Skrevet av Emne: isopure zero carb pineapple,raspberry,apple og orange  (Lest 4118 ganger)

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
navn:
isopure zero carb pineapple \ ananas

smak:
smaker og lukter som ananas, mild og god.
8 av 10

konsistens:
genial,kan røres med skje og skummer ikke og klumper ikke.
9 av 10

fordøyelighet:
som andre dyre proteinpulvere, god.
isolate generelt skaper sjelden problemer.
det skal nevnes at jeg sjelden får problemer med proteinpulver, kun ved litt større doser og dårlig kvalitet.
litt vanskelig å gi et terningkast på fordøyelighet, men for min egen del:
8 av 10

totalvurdering:
639,- for to kilo er etter min mening dyrt, men det ligger i prisklasse med mange andre "dyre" proteintilskudd,Pure Pro,Designer Whey, 100% Whey og Whey Protein fra Nature`s best europe etc.
+ for mange spennende smaker (appelsin\bringbær\punsj tutti\sjokolade\vanilje\sitron lime\eple)

WPI
Innhold pr 100gram pulver:
P/K/F
90/<1/1,1

inneholder også: vitamins, L-Carnitine, Creatine Monohydrate, L-Glutamine and Taurine

totalvurdering: 8,5 av 10

link til produktet på natures best hjemmeside: http://www.naturebesteurope.com/naturebest/EN/product_dyn.asp?product=33
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: isopure zero carb pineapple \ ananas
« #1 : 11. januar 2005, 13:32 »
Synd det er så dyrt. Sad

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: isopure zero carb pineapple \ ananas
« #2 : 11. januar 2005, 13:33 »
Fin vurdering. Synes også disse isolatene er veldig dyre, og med litt forbruk av proteinpulver blir det jo et spørsmål om det koster mer enn det smaker. Står det hvor mye av disse andre ingrediensene den inneholder?

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: isopure zero carb pineapple \ ananas
« #3 : 11. januar 2005, 13:42 »
Står det hvor mye av disse andre ingrediensene den inneholder?
fant ikke infoirmasjon om det, men jeg redigerte posten med en link til produktet på hjemmesiden til produsenten, jeg kan skrive en mail til dem og høre.
legger inn flere smaker når jeg får testet dem.

13.jan16.15
edit: skrev mail til natures best 11 jan, har ikke fått svar enda.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
navn:
isopure zero carb raspberry

smak:mild og god, smaker forholdsvis naturlig, tror 2 kilo hadde forsvunnet fortere enn vanlig, pga den gode smaken.
jeg likte ananas bedre, men jeg liker generelt ananas bedre enn bringebær så dette er (selvsagt) personavhengig
7,5 av 10

konsistens:som over.
fordøyelighet: som over
totalvurdering: som over
7,5 av 10
inneholdet er oppgitt til å være det samme på alle smaker mtp protein\karbs\fett.(som over) den inneholder derfor også de samme vitaminene etc.

jeg trakk et et halvt poeng for smaken (og at man mister muligheten til å blande en protein pina colada.
man kan derimot lage protein Frozen Raspberry Daiquiri.)
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
navn:
isopure zero carb apple\eple

smak:lukter godt,som grønne epler, og pulveret er er grønt når det er blandet i vann.
smaker litt kunstig,men veldig godt, smaker rett og slett grønne epler.
8 av 10

konsistens:som over.
fordøyelighet: som over
totalvurdering: som over
inneholdet er oppgitt til å være det samme på alle smaker mtp protein\karbs\fett.(som over) den inneholder derfor også de samme vitaminene etc.

totalvurdering: 8,5 av 10
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Navn: Isopure zero carb appelsinsmak

Smak: Som det ble nevnt et annet sted, det er som å drikke en god sportsdrikk. Nam!
9 av 10

Konsistens:  Null klumper og null skum. Konsistensen er som saft omtrent. Uvanlig bra, har aldri sett maken.

10 av 10

Fordøyelsen: Det var ikke den største shaken jeg fikk i meg (15g), men den gav ikke en eneste tendens til uroligheter (noe jeg vanligvis sliter med).
10 av 10

Dette er helt klart et pulver jeg hadde kjøpt til før treningen om jeg hadde hatt råd!

Totalvurdering: 9,5 av 10

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Navn: Isopure zero carb raspberry

Smak: Denne likte jeg ikke så godt som appelsinen, men den gikk ned.
5 av 10

Konsistens:  Null klumper og null skum. Konsistensen er som saft omtrent. Uvanlig bra, har aldri sett maken.

10 av 10

Fordøyelsen: Det var ikke den største shaken jeg fikk i meg (15g), men den gav ikke en eneste tendens til uroligheter (noe jeg vanligvis sliter med).
10 av 10


Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

jeg er ikke helt enig her... fikk nylig noen prøvepakninger fra norkost, og prøvde ikveld ut bringebær og eple varianten. bringebær var ganske god, ble litt overrasket faktisk. tror nok ikke jeg hadde hatt noe problemer med å tømt en dunk av denne. eple derimot kommer jeg ikke til å prøve meg på igjen.

og skjønner heller ikke helt når dere sier at det blander seg lett, og kan røres ut med vanlig skje. jeg pisket for harde livet, og likevel var det klumper. på eplevarianten festen halve pulveret seg til skjeen som en eneste stor smørje så jeg måtte skrape det av igjen.

ingen toppkarakter her hvertfall.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!