Skrevet av Emne: EFAomega  (Lest 2348 ganger)

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
EFAomega
« : 28. januar 2005, 09:45 »
Jeg kjøpte min første EFAomega forrige uke, og er ganske fornøyd med produktet. Selv tar jeg 20 ml daglig i tillegg til 10 ml tran. Dette gir omlag 6 gram EPA/DHA og 0.7 gram GLA. Sistnevnte er forresten en fettsyre som mange glemmer å supplementere med, og det er derfor veldig praktisk at den er inkludert i dette produktet.

Tar man 20 ml daglig, varer en flaske i temmelig nøyaktig 25 dager, og prisen per dag blir tolv kroner. Om det er dyrt eller ikke, får være opp til hver enkelt å avgjøre, men selv synes jeg det er verdt det. Jeg prøver å unngå store mengder tran etter å ha lest en del om potensielle helserisikoer ved store mengder A- og D-vitamin.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: EFAomega
« #1 : 30. januar 2005, 21:08 »
Selvom jeg synes de kunne kuttet ut CLAen er jeg enig at det er et knallprodukt.

Du nevner helserisikoer forbundet med A- og D-vitamin. Om man ikke rører andre medikamenter, vil det da være noe særlig farlig å innta to ss tran hver dag? Forresten, er det stor forskjell på å ta de essensielle fettsyrene på en gang, eller å ta de spredd utover dagen, på bulk vel å merke?

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: EFAomega
« #2 : 30. januar 2005, 21:16 »
Selvom jeg synes de kunne kuttet ut CLAen er jeg enig at det er et knallprodukt.

Du nevner helserisikoer forbundet med A- og D-vitamin. Om man ikke rører andre medikamenter, vil det da være noe særlig farlig å innta to ss tran hver dag?

Tvilsomt, men jeg har sett så mye motstridende data om dette at jeg ikke vet hva jeg skal tro lenger. Imidlertid ville jeg aldri kuttet ut tran helt, men begrenset inntaket. Mange har for eksempel mangel på vitamin D.

Sitat
Forresten, er det stor forskjell på å ta de essensielle fettsyrene på en gang, eller å ta de spredd utover dagen, på bulk vel å merke?

Det kan jeg ikke tenke meg, men jeg ville definitivt foretukket å ta de når du befinner deg i positiv energibalanse.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: EFAomega
« #3 : 30. januar 2005, 21:22 »
Det kan jeg ikke tenke meg, men jeg ville definitivt foretukket å ta de når du befinner deg i positiv energibalanse.

Hva mener du?

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: EFAomega
« #4 : 30. januar 2005, 21:23 »
Eh, sammen med måltid.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: EFAomega
« #5 : 30. januar 2005, 21:24 »
Eh, sammen med måltider.

Ah, ok.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!