Skrevet av Emne: "trash" weekend deluxe  (Lest 1713 ganger)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

"trash" weekend deluxe
« : 30. mars 2003, 22:57 »
Jeg var på hyttetur denne helgen med hele skolen min til Geilo. Det skal egentlig være en "skihelg", men gjett når det er ingen lærere med så blir det en max fyllehelg.
Jeg er ikke en stor drikker, så jeg hadde med meg opp 12 halvlitere Ringes og 8 Smirnoff Ice (hvis ønsket så hadde jeg muligheten til å kjøpe mer, men det ble ikke nødvendig).

Fredag:
Jeg spiste 2 brødskive og 1 bolle kl 11.30 (var ikke noe sulten om lunsjen den dagen, frokost hadde jeg ikke tid til og det er et sjelden unntak). Så begynte vi å drikke på bussen kl 4, drakk, drakk, ikke noe mat og så spiste jeg ikke før kl 21.15. Da var alle butikkene stengte så jeg og 9 stk til dro til Peppes Pizza. Der spiste jeg 1 hel STOR pizza alene! Jeg var så skrubb sulten at jeg trodde jeg skulle kveles. Så ble det mer pils igjen.  Cheesy
Det var 2 måltider den dagen. En liten en og en kjempe stor en = ikke bra for treningen tenkte jeg.

Lørdag:
Jeg dro til butikken og kjøpte bacon, egg, brød og juice som jeg hadde til frokost kl 12.15. Mange begynte å drikke til frokost, men det fikser jeg ikke. Så begynte jeg smått å drikke kl 17 og hadde middag kl 19. Det var spagetti m/kjøtt. I tilegg spiste jeg litt sjokolade og brus til lunsj den dagen og chips som natt mat.
Igjen 2 måltider den dagen med.

Søndag:
1 rosinbolle til frokost med sjokolade. Så spiste jeg 3 rosinboller til lunsj kl 16, og nå har jeg nettopp spist spagetti m/kjøtt igjen (det var det vi hadde i huset).

Jeg er glad jeg ikke har en sånn helg hver dag. Det ville ha skadet treningen min max. Følte meg vanvittig usund, men en gang i blant er det vel lov  Smiley
I tillegg prøvde jeg snus for første gang på fredag. Først fikk jeg 1 pris, så 2, så 3, så 4 og opp til 6 pris. Til slutt kjøpte jeg min egen snusboks, lagde en og satte den i munnen og 5 min senere kastet jeg helt sykt opp. Jeg var ikke full, men jeg må ha fått nikotin skjokk siden jeg ikke røyker/snuser ellers. Blir nok en stund til jeg prøver det igjen.

Jaja... ville bare dele min "skjeje" ut helg med dere.  Wink
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Re:"trash" weekend deluxe
« #1 : 31. mars 2003, 08:18 »
Hørtes ikke bra ut denne helgen for treningen din men for sjela di var vel helgen kanskje bra? Wink

Du har nok sikkert lært at slikt kan du ikke holde på hver helg - en gang i ny og ned som du sier er nok bra for sjela, man må hygge seg også.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Alexfitness

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 417
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 417

  • -Hvis sannheten er hard så er jeg sannheten
Re:"trash" weekend deluxe
« #2 : 31. mars 2003, 14:20 »
Det er godt å høre at man tar fri fra den vanlige rutinen litt. STÅ PÅ!
-Tren med hodet ikke med hjertet!

Utlogget Skipper`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 463

Re:"trash" weekend deluxe
« #3 : 31. mars 2003, 20:38 »
Noen fyllefesta må jo til selvsagt  Grin
POWERLIFTING................
BLOOD, GUTS, SWEAT AND CHALK

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Re:"trash" weekend deluxe
« #4 : 05. april 2003, 14:26 »
Viktig med sånne turar av og til! Eg tar treninga seriøst, men eg veit at eg aldri blir "proff". Det gjeld mange her.
Derfor: LEV LIVET!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!