Skrevet av Emne: Gåte til unge mennesker som vil bli sterke og store.  (Lest 10656 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
veldig dypt... nesten for dypt for meg dette ass...  :Smiley   var sikkert dypt nede han de fant i sjøen og... dypt nedi vannet mener jeg...   Grin

skjønner jo hva du vil fram til med historia di, men jeg får liksom ikke no tåre i øyekroken av den nei... du skjønner det, at de blir ikke sånn alle som boler... jeg forsvarer på ingen måte boling, jeg bare sier at det går ikke sånn med alle.
åsså det med balltreet med han ene fyren.... var sikkert andre ting enn boling som gjorde at han ble baseball, trur du ikke...?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget KongTommy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Herregud ingen av disse dødsfallene har noe med bol å gjøre da. Han som ble slått ihjel med balltre lå i feil seng og han andre var narkis.  

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Sammenhenger ? Hmmmmmmmmm ?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Disturbed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 356

Rimelig dustete innlegg, hvis jeg forstår deg rett Trener; bruker man steroider kommer man mest sannsynlig inn i kriminelle miljø? He-he, noen her er visst påvirka av media...

Utlogget lars

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Noe som er enda farligere enn bol er å kjøre bil.

En kamerat av meg ble lam fra brystet og ned i en bilulykke for et drøyt år siden Cry

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
I tillegg til forskning og politikilder så har/hadde jeg selv mer og mindre perifere bekjente i størrelsesorden 80-100 personer involvert i steroidbruk de siste 20 år, som basis for mine meninger.
Ikke alle steroidebrukere havner i alvorlig trøbbel.
Det gjør heller ikke alle som bruker kokain.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Herregud ingen av disse dødsfallene har noe med bol å gjøre da. Han som ble slått ihjel med balltre lå i feil seng og han andre var narkis.  

Jeg trente samme sted som både Cato og Pål den gang gym Atletic i Drammen var arenaen. Å si at deres dødsfall ikke var linket opp til bruk av abnabole stereoider kan seff diskuteres. Begge var personer med begrensede evner til å sette grenser, eller alternativt at de satte grensene langt utenfor det vanlige folk gjør.....

Bruk av noen piller i ny og ne og en injeksjon eller to i uka er enten en vil det eller ei med på å sakte men sikkert bryte ned de bariærene en måtte ha mot å prøve nye og mer alvorlige saker enn anabole stereoider. For deres del fortsatte det med litt pepper, noen hyppere, en blås i ny og ne osv. Til slutt var de på kjøret..... Pål kanskje i større grad enn Cato, men de hadde begge sine mer eller mindre sympatiske sider.

Problemet mht å indikere at de i dag er døde pga bol er at disse i utgangspunktet var deler av et miljø der dop i en eller annen form før eller siden antagelig ville fanget dem inn. At noen lyseblå russere ble første steg på veien tror jeg personlig var en ren tilfeldighet. Trist er det uanset at det endte som det gjorde.

Av de to var det for øvrig  Pål som uomtvistelig hadde de beste styrkeforutsetningene. Han ville garantert tatt 200 kilo og mer på godkjent måte  RENT. Cato var broløfteren som var mer opptatt av antall kilo enn å trene for livet. Litt enkle sjeler begge to - og på ingen måte representative for de mange hundre bolerne jeg har møtt i løpet av de siste drøyt 15 årene.

Alikevel må det sies at det i tillegg til disse har vært relativt mange som i perioder har hatt problemer med spess pepper, men igjen - var det høna eller egget som kom først??? De som begynner med bol i ung alder har åpenbart i utgangspunktet lav terskel for "det ukjente".

mvh
Tric


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Var ganske "Texas" i noen miljøer i Drammen & Omegn for noen år tilbake........
Var folk som ikke trente i det hele tatt som gikk og knasket russere fordi det var "kult"
Mange av disse har jeg ved senere annledninger sett i triste omstendigheter.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Tror ærlig talt ikke det var noe verre der enn ellers på studioer i det langstrakte land, men at det generellt sett var langt verre for om lag 10 år siden er jeg helt enig i. En del av styrkeløftmiljøet gikk litt av hengslene (et par av dem er jo nevnt allerede...), men majoriteten av utøverne var/er skikkelige og seriøse folk.

