Skrevet av Emne: irriterne/flau episode på trening i dag  (Lest 4380 ganger)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

irriterne/flau episode på trening i dag
« : 02. april 2003, 23:11 »

I dag trente jeg for første gang på 2 uker (gått på pencelin), og etter treningen skulle jeg ta min proteinshake med maltodextrin oppi. Den hadde jeg nemlig gledet meg til i hele treningen, siden det er andre gangen jeg har tatt det. Når jeg helte vann oppi og smakte på den, syntes ikke jeg den var sterk nok så jeg la til 1 dl til og tok lokket på og ristet i vei. Plutselig sa det "puff" og der sto jeg med proteinshake i håret, ansiktet, t-skjorten min, buksen min, skoene mine og veggen rundt meg var brun, speilet ved meg var brunt og gulvet var hel søk vått med proteinshake.
Jeg bannet så det suste, folk rundt meg begynte selvfølelig å le og jeg følte meg for første gang siden den alderen - en 14tiss  Embarrassed. Heldigvis foregikk dette på guttegarderoben (i tillegg er jeg svært glad jeg ikke sølte på noen, alle sto bak meg!!), så det var ingen jenter der, men alikevel svært flaut og svært irriterene å miste 35 g protein med 50 g maltodextrin.  Cry
   
Siden jeg ikke hadde noen raske karbs eller proteiner så trøste kjøpte jeg meg en High5 som inneholder svært lite næringsstoffer i forhold til min shake (i tillegg koster det en del). På vei hjem som er 40 min, så luktet jeg søt skjokolade melk på lang vei med brune flekker på klærne mine. Gøy!
Neste gang skal jeg skjekke 2 ganger at lokket sitter ordenlig i tillegg skal jeg bruke 2 hender når jeg rister shaken  Smiley
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget kalleklovn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 368
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 368

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #1 : 03. april 2003, 00:08 »
Hehe... Har gjort akkurat samme tabbe Smiley Men jeg presterte å søle på klærna til 2 andre karer også:( Det var ikke så farlig heldigvis. De sto i dusjen da det skjedde, og ble litt forundra da de kom ut og så jeg hadde spruta ned hele meg selv, speil og treningsklærna dems... jaja, uhell kan skje den beste  Tongue
-kalleklovn-

Utlogget Sensei

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #2 : 03. april 2003, 10:19 »
joda, men skjer som oftest den mest klomsete. Men hvorfor ikke riste den over vasken, eller i dusjen? Er jo også litt moro å se på når andre gjør det da... Cheesy
Jau, sa kona da mannen.....Tongue

Utlogget masan

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 652
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 652

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #3 : 03. april 2003, 13:38 »
Hold på lokket med en liten finger når du rister..  det lærte jeg etter jeg spruta rundt midt i timen på skolen

Utlogget pj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 115

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #4 : 03. april 2003, 13:41 »
Hehe, den er kjip.

Har opplevd slikt jeg oxo. Har hatt en proteinshake med meg i bilen satt den mellom setene, og i en sving så datt den ned i setet og JOOODA, lukket var ikkke ordentlig på så jeg fikk griset til setene skikkelig......  Cry
I`m the WINNER

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #5 : 03. april 2003, 13:55 »
Mitt i klasserommet mitt for en tid tilbake da jeg skulle kjøre i meg en proteinshake skulle jeg gjøre det fort og varsomt slik at ingen skulle legge så mye merke til det. Og da jeg kjørte nedpå så ble det for mye shake til for liten munn så nesten halve shaken havna på genseren min.
så det ble ikke så vanskelig og se hva jeg hadde drukket.......

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #6 : 03. april 2003, 16:07 »
Mitt i klasserommet mitt for en tid tilbake da jeg skulle kjøre i meg en proteinshake skulle jeg gjøre det fort og varsomt slik at ingen skulle legge så mye merke til det. Og da jeg kjørte nedpå så ble det for mye shake til for liten munn så nesten halve shaken havna på genseren min.
så det ble ikke så vanskelig og se hva jeg hadde drukket.......


hehe har skjedd meg og ole  Wink
skjønner ikke helt hvorfor jeg syntes jeg måtte sjule det  Tongue

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #7 : 03. april 2003, 17:47 »
Kansje fordu en er den eneste i klassen som drikker proteinshake isteden for brus som resten gjør. Det handler om å ikke skille seg ut, noe som jeg klarte/klarer veldig bra  Smiley

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #8 : 03. april 2003, 18:36 »
det var godt å se at jeg er ikke den eneste som har gjort denne tabben før  Cheesy Jeg kan i allefall garantere at det vil aldri skje igjen. Tror jeg skal riste med 2 hender fremover  Smiley
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Prodius (MB)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 870
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 870

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #9 : 03. april 2003, 19:23 »
Jeg har fylt sekken min med proteinshake 2 ganger og nesten rasert alle bøkene mine  :Smiley

pluss at jeg har rista den på treninga så det spruta utover alt. ARTIG! Jeg holder den alltid over vasken mens jeg gjør det, eller at jeg holder over lokket..

Du er ikke den eneste nei!  Tongue
Treningsstudio: ¨
Raufoss Badeland¨

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #10 : 03. april 2003, 19:57 »
hehehe Grin

Utlogget Prodius (MB)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 870
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 870

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #11 : 03. april 2003, 20:05 »
Jeg glemte en episode. Da jeg kjørte moped til treninga åpnet shakeren seg og den rant ned i buksa på meg bak. Dere vil ikke engang vite hvordan jeg så ut, når jeg gikk inn på gymmet..........  Tongue
Treningsstudio: ¨
Raufoss Badeland¨

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #12 : 03. april 2003, 22:08 »
Jeg hadde med meg en shake inn i badstuen. Var bare en slump igjen. Lokket var satt på og den var helt tett, det ble et helvetes trykk inni shakern. Så plutselig sprengte lokket av, fløy rett opp i taket. Det var egentlig bare morsomt, ingen skjønte en dritt med en gang. Tihi....
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #13 : 03. april 2003, 22:27 »
Proteinshaken min har gått opp 2 ganger i treningssekken min, en gang da jeg shaket den på gymmen, og en gang hjemme. Nå har jeg slutta å bruke den shiten av en shaker fra proteinfabrikken. Nå bruker jeg bare den til å lage shaken med, så heller jeg proteinshaken oppi en flaske MED KORK. Etter jeg har gjort det har jeg ikke hatt noen flere pinlige episoder!  Grin

Utlogget Tittentei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 188

  • Shut the fuck up and train!
Re:irriterne/flau episode på trening i dag
« #14 : 06. april 2003, 07:13 »
Hoh. det der har jeg oxo fått til............Klepp  sitt dame lag i fotball var i militær leiren der jeg er ...siden det bare er en garderobe der, hadde alle skifta der..., mens de trente ute, gikk jeg for å dusje..glemte seff og sette på korken skikkelig og spruten sto over en hel MASSE av klærne i garderoben....kan si att jeg var ganske kjapp med å få på meg klærne og komme meg ut Tongue var brune prottis flekker på alle mulige plagg Cheesy *ler*
Go hard or go home!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!