Skrevet av Emne: kritikk er ikke lov?  (Lest 3214 ganger)

Utlogget Amen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

SV: kritikk er ikke lov?
« #15 : 20. desember 2004, 14:52 »
kritikk som har til hensikt å la den du kritiserer bli klar over sine mangler og feil på en fornuftig og grei måte. Slik at den som blir kritisert kan rette på disse feil og manglene?

Hvis det skulle være grådig feil, tar jeg gjerne mot konstruktiv kritikk slik at jeg kan føye meg i rekken av de som veit hva konstruktiv kritikk betyr.

Det å påstå at noen ikke er hva de utgir seg for å være, i dette tilfellet påstår du at hun IKKE er noe bedre en de personene som bare har en grei figur uten å trene, det er ikke konstruktiv kritikk.

Om du sender ut et bilde der du flexxer som bare f. Spør etter feedback og en sier "Begynn å tren" .. Er det konstruktiv kritikk?

Du virker bitter..  what

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: kritikk er ikke lov?
« #16 : 20. desember 2004, 14:56 »
om en sier begynn å tren så må jeg jo ta det til etterettning. Hvis folk ikke klarer å se at jeg trener så skal jeg i allefall ikke opp på noen scene.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: kritikk er ikke lov?
« #17 : 20. desember 2004, 14:59 »
er ganske festlig at det alltid "bobler over" osv når det gjelder meg og min tidligere tråd.... jeg må jo være den ALLE elsker å hate..... ergo ; tråden er BORTE! vær heller glad, enda en ting mindre å irritere deg over.
grunnen til det er vel kanskje at du har sterke meninger, og ikke legger noe imellom når du skriver i andres tråder.
"jeg må være den alle elsker å hate ?"
kanskje det er en grunn til at det er sånn ?
ikke ta det personlig..., de fleste på tf "kjenner" deg vel bare fra postene dine og dette er uansett internett, hvem bryr seg.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: kritikk er ikke lov?
« #18 : 20. desember 2004, 15:00 »

Nann... Jeg tror ikke Udrugn vil deg noe vondt. Og jeg vil deg heller ikke noe vondt.. Nå prøver du med en sår martyr-oppførsel, som jeg må si, konstruktivt ment, er barnslig. Han (udrugn) hverken kasta skit, eller rakka ned på deg... han gav deg svar på tiltale. Ikke med hat eller forakt, men bare uten store "I Love You" smileys og sånn.. Smiley
Jeg får mange vitser i fjeset om hvor mye tøve jeg skriver her, og om hvor useriøs og bråkjekk jeg er... men jeg får slike ting fortalt rett til meg, fordi jeg ikke lar folk få noe bråk når de sier meningen sin... Jeg heter forresten Egil Johnsen, og står også for meningene mine!

Hei Egil!
Aldeles enig med deg. Uten at jeg har lest den nå etterhvert så omtalte posten, så må man tåle konstruktiv kritikk og litt til. Hva den enkelte ønsker å tåle får uansett være ens eget valg.


Jeg synes alikevel folk kunne være flinkere til å gi nettopp konstruktiv kritikk, og komme med konstruktive spørsmål også i profilene. Kommer det bare surreinnlegg inn på en profil så blir en jo lett ledet til å svare med mye surr også........ Svar på tiltale heter det visst.....

Selv er jeg ikke blitt utsatt for de største usaklighetene i min profil - de har jeg stort sett stått for selv..... Om folk ønsker å hakke på meg så må de forøvrig gjerne gjører det - masser av hud her i gården.....  Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

yngve

  • Gjest
SV: kritikk er ikke lov?
« #19 : 20. desember 2004, 15:10 »

er ganske festlig at det alltid "bobler over" osv når det gjelder meg og min tidligere tråd.... jeg må jo være den ALLE elsker å hate..... ergo ; tråden er BORTE! vær heller glad, enda en ting mindre å irritere deg over.

 I Love You

Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: kritikk er ikke lov?
« #20 : 20. desember 2004, 18:56 »
kan noen være så snill å gi oss som ikke har fått det med oss et kort sammendrag om hva som har hendt, slik at vi å kan eventuellt bli med i diskusjonen
DIE HARD

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: kritikk er ikke lov?
« #21 : 20. desember 2004, 19:12 »
Jeg vil bare si meg enig i de som sier at det har blitt litt for mange "hei, jeg jobber som modell, synes dere jeg er sexy?" med tilhørende bandwagons her.. jeg har slett ikke noe imot sexy jenter og modeller jeg.. Smiley langtfra, men når disse ikke alltid er like flinke til å ta imot det dårlige med det gode, så blir det litt hyklersk slik jeg ser det.. legger man ut en profil må man ta "the good WITH the bad.." ikke bare fiske etter komplementer..


