Skrevet av Emne: Oversikt over ulik kreatin  (Lest 14175 ganger)

Utlogget chriii

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

SV: Oversikt over ulik kreatin
« #60 : 07. mai 2005, 13:45 »
Fra artikkelen:
Uheldigvis er det ca 20% som ikke reagerer posetivt på kreatin monohydrate. Det er vanligvis pga en funksjonshemming som gjør at kreatinet ikke kommer til muskellcellene.

Benpressmannen: Betyr dette at hvis man er "noneresponder" så kan man lovlig parkere på handicap plasser?

Wow, hørtes genialt ut! Vanlig kreatin fungerer ikke noe spesielt på meg lengere så;P men tanken på å bli feit for at jeg får parkert så nerme er vel heller skummel!
Hvorfor ikke spise sjokolade? Jo, for at sjokoladen nytes i 10sekunder, for så å ligge noen timer i magen... og så resten av livet rundt magen! Grin

Utlogget chriii

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

SV: Oversikt over ulik kreatin
« #61 : 07. mai 2005, 13:46 »
jepp du er offesielt handycapet da og vil få atomatisk utstedt bevis fra ditt trygdekontor..

By the way det er mer korekt å si at ca 25% er sk non responders dvs 1 av 4 mens ca 15% er non responders av di/tri creatin
Angående cee må vi nok vente å se hvilke tall som gjelder for det produktet..



Hva er dine synspunkter om v12 turbo?
Hvorfor ikke spise sjokolade? Jo, for at sjokoladen nytes i 10sekunder, for så å ligge noen timer i magen... og så resten av livet rundt magen! Grin

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Oversikt over ulik kreatin
« #62 : 07. mai 2005, 13:50 »
et bra produkt som også mange kreatin monohydrate non responders får bra effekt av, Men av en eller annen merkelig grunn synes jeg at effekten avtar litt fra hver ny gang jeg bruker produktet.. Dvs at størst merkbar forskjell fra kreatin monohydrate var førstegang jeg brukte det..


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget chriii

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

SV: Oversikt over ulik kreatin
« #63 : 07. mai 2005, 13:52 »
et bra produkt som også mange kreatin monohydrate non responders får bra effekt av, Men av en eller annen merkelig grunn synes jeg at effekten avtar litt fra hver ny gang jeg bruker produktet.. Dvs at størst merkbar forskjell fra kreatin monohydrate var førstegang jeg brukte det..

Ahh, dvs at det er en slags "placabo" effekt? (usikker på stavemåten:).
Har brukt kreatin med pauser siden august.. slutta i mars. Har ikke nedgang i styrke.. men volum på bryst,ja kanskje!. Har bestilt v12 nå. Vurderer også å kjøpe Thermosyne. Noe synspunkter på det? (sorry, men litt off topic Wink
Hvorfor ikke spise sjokolade? Jo, for at sjokoladen nytes i 10sekunder, for så å ligge noen timer i magen... og så resten av livet rundt magen! Grin

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Oversikt over ulik kreatin
« #64 : 07. mai 2005, 13:58 »
Mulig at det er placebo effekt eller mulig at det bare er jeg som er blitt bedre trent og at det dermed må mer til for å gi samme merkbare effekten som før...

Smiley



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Oversikt over ulik kreatin
« #65 : 07. mai 2005, 14:00 »
Ville ikke brukt penger på ThermoSyne. Søk på det, det har vert en del snakk om det før. Jeg vurderte det jeg og, men så leste jeg hva som var skrevet før, og tror ikke at det er noen særlig vidunderkur.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Oversikt over ulik kreatin
« #66 : 07. mai 2005, 14:03 »
sats på mat iform av protein, karbohydrat og fett samt v12 som du har bestilt. Utover det er kardio vel og bra om du trenger tilskudd for å hjelpe litt til med forbrenningen så er Omega 3 tilskudd tingen + grønn te ønsker du mer utholdenhet/fettforbrenning under kondisjonstreningen så vil pyruvate hjelpe deg godt på vei noe spesielt mer enn dette har du ikke noe speielt behov for

Smiley


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Oversikt over ulik kreatin
« #67 : 07. mai 2005, 14:09 »
et bra produkt som også mange kreatin monohydrate non responders får bra effekt av, Men av en eller annen merkelig grunn synes jeg at effekten avtar litt fra hver ny gang jeg bruker produktet.. Dvs at størst merkbar forskjell fra kreatin monohydrate var førstegang jeg brukte det..

