Skrevet av Emne: Forbrenne mest mulig kcal  (Lest 3585 ganger)

Utlogget Kathrine

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Forbrenne mest mulig kcal
« : 31. januar 2005, 01:21 »
Hvilke treningsmetoder må jeg bruke for å trene mest mulig kcal??

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #1 : 31. januar 2005, 01:27 »
Den som får pulsen din høyest. Dette er dog ikke til å anbefale som fettforbreningstrening.
Eat Lift Sleep

Utlogget Kathrine

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #2 : 31. januar 2005, 01:30 »
Trenger å gå ned i vekt og komme i bedre form...

Utlogget kristian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #3 : 31. januar 2005, 16:53 »
Jeg har drevet med mosjonsløp en del tidligere. Nå som jeg har blitt student igjen, har jeg lagt på meg et par kilo og har blitt treig å løpe, så det skal jeg svi vekk, og det går som det suser.Først av alt må du ha god tid til treningen!! Når du våkner spiser du en heftig frokost med masse karbohydrater og energi. Drit i alt av slanketips! .  når du kommer hjem og har forh. allerede spist lunch tidligere, spiser du et par bananer/epler/havregryn en time før trening. Det er viktig at du velger en intensitet som du kan holde på med lenge. Hvis du jogger veldig rolig i en halvtime hver dag svir du vekk det du vil. Det viktigste er at du holder konstant fart.Det er ikke nødvendig at du trener noe intervalltrening for å forbrenne kalorier.Da er det rolig trening som duger.Viktig at du kombinerer underlag og terreng,for å forbedre motivasjonen/ unngå skader.Ikke jogg for mye på asfalt i begynnelsen, da kan du lett få benhinnebetennelse. Kjøp et par joggesko på løplabbet....og karbohydratpulver som du drikker under trening for å holde koken lenger.
Hvis du ikke klarer å jogge en time daglig, jogger du 30 min, og sykler 30 min eller svømmer. Romaskin er og bra, men jogging er aller best!!Obs! svøm en gang eller to i uken uansett. Dette er glimrende restitusjonstrening, og løser opp musklene.
Når du kommer ut av dusjen, spiser du en banan mens du lager middag.spis mye fisk!
Lykke til

Mvh kristian

Utlogget Kathrine

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #4 : 31. januar 2005, 22:10 »
Ok, det hørtes bra ut!! Stort sett jogging jeg gjør for å trene, så det passer meg fint Wink

Utlogget Epic

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 339

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #5 : 02. februar 2005, 18:26 »
Hva er vitsen med å holde itensiteten nede??? det har jo ikkenoe å si, man blir like slank av å løpe 30min fort som å løpe 50min sakte hvis man forbrenner like mye kcal!

Du tenker sikkert at hvis man driver på rolig trenger ikke kroppen å forbrenne glykogen og tar da hell er å forbrenner fett, men så lenge man ikke spiser noe mer utover dagen blir man jo like slank, og man sparer tid! Det er bare viktig at  man tåler treningen og ikke øker for fort... Wink

Utlogget Epic

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 339

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #6 : 02. februar 2005, 18:27 »
For meg er det helt klart langrenn jeg forbrenner mest på. Kan ha en pls på 175 i tre timer, noe jeg ikke hadde klart med løping mer enn en time...

Utlogget kristian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #7 : 04. februar 2005, 08:10 »
ok, pleier aldri å stå på langrenn.Selv løper jeg forskjellig hver gang jeg trener, som høy/lav /intervall. men jeg tror det belaster bena en god del mer. Virker slik på meg iallefall.tror det er best å jogge rolig i begynnelsen, slik at man får en rutine.
Har en liten plan om å debutere på maraton i slutten av mai.Kommer sikkert til å bli kadaver, men det hadde vært artig å gjennomføre.Har alltid hatt lyst til det. De to første milene er kun bakker, så da blir det sikkert litt høy puls. Men resten er heldigvis nedover

Utlogget Epic

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 339

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #8 : 04. februar 2005, 23:03 »
ok, pleier aldri å stå på langrenn.Selv løper jeg forskjellig hver gang jeg trener, som høy/lav /intervall. men jeg tror det belaster bena en god del mer. Virker slik på meg iallefall.tror det er best å jogge rolig i begynnelsen, slik at man får en rutine.
Har en liten plan om å debutere på maraton i slutten av mai.Kommer sikkert til å bli kadaver, men det hadde vært artig å gjennomføre.Har alltid hatt lyst til det. De to første milene er kun bakker, så da blir det sikkert litt høy puls. Men resten er heldigvis nedover

Hehe, du får ha lykke til.

Men husk: Start hardt og øk på etter hvert!  Dance

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #9 : 24. februar 2005, 01:22 »
Det mest effektive må vel være noe ala "Sirkel-styrketrening", etterfulgt av geriljakardio, og avslutte med en times joggetur eller så? =) Tror du forbrenner litt av det.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #10 : 28. februar 2005, 20:03 »
tror bra sex forbrener mer på en time an alle andre aktiviteter. og hvis man trenger og "forbrene" litt mer er det bare og kjøre på en time til.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #11 : 01. mars 2005, 11:12 »
Sex forbrenner godt, ta en titt på en av de siste trådene HITman la ut, på "Helse, kropp og trim" forumet, der er det blitt lagt ut et par poster hvor man ser hva som forbrenner mest (ikke bare sex). Nå er det vel kanskje ikke alle som har den muligheten, eller for å si det på en annen måte, så er det vel ikke alle som har dame og den muligheten. En annen variant hadde jo blitt svindyrt i lengden. :Smiley




Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: Forbrenne mest mulig kcal
« #12 : 01. mars 2005, 14:55 »
Kjoep deg 5mm neopren toerr drakt (dykker drakt)

Ta paa deg denne og kjoer knall hard intervall trening. Ta gjerne ogsaa paa en 90 liters ryggsekk fylt med sand.

Da vil du forbrenne endel kcalorier Gå

Bear in mind at alle disse kcaloriene vil ikke komme av fett...


Konkurrerende utoever i AF

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!