Skrevet av Emne: For mye?  (Lest 13886 ganger)

Utlogget Looper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

SV: For mye?
« #30 : 06. april 2005, 21:31 »
"Et høyere proteininntak enn nødvendig er forholdsvis bortkastet når målet er å øke muskelmassen, fordi kroppen vil omdanne opptil halvparten av proteinet til glukose. Dette er en dyr måte å øke karbohydrattilførselen på, samtidig som omdannelsesprosessen er energikrevende for kroppen, og vil "spise opp" kalorioverskuddet som skal brukes til å øke kroppsvekta." Fra artikkelen kostholdsoppsett i teori/praksis

Selvfølgelig er det den totale mengden av kalorier som sier noe om man går opp i vekt eller ikke, men man bør ha en balanse mellom de tre næringsemnene fordi det er undøvendig at kroppen skal bruke energi på å legge om et næringsemne fordi du tar inn for mye av det.
- Whether you think you can, or think you can't - you are probably right

- Eat to live, not live to eat

- Excess body fat is ugly and dangerous!

- Hjerte er kroppens viktigste muskel, så hvorfor ikke trene den?

Utlogget elorfin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

SV: For mye?
« #31 : 07. april 2005, 14:21 »


Det er bare tull !! Finn gjerne en referanse på den påstanden, og da mener jeg ikke et blad. Men til en seriøs vitenskaplig artikkel. Smiley

Vanlig friske mennesker tar ikke skade av høyt proteininntak. Jeg spiser selv VELDIG mye protein, og lever i beste velgående.



jeg er ikke proff, men når du sier at DU lever i beste velgående, så er dett veldig søkt. At du tåler/lever i beste velgående beviser ingen ting.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: For mye?
« #32 : 07. april 2005, 14:58 »


jeg er ikke proff, men når du sier at DU lever i beste velgående, så er dett veldig søkt. At du tåler/lever i beste velgående beviser ingen ting.

Les denne du. Smiley

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=18522.0
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget elorfin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

SV: For mye?
« #33 : 07. april 2005, 15:07 »
ja, sorry. Burde ha skrevet at jeg er enig med deg, for det er jeg og har lest mye om det, men jeg ville bare ha frem at det ikke beviser noe at det funker/ikke funker for en person Smiley

Utlogget pølsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Går det så går det, dør æ så dør æ!
Sv: For mye?
« #34 : 11. februar 2012, 17:52 »
at folk går å tenke på om det e farlig å få i sæ for my, e mer skadelig t nyra å lever vis man itj får i sæ nokk, i allefall psykisk...

slit med å få i mæ nokk sjøl, å steike bokken skolla å slette med å ha fått i mæ for my over lenger tid ja Grin
182cm
95kg
 
mat<3

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: For mye?
« #35 : 11. februar 2012, 18:00 »
je skl ha ru tæ bø ell?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!