Skrevet av Emne: Doping  (Lest 71998 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Doping
« #45 : 03. februar 2005, 23:50 »
Og så bare minner vi om at diskusjonen ikke skal blir altfor spesifikk her. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Doping
« #46 : 03. februar 2005, 23:54 »
Og så bare minner vi om at diskusjonen ikke skal blir altfor spesifikk her. Smiley

Du har et poeng... kansje på tide og stenge tråden nå Grin Jeg har vertfall fått frem mine meninger... og når folk begynner og si Diana isteden for xxxxx. (... merket jeg gjorde det selv i min siste post...) Blir mer som en informasjonskilde for personer som ønsker og begynne med noe... Men men... er jo moderator/administrators valg om å stenge post... men kansje det ikke er så dumt og gjøre det Wink
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
SV: Doping
« #47 : 04. februar 2005, 00:00 »
jeg har ett søsken barn på 17 år og han har planer om og begynne på dianabol, men gidder ikke høre på meg. jeg har til og med printa ut artikkelen som dere har og vist,men han vil ikke høre! er det ekstrem farlig for han?bare lurer?
 
HAN vil sikkert synes du er en idiot, men du gjer han ei tjeneste om du truer med å fortelle foreldrene hans om planene hvis du skjønar at han går i gang med dei.
Det er ikkje "ekstremt farlig". Det mest farlige er vel om han totalt ignorerer kroppen sine signal om høgt blodtrykk, som naseblod, hovudverk etc., eller bruker mykje over lengre tid (lever).
Det er likevel potensielt svært leie bivirkninger han kan pådra seg i en slik alder. Det er bivirkningar som nevnt over, med håravfall, gyno, slutt på naturlig kroppsvekst (vekstsonene i beinstrukturen lukker seg) etc.
Om han er heldig med alle desse, vil han uansett bli deppa når kiloane renn av han etter endt bruk. Formodentlig har han verken peiling på trening, kosthold eller PCT. Etter å ha pådratt seg all elendigheten, får dopingen skylda, og han bidrar bare til å gjere livet surare for dei som har et meir modent forhold til AAS.
Spark dusten bak!
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

SV: Doping
« #48 : 26. februar 2005, 03:46 »
Jeg synes for all del det Schmutsige Bolo her tar opp hører hjemme på et forum som dette.

Vil rose deg SB for at du beskriver problemet på en glimrende måte.

Dette er et viktig spørsmål, men sannheten er likevel fremtredende. Hvis man vil bli Mr. O i dag så er det ingen vei utenom desverre, uansett gener.

Derfor synes jeg det er viktig å begynne på et lavere nivå, nemlig fitness. Der er det mulig å oppnå en 1.plass uten steroider eller annen form for uetisk og ulovlig tilskudd.

Jeg vil med dette oppfordre alle andre til å bli med på en bevegelse/korstog/opprop etc for å få fitnessen dopingfri og i det minste mer testet enn hva som er faktum i dag. Det vil aktive, publikum og sporten i det hele tatt tjene på i lengden.

Noen som er med??

Soje

ulovlig tilskudd? anabole /androgene steroider er ifølge norsk lov: lov til og kjøpe og bruke, ikke lov til og selge og opbevare.
men hvis man f eks spiller fotball og er medlem i et idretts forbund da er det ikke lov og bruke.
skremmende men sant. Book Book

Utlogget Diablo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

SV: Doping
« #49 : 26. februar 2005, 20:14 »


ulovlig tilskudd? anabole /androgene steroider er ifølge norsk lov: lov til og kjøpe og bruke, ikke lov til og selge og opbevare.
men hvis man f eks spiller fotball og er medlem i et idretts forbund da er det ikke lov og bruke.
skremmende men sant. Book Book
Skremmende og skremmende. Det som er at det er ikke lov med doping i konkurranse-sammenheng.
Mål: OL i 2014

Utlogget Ginuwine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

SV: Doping
« #50 : 26. februar 2005, 20:47 »
Skjønner ikke helt hvorfor det ikke skal være "lov" i konkurranse sammenheng...

Utlogget johnny bravo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

SV: Doping
« #51 : 27. februar 2005, 04:45 »


ulovlig tilskudd? anabole /androgene steroider er ifølge norsk lov: lov til og kjøpe og bruke, ikke lov til og selge og opbevare.
men hvis man f eks spiller fotball og er medlem i et idretts forbund da er det ikke lov og bruke.
skremmende men sant. Book Book



lov til å kjøpe, bruke og oppbevare
ikke lov til å selge
småsterk 19-åring. 184cm høy, og 90 kg tung.
110 i benk, ca 40 cm over armene mine er ikke fornøyd før de blir 44.

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
SV: Doping
« #52 : 27. februar 2005, 09:39 »
I USA blir man buret inne for bruk og oppbevaring, blir man tatt.
D-Bol ødelegger hjerteklaffene har jeg lest noen artikler på, spesielt den venstre. Da er man temmelig fucket etterpå.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

SV: Doping
« #53 : 27. februar 2005, 17:16 »




lov til å kjøpe, bruke og oppbevare
ikke lov til å selge

 rofl

hva tror du skjer hvis politiet finner flere liter hos deg ?

hva tror du skjer hvis politiet finner 100ml hos deg ?

oppbevaring går under , paragrafen ment for salg/distribusjon.
med andre ord har du kun lov til og oppbevare det som er ment til eget bruk.
 Erter

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Doping
« #54 : 27. februar 2005, 18:00 »
hva tror du skjer hvis politiet finner flere liter hos deg ?

