Skrevet av Emne: Athletic City  (Lest 3121 ganger)

Utlogget Nautilus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Athletic City
« : 24. mars 2003, 09:26 »
Har noen fått blekka Athletic City News og lest den? Jeg trodde dette var ett seriøst selskap, men de benytter enhver anledning til å prate drit om konkurrentene. Noen av sidesparkene har klare adresser, andre er mer diffuse. I alle tilfeller har det aldri vært god foretningsskikk å prate drit om konkurrenter. det man skal vinne på er å være gode innen for sitt marked, ikke at de andre er dårlige.

Jeg har skrevet en meget utfyllende mail til AC om hva jeg mener om slik markedsføring, og oppfordrer andre også til å gjøre det på:
athletic@athletic-city.no.



Oki, noen engasjerer seg i krig mot Irak, jeg engasjerer meg i kjip markedsføring. Innser at jeg muligens har fokus på feil plass og har litt mer fritid enn jeg behøver. Men alikevel!!!

Utlogget isfugl

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 395

Re:Athletic City
« #1 : 24. mars 2003, 09:44 »
Liker ikke å poste ting fra jobb, men dersom du mener at Athletic City driver med "tvilsom" markedsføring, er det å kontakte Forbrukerrådet (www.forbrukerradet.no) og klage.

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Athletic City
« #2 : 24. mars 2003, 11:52 »
Jeg VAR tenkt og bestille noe derfra....men......Hørte de skulle starte eget forum, Athletic City Support sikkert......tvilsomme greier

Utlogget Nocturne

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 445
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 445

  • I guess we all go a little crazy sometimes...
Re:Athletic City
« #3 : 24. mars 2003, 13:57 »
Jge fikk Athletic City News i posten, bladde så vidt i det, leste bare artikkelene om HST & Fett. Kan du komme med et konkret tilfelle der de "disser" andre selskap?

Personlig liker jeg ikke Muscle Media som er med Atlethic City i et sammarbeid. Iform.no er vel også sponset av dem? Det der 20 ukers bodybuilder programmet deres bestod jo utelukkende av EAS produkter på kostholds delen! + Muscle Media referer alltid til produkter fra Atlethic & EAS!

Enig med at Snik-reklame og nedrakking på andre selskap suger! Bra noen sier ifra (uansett hva andre mener er bagateller) - alle stemmer teller!

-Noc-  Wink
For certain is death for the born
And certain is birth for the dead;
Therefore over the inevitable -
Thou shouldst not grieve.

- Bhagavad Gita, Chapter 2
(250 B.C – 250 A.D)

Utlogget Don Juan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 309

Re:Athletic City
« #4 : 24. mars 2003, 15:59 »
Enten er noe "totally fucked" eller så sitter moderatoene å sletter innleggene mine.

uansett; de bryter markedsføringsloven på flere plasser. Illegall reklamering er jo 1.

Utlogget Alexfitness

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 417
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 417

  • -Hvis sannheten er hard så er jeg sannheten
Re:Athletic City
« #5 : 24. mars 2003, 19:19 »
Det er ikke så rart i at det er bare EAS reklame i Muscle Media siden det er AC som gir ut bladet også!

-Tren med hodet ikke med hjertet!

Utlogget Nocturne

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 445
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 445

  • I guess we all go a little crazy sometimes...
Re:Athletic City
« #6 : 25. mars 2003, 20:04 »
Jeg vet det. Poenget mitt er at de får det til å virke som om deres produkt er best, og at de tipsene de gir ikke funker uten dem. Min mening da, kan godt være at noen her inne synes Muscle Media er bra, dem om det  Smiley

-Noc-
For certain is death for the born
And certain is birth for the dead;
Therefore over the inevitable -
Thou shouldst not grieve.

- Bhagavad Gita, Chapter 2
(250 B.C – 250 A.D)

Utlogget BicepsXL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Re:Athletic City
« #7 : 25. mars 2003, 21:42 »
Iform.no har ikke noe annet samarbeid med AC, enn at de annonserer hos oss, akkurat som de andre annonsørene. Vi har fått tillatelse av bladet MM til å publisere noen av de gamle art deres. Om de er brukbare kan vel diskuteres, de er noe av det mest leste på iform.no  Smiley

Athletic City News har jeg ikke lest, mulig jeg finner et eksemplar når jeg skal sjekke ut åpen dag på Flex gym i Trondheim på lørdagen, de holder til i samme lokaler som AC

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!