Skrevet av Emne: Arnolds treningsprogram??  (Lest 2509 ganger)

Utlogget eta_mer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

Arnolds treningsprogram??
« : 31. januar 2005, 23:56 »
er det noen her som har treningsprogrammet til arnol (kongen av alle bodybuildere)? har lett rundt på nett timesvis, han var bare best bygd av alle noensinne, så hadde vært kjekt å se programmet hans!! buttrock
benching 140 kg and rising..

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Arnolds treningsprogram??
« #1 : 01. februar 2005, 00:02 »
er det noen her som har treningsprogrammet til arnol (kongen av alle bodybuildere)? har lett rundt på nett timesvis, han var bare best bygd av alle noensinne, så hadde vært kjekt å se programmet hans!! buttrock

Se, men ikke røre, håper jeg.  Wink Han trente ofte to timer morgen og to timer kveld seks dager i uka, og det anbefaler jeg ikke deg å gjøre.

Han har gitt ut en bok - "Arnold Schwarzeneggers Encyclopedia of Modern Bodybuilding", hvor du kan lese mer hvis du er interessert.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget eta_mer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

SV: Arnolds treningsprogram??
« #2 : 01. februar 2005, 08:37 »
k, takk takk
benching 140 kg and rising..

Utlogget melkesyre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

SV: Arnolds treningsprogram??
« #3 : 01. februar 2005, 22:08 »
Jeg har basic programmet hans liggende på nettet hvis du ønsker å ta en titt. Har lagt det opp med 5 sett på de fleste øvelser, utenom power training som er 3. Dette er et program han mener passer for nybegynnere. Det er vanvittig hardt, men en kompis følger både kostholds- og treningsprogrammet hans og det ser ut til å funke bra. Og ja; han vet hva han driver med, han tror ikke han kommer til å bli som Arnold bare fordi han baserer seg på tips fra ham. Smile
Only after disaster can we be resurrected.

Utlogget eta_mer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

SV: Arnolds treningsprogram??
« #4 : 01. februar 2005, 23:04 »
fett, har du linken til den sida med programmet på ? Smiley
benching 140 kg and rising..

Utlogget melkesyre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

SV: Arnolds treningsprogram??
« #5 : 02. februar 2005, 01:27 »
Only after disaster can we be resurrected.

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: Arnolds treningsprogram??
« #6 : 02. februar 2005, 03:22 »
Jeg driver og leser boka til Arnold naa. Og jeg kan anbefale den paa det sterkeste. Utrolig bra for motivasjonen!

I boka hans er det bilde av Arnold da han er 16 aar. Da hadde han trent i kun 1 aar, og ser bedre ut enn jeg gjoer naa...Sad

For og si det slik: Han trente ikke "riktig" det foerste aaret. Det var mye proeving og feiling men han vokste jo som en "gud". Det sier bare litt om genene til den mannen.

Saa jeg raader dere ikke til aa trene slik som Arnold gjorde i begynnelsen av sin kariere.

Slik han trente seg opp til Mr Olympia var jo veldig mye fokusert paa hans svakheter, og paa aa forme massen sin til og bli "perfekt". Saa jeg tror heller ikke det er noe lurt aa trene slik som han.



Konkurrerende utoever i AF

Utlogget melkesyre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

SV: Arnolds treningsprogram??
« #7 : 02. februar 2005, 12:39 »
Jeg driver og leser boka til Arnold naa. Og jeg kan anbefale den paa det sterkeste. Utrolig bra for motivasjonen!

I boka hans er det bilde av Arnold da han er 16 aar. Da hadde han trent i kun 1 aar, og ser bedre ut enn jeg gjoer naa...Sad

For og si det slik: Han trente ikke "riktig" det foerste aaret. Det var mye proeving og feiling men han vokste jo som en "gud". Det sier bare litt om genene til den mannen.

Saa jeg raader dere ikke til aa trene slik som Arnold gjorde i begynnelsen av sin kariere.

Slik han trente seg opp til Mr Olympia var jo veldig mye fokusert paa hans svakheter, og paa aa forme massen sin til og bli "perfekt". Saa jeg tror heller ikke det er noe lurt aa trene slik som han.

Det/de programmet han anbefaler i boken er selvfølgelig ikke det han begynte med, ei heller det han brukte under oppkjøringen til Mr. Olympia.
Only after disaster can we be resurrected.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!