Siden jeg har trent i dette miljøet i snart 20 år så er jeg jo på hils med de fleste (de som evnt knasket russere uten å trene, ja de vet jeg seff lite om), og JA det har gått ille med noen få av dem (Pål og Cato er nevnt, en tømte et helt magasin i ryggen på en annen i pillerus, en annen ble tatt med 2000 videospillere på låven, en ble tatt med 200 g eller så heroin i postkassa, en hoppet i Eikern, en meiet ned eksdama mm). Med unntak av karen med videospillerne gjorde alle disse dette på et tidspunkt der trening og bol var et tilbakelagt stadium - og andre substanser dominerende.......

Majoriteten er allikevel respektable familiefedre...... Noen trener fortsatt - andre ikke......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget masan

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 652
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 652

Jeg var med en kamerat på et kjøpesenter her en dag, og det ble til at vi satt rundt et bord med en del andre venner av han. Boler kom etterhvert opp som diskusjon, og det viste seg at stort sett alle der bola. Det virka som det var helt vanlig, og de hadde ingen verdens ting imot å snakke høylytt om det. Da snakker jeg på 16-17 åringer..   Det var ihvertfall skremmendes at de ikke visste hva de hadde i seg en gang.. "Eh.. hva hette det at.. dinobol??".  De hadde heller ingen verdens anelse på doser osv..  :\  

  ... Det var derfor moro at jeg satt der som 100% rein, og var mye større enn dem Tongue

Pepper har også blitt helt godtatt, virker det som.. Halvparten av klassa mi røyka pepper.. Nå har halvparten av klassa mi slutta på skolen (Gjett hvilken halvdel Tongue )

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Jeg var med en kamerat på et kjøpesenter her en dag, og det ble til at vi satt rundt et bord med en del andre venner av han. Boler kom etterhvert opp som diskusjon, og det viste seg at stort sett alle der bola. Det virka som det var helt vanlig, og de hadde ingen verdens ting imot å snakke høylytt om det. Da snakker jeg på 16-17 åringer..   Det var ihvertfall skremmendes at de ikke visste hva de hadde i seg en gang.. "Eh.. hva hette det at.. dinobol??".  De hadde heller ingen verdens anelse på doser osv..  :\  

  ... Det var derfor moro at jeg satt der som 100% rein, og var mye større enn dem Tongue

Pepper har også blitt helt godtatt, virker det som.. Halvparten av klassa mi røyka pepper.. Nå har halvparten av klassa mi slutta på skolen (Gjett hvilken halvdel Tongue )

Og det kommer til og bli enda mer morsomt masan......16-17 år? Jeg skal på ingen måte prøve og fremstå som ekspert på området men bol i 16-17 års alderen kan få alvorlige følger. Kroppen er i kraftig forandring i denne perioden også mhp. testosteron. Å tillføre testosteron til en kropp som allerede er i ubalanse kan få "morsomme" sykiske følger. Stopp i vekst mhp. høyde og bredde er vel også et uønsket resultat ved bruk av dette. ........

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

det er det dummeste jeg har hørt, hvem er det som kjører i seg steroider når en er 16-17 år gamle da. jaja stakkars folk om et par år

Utlogget masan

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 652
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 652

Jepp. Og det er virkelig mange av dem.  På skolen har dem nå satt opp strenge regler for bruk av boler på skolen, ettersom det har vært et STORT problem.

 PS. En i klassa mi solgte 1 dl reint vann til en anna i klassa mi for 1500kr.. Sa det var boler Smiley   (Det skal sies at han som kjøpte var en ganske så dum utlending..)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!