Da vil jeg tro politimannen vil prøve å bestikke deg eller å alliere seg med deg. Wink

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Doping
« #55 : 27. februar 2005, 23:04 »
Skumle tall.

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

SV: Doping
« #56 : 28. februar 2005, 10:23 »
Som vanlig i slike debatter blir det dratt fram ekstremtilfeller. f.eks er det ikke unormalt å lese i Vg at en mann som brukte steroider døde av hjertefeil, ERGO er det livsfarlig å bruke steroider. Nei, alt med måte sier nå jeg. Om man ikke overdriver bruken og vet hva man driver med så spiller man ikke med et "livsfarlig spill" slik skremselspropagandaen vil ha det til.
Når dette er sagt så mener jeg at doping i idrett er juks, men til eget privat bruk for å bli sterkere, se bedre ut og få bedre velvære syns jeg det er alright.

Er dette virkelig ok!? Når noen bruker stoffene og vokser raskt,tror du ikke flere ønsker samme effekt? Hvis en på 16-17 år,med hormoner som fyker opp og ned,naturlig.Begynner med kunstige-hormoner, vil det ha større bivirkninger,en at en på 30år som propper i seg samme mengde preperater.
Noen vil klare seg. Men jeg har sett mangen bivirkninger. Flere av mine gammle kammeratater,begynte på helsestudio (jeg startet i en styrkeløft klubb) Mangen av disse måtte prøve ut div Stoffer. Resultat: 3stk går nå til psykolog,for å takle psykiske lidelser. 4stk ble overgang til Andre substanser liten. 1stk død(selvmord). Skal ikke stikke under en stol, at det er flere som har det bra i dag. Men bivirkningene virket skremmende på flere. Du har bruk,og du har missbruk! I de fleste "ungdoms miljø" er det lettere å fokusere på Hva 1 må ta,istedenfor Effektiv trening.

Tidliggere brukte en veksthormon (i Norge), for å raskere lege skader i muskelvev.Dette har de sluttet med. Fordi bivirkingene var større, en de positive effektene. Dette under kontrollerte former hos en lege,hva med lille ole bole på 16år,som tror jo mer jo bedre!?Huh

Tilbake til usa. Det var en som lurte på, om de er mer gjennomsyret en andre land:JA. Men her er det mangen faktorer som spiller inn. I USA er det en pille for alt. Er du trist "pille",vondt i hodet "pille", vondt i kneet "pille", trøtt"pille", våken "pille" osv. Når en er vokst opp med alle disse pillene,er det lav terskel for å bruke andre medikamenter.
2 I USA dyrker en vinnere. Du er ingenting hvis du kommer på 2plass. I en studie i 1994,ble mangen toppidretts utøvere spurt ett spørsmål: Hvis du får denne PILLEN,så vil du bli Verdensmester/olympisk mester,innen 2 år. Innen 5år,så er du død. 80% ville ta pillen. Hva sier det om ønske om å bli best?
3 I 1995 ville de innføre doping kontrol i NBA(basket),og NFL(Am.fotball) Omtrent samtlige utøvere gikk da til streik. (hvorfor F... får da basket spillerene bli med til OL?)


Utlogget doido

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 148
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 148

  • gamedog power
SV: Doping
« #57 : 28. februar 2005, 18:07 »
En venn av meg begynte på steroider når han var 16 år og brukte dette jevnlig i ca. 10 år, nå er han død, han skjøt seg selv på det nye politikammeret med en glock etter å satt noen salver rundt forbi i lokalet!!!!

Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

SV: Doping
« #58 : 28. februar 2005, 19:43 »
En venn av meg begynte på steroider når han var 16 år og brukte dette jevnlig i ca. 10 år, nå er han død, han skjøt seg selv på det nye politikammeret med en glock etter å satt noen salver rundt forbi i lokalet!!!!
ikke for og disse deg eller noe.  Smiley
syns det der med kompisen din var teit og si.
 tenk hvormange som har brukt steroider i 10år og ikke tatt selvmord!
 mye som tyderpå at det er endel andre faktorer som spiller inn i bildet her.
 det blir for teit og for letvint og skylde på steroider.
tror ikke steroider gjore det bedremen tror ikke det la til noe som ikke var der fra før heller.
folk med veldig dårlig psyke blir jo påvirket av alt mulig. har vert mange tilfeller av selvmord p g a dama slåropp.
 han spiste en råtten fisk 2 ganger i året derfor tokk han selvmord etter 10 år, åja klaber`n det må være derfor..........

Utlogget doido

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 148
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 148

  • gamedog power
SV: Doping
« #59 : 28. februar 2005, 22:27 »
Han begynte vel på litt andre ting og men...Han kjørte på med mye veldig mye steroider, det er ikke snakk om få kurer men , type arnold kurer og litt til. men sorry burde ikke ha nevnt han RIP
Han var en kjerne kar
Politiet viste at han solgte steroider og ville ikke la han være i fred.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!