Jeg har hatt omstrent samme erfraringen med alt jeg har brukt av vanlig kreatin monohydrate. Har bare brukt 1.gen. De første gangene jeg brukte kreatin var ca 1993, og det var Defence kreatin, som jeg mener å huske var det første merket på det norske markedet. Da hadde jeg store økninger i rep styrke og kroppsvekt. Etter dette så har jeg liten eller ingen effekt av kreatin monohydrate, uansett hvor mye/lite jeg har brukt og hva slags merker det har vært. Nesten ingen merkbar effekt på styrke/vekt. Kanskje jeg må prøve noe av de nymotens greiene? Men før jeg gjør det så tenker jeg å prøve boksene jeg har liggende fra PF. Jeg brukte litt kreatin for ca 7 mnd siden, og da hadde jeg litt økninger. Da hadde jeg ikke brukt kreatin på 1,5 år.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget chriii

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

SV: Oversikt over ulik kreatin
« #68 : 07. mai 2005, 14:10 »
sats på mat iform av protein, karbohydrat og fett samt v12 som du har bestilt. Utover det er kardio vel og bra om du trenger tilskudd for å hjelpe litt til med forbrenningen så er Omega 3 tilskudd tingen + grønn te ønsker du mer utholdenhet/fettforbrenning under kondisjonstreningen så vil pyruvate hjelpe deg godt på vei noe spesielt mer enn dette har du ikke noe speielt behov for

Smiley


Altså, det var jo dyrere for pyruvate da? med tanke på antall kapsler og dosering! Hvorfor er pyruvate så mye bedre enn Thermosyne. (Har akkurat lest igjennom artikkelen om ThermoSyne i det nye TN bladet, og vil si jeg ble litt fristet til å teste dette!. Jeg drikker en del grønn te nå! Ved hjelp av t-poser i koket vann, som jeg kjøler ned!

Smiley
Hvorfor ikke spise sjokolade? Jo, for at sjokoladen nytes i 10sekunder, for så å ligge noen timer i magen... og så resten av livet rundt magen! Grin

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Oversikt over ulik kreatin
« #69 : 07. mai 2005, 14:14 »


Altså, det var jo dyrere for pyruvate da? med tanke på antall kapsler og dosering! Hvorfor er pyruvate så mye bedre enn Thermosyne. (Har akkurat lest igjennom artikkelen om ThermoSyne i det nye TN bladet, og vil si jeg ble litt fristet til å teste dette!. Jeg drikker en del grønn te nå! Ved hjelp av t-poser i koket vann, som jeg kjøler ned!

Smiley

Hva er det du kjøler ned? Te posene eller vannet? Er ikke dette sløsing med energi? Kan du ikke ta en lang tråd på te posene og så svelge de? Magesaften har ypperlig PH for dette formålet. Da kan du ha den lille papirdingsen øverst på tråden i mellom fortenna, slik at du kan duppe posen opp og ned i magesyren med jevne mellomrom. Når du er ferdig så bare drar du opp posen fra magesekken, og legger eventuelt posene på ansiktshuden. Dette har samme effekt som syrebehandlingen man får på hudpleiesalonger.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget chriii

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

SV: Oversikt over ulik kreatin
« #70 : 07. mai 2005, 14:17 »


Hva er det du kjøler ned? Te posene eller vannet? Er ikke dette sløsing med energi? Kan du ikke ta en lang tråd på te posene og så svelge de? Magesaften har ypperlig PH for dette formålet. Da kan du ha den lille papirdingsen øverst på tråden i mellom fortenna, slik at du kan duppe posen opp og ned i magesyren med jevne mellomrom. Når du er ferdig så bare drar du opp posen fra magesekken, og legger eventuelt posene på ansiktshuden. Dette har samme effekt som syrebehandlingen man får på hudpleiesalonger.


hahahahahha;) Morrmannen da! Værste av alt jeg lo nå Wink Bruker å gjøre noe av det samme også.. men bare analt! prøvd det? Try IT!;D

- Er selvklart vannet med t-posene i, jeg kjøler ned!
Hvorfor ikke spise sjokolade? Jo, for at sjokoladen nytes i 10sekunder, for så å ligge noen timer i magen... og så resten av livet rundt magen! Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!