Skrevet av Emne: Spisedag  (Lest 3587 ganger)

Utlogget Jimbo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

SV: Spisedag
« #30 : 23. januar 2005, 05:17 »
jepp, etter tre uker tok jeg den inn

Utlogget Jimbo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

SV: Spisedag
« #31 : 27. januar 2005, 21:44 »
Tenker på å gå litt crazy i morgen, litt safari, litt chips n dip. Noen som har lyst å overtale meg/gi meg gode grunner for og ikke gjøre det ShockedHuh

Utlogget Borge6

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

SV: Spisedag
« #32 : 27. januar 2005, 21:45 »
spis det du vil, under off-season, men pass på at du får nok proteiner, og tren HARDT.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Spisedag
« #33 : 27. januar 2005, 21:48 »
Tenker på å gå litt crazy i morgen, litt safari, litt chips n dip. Noen som har lyst å overtale meg/gi meg gode grunner for og ikke gjøre det ShockedHuh

Det finnes en del poster om dette allerede, men en spisedag bør bestå av MYE karbohydrater, gjerne mer enn 10 gram pr. kg kroppsvekt. Deretter lite fett den dagen, og bra med protein. Men masse karbs er det som gjelder ! Og få i deg mest mulig i form av mat, og minst mulig i form av sukker. Inntil 100 gram kan godt komme fra sukkerkilder, men unngå det i mest mulig grad. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Spisedag
« #34 : 27. januar 2005, 22:28 »
UaC summerer det godt opp. Det som jeg ofte stusser over er de som fullfører en ukes halvhjertet, dårlig diett og ødelegger alt med en spisedag. For at man skal kunne spise mye kalorier (for å hovedsaklig få opp leptin-produksjon) uten å lagre det som fett, er den beste måten å bruke hele uken på å tømme glykogenlagrene for glykogen. Det er ikke enkelt, man må spise lite karbohydrater og trene høyrepstrening. Treningen bør bestå av mange repetisjoner og mange sett, 12-15 reps, og 10-12 sett per muskelgruppe.

Deretter har man en skikkelig spisedag (oppkarb) med alt fra 10-16g karbohydrater per kg (alt etter som hvor godt man har trent og spist).

Du starter spisedagen midt på dagen, med et eple (eller 20g fruktose) rett før trening, samt litt protein. Etter treningen fyller du på med 1,5g karbs per kg kroppsvekt, samt 0,5g protein pr. kg. kv.. Nå har spisedagen startet for fullt, du har 30 timer på deg å få i deg alle karbohydratene du skal ha. Husk at karbohydrater binder mye vann, så drikk godt. Om alt dette gjøres riktig, og om man unngår matvarer man ikke tåler, vil man se skikkelig bra ut (om fettprosenten er litt lav, da) - blodårer vil tyte fram, tøft!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!