II er tilfredsstillende, men jeg er ikke såååå glad i sukkeret på den måten. Blir sikkert litt flisespikking, men uansett....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Takk gud for cola light. Drikker noen flasker i uka.
sjokk og vantro

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

Godt du helte ut en plastflaske, for hadde det vært Cola fra glassflaske (mmm...) så hadde jeg KLIKKET!!! >Cheesy

kunne ikke sagt meg mer enig. cola fra plastflaske er yuk, mens fra glassflaske er det forfriskende herlig Grin

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Helt seriøst - er ikke cola så "farlig" som jeg har fått inntrykk av her inne? Er cola light noe spes bedre da? Har hørt en har stor sjanse for å utvikle diabetes av lightbrus.

btw: still going strong  Dips

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Du kan ikke utvikle diabetes pga lett-brus.

Utlogget Epic

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 339

Cola etter trening er sunt. Bortkasta penger, naut!

Tror ikke fargen i cola er sunt, ikke syren eller koffeinen heller. Drikker man cola uten å drikke vann rett etterpå virker det dehydrerende på kroppen har jeg lest og sukkeret blir ikke tatt opp like fort (ikke arrester meg)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!