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: kritikk er ikke lov?
« #22 : 20. desember 2004, 19:34 »
tråden er BORTE! vær heller glad, enda en ting mindre å irritere deg over.

 2thumbsup

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: kritikk er ikke lov?
« #23 : 20. desember 2004, 19:49 »
Julestemningen er til å ta og føle på.



Utlogget stknelvik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

SV: kritikk er ikke lov?
« #24 : 20. desember 2004, 21:54 »

jeg stilte IKKE i AF... jeg stillte i BF, hvor faktisk det tidligere var slik at man ikke skulle være svær.... siste året er det litt MYE mer fokus på muskler og størrelse også blandt jentene........

jeg setta profilen, for jeg gidder ikke mer, for jeg vet nøyaktig HVA som kommer når noen begynner å "kritisere" som det ender i et helvetes hardaball med regelrett skittkasting mot meg som person... og dette av folk som gjemmer seg bak et nick og ikke tør vise hvem de er ...

Halloen Nann Rosita, kåffer sletta du tråa mine? æ bare lurte på kåffer du si du e med i forsidejakten i FHM!, men æ finn dæ ikkje! hadde tenkt å stæm på dæ, men du e ikkje der, æ finn bære ho Lene, ho Tone Oraini og ho Gorgeous!!!

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: kritikk er ikke lov?
« #25 : 21. desember 2004, 01:27 »
kritikk som har til hensikt å la den du kritiserer bli klar over sine mangler og feil på en fornuftig og grei måte. Slik at den som blir kritisert kan rette på disse feil og manglene?

Hvis det skulle være grådig feil, tar jeg gjerne mot konstruktiv kritikk slik at jeg kan føye meg i rekken av de som veit hva konstruktiv kritikk betyr.

Henger meg på at konstruktiv kritikk (slik Udrugn definerer det) MÅ tolereres hvis man oppretter en slik bildeprofil. Dette er jo ikke Playboy Magazine. Dette er et treningsforum, vi er opptatt av trening og resultater av trening!

Synes likevel man skal begynne kritikken med å ta tak i noe i profilen som er POSITIVT (man finner ALLTID det, bare man leter...), før man fokuserer på det negative/forbedringspotensialene. Er iallfall selv veldig opptatt av det.

Dette var generelle betraktninger. Blander meg for øvrig ikke inn i diskusjonen omkring aktuelle bildeprofil.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: kritikk er ikke lov?
« #26 : 21. desember 2004, 01:51 »
Jeg vil bare si meg enig i de som sier at det har blitt litt for mange "hei, jeg jobber som modell, synes dere jeg er sexy?" med tilhørende bandwagons her.. jeg har slett ikke noe imot sexy jenter og modeller jeg.. Smiley langtfra, men når disse ikke alltid er like flinke til å ta imot det dårlige med det gode, så blir det litt hyklersk slik jeg ser det.. legger man ut en profil må man ta "the good WITH the bad.." ikke bare fiske etter komplementer..

Amen til det
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: kritikk er ikke lov?
« #27 : 21. desember 2004, 05:41 »
Jeg er også veldig enig med Cain.

Men se på profilen til Tone Oraini. Den synes jeg er et flott eksempel. Utrolig fine treningsbilder!
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: kritikk er ikke lov?
« #28 : 21. desember 2004, 10:16 »
I denne, som i mange andre diskusjoner her, må man visst trå forsiktig, men likevel må jeg si meg enig med Tricepsman og HITman: Det er ikke alle her som er like flink til å gi konstruktiv kritikk, og da er det vel helt på sin plass at profil-eieren svarer for seg. Derfra raser som regel diskusjonene ut i kverulering og frekkheter, og jeg må si jeg skjønner Nann-Rosita godt!

Greit kan man kalle det "hyklerisk" om man sitter med inntrykk av at folk legger ut profiler her for å bade i skryt og heder, men det kan være mange grunner til dette, og det er jo heller ikke så mye å henge seg opp i. Synes man en profil blir for mye preget av dette "hykleriet" (det er jo ikke sikkert alle er enig i at dette er tilfelle engang) kan man heller la være å gå inn på profilen og kommentere dette - det har vel strengt tatt ingenting for seg og skaper jo bare misnøye uansett.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Arch

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

SV: kritikk er ikke lov?
« #29 : 30. desember 2004, 01:27 »
Noen som kan fortelle hva som skjedde? Får jo ikke lest det siden hele tråden er sletta  Shocked

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!