Skrevet av Emne: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet  (Lest 9228 ganger)

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #45 : 13. februar 2005, 20:47 »
nei, instillingen til 'cain' er grunnen til at andre nasjoner ser paa norge som et demokratisk, humant og fornuftig land..Smiley jeg kan godt kaste meg ut i en debatt om hvor trist jeg synes det er at fengslene i norge er saa snille.. og om hvor lite penger politiet faar.. og om hvor naive politikerne er.. saker jeg synes er langt viktigere enn at en 14-aaring skal hisse seg opp over en rapper..Smiley


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #46 : 13. februar 2005, 23:09 »
At retarderte rappere lirer av seg mye forkastelig, er ikke noe nytt. Som Cain er jeg imidlertid en sterk tilhenger av ytrinfsfriheten, og mener at det blir problematisk hvis man skal begynne å legge strenge restriuksjoner på denne. Hvor skal grensene settes? Hvor mye kan man forby før det er til hinder for kommunikativ rasjonalitet; noe av det som gjør at vestlig kultur er muslimsk (for eksempel) knusende overlegen?

Når det er sagt, ville det glede meg dersom noen skulle komme i skade for å grisebanke denne rapperen. Ja, det er saktens mange hiphoppere i dette landet som hadde fortjent "litt" pedagogisk juling.

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #47 : 13. februar 2005, 23:17 »
tja, alder har endel aa si for modenhet.. hvordan man reflekterer.. reaksjoner paa ting.. erfaring.. ganske mange ting..Smiley

ja, man b0r heller si at ja, det var dumt sagt.. det var 'kvasst' sagt og det var lite intelligent sagt.. og vaert ferdig med det. Dette er ikke middelalderen og du er hverken dommer eller jury.. du er derimot en altfor hissig ung mann som tydeligvis har misforstaatt endel enkle prinsipper vi lever etter her i samfunnet vaart..

skriv naa da heller et litt rasjonellt avisanlegg... et brev til plateselskapet hans.. til han selv.. bruk hodet.. i stedet for aa fyre deg saa utrolig opp.

I de fleste diskusjoner virker det som om du sitter på en slags objektiv sannhet, mens du speiler deg i din egen arrogante fortreffelighet. Jeg for min del syntes bare at du  er patetisk og trist.
listefyll returns

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #48 : 13. februar 2005, 23:29 »
Må bare føye til at jeg er 20 år. Såvidt jeg har forstått er du rundt den samme alderen, så slutt å spill O store Bedreviter i alle saker.
sjokk og vantro

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #49 : 13. februar 2005, 23:48 »


I de fleste diskusjoner virker det som om du sitter på en slags objektiv sannhet, mens du speiler deg i din egen arrogante fortreffelighet. Jeg for min del syntes bare at du  er patetisk og trist.

Måtte bare gi deg din VELFORTJENTE honnør nr 100 for det innlegget!!!  headbang

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #50 : 14. februar 2005, 11:31 »


I de fleste diskusjoner virker det som om du sitter på en slags objektiv sannhet, mens du speiler deg i din egen arrogante fortreffelighet. Jeg for min del syntes bare at du  er patetisk og trist.


vel, naa finnes det ingen objektiv sannhet som gjelder for alle...Smiley men min sannhet er den 'objektive' sannheten for meg. Skal jeg sitte og argumentere for andres syn da mener du..? eller syn jeg mener er totalt forkastelige..

men saaklart, du maa for all del utnytte de mulighetene du har til aa komme med barnslige personangrep om du f0ler at det stiller deg selv i et bedre lys...Smiley


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #51 : 14. februar 2005, 12:19 »
 Smiley
listefyll returns

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #52 : 21. februar 2005, 14:27 »
Har så lite respekt for han der som det bare går an. Også han kompisen Phillip, han lille drittungen som spyttet på en publikummer. Tror han er så jævlig stor. Jeg hadde ikke hatt noe imot å banke dritten ut av de
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget Kyllingvinger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #53 : 21. februar 2005, 21:10 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266469

Sattan, det provoserte meg. Jævla kule apekatten som springer rundt i for store klær og tror han ser "gangsta" ut, det skulle vært han som fikk ei kule i brystet...kunne gjerne gjort det selv om jeg ikke hadde fått straff.
Død over han og likesinnede rappere!

du fremstår her som en stor idiot med lite forståelse for andre individ enn deg selv. jeg synes fremstillingen av denne saken er fatal fra massemediers side.
en rapper sa han ville se en død politimann
blir til
hiphoppere hyller politidrap.

og hva du skriver ellers der, blir bare for rasistisk og barnslig til at jeg skal gidde kommentere deg. åpne øynene.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #54 : 21. februar 2005, 21:50 »
Har du hørt rappen? Det VAR en hyllest. Skal jeg åpne øynene fordi det provoserte meg?
sjokk og vantro

Utlogget Kyllingvinger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #55 : 21. februar 2005, 21:55 »
jeg har sett teksten ja.

Sitat
Jævla kule apekatten som springer rundt i for store klær og tror han ser "gangsta" ut, det skulle vært han som fikk ei kule i brystet...kunne gjerne gjort det selv om jeg ikke hadde fått straff.
Død over han og likesinnede rappere!

det der var trangsynt sagt, og generaliserende. har du noengang tenkt over hvor han ville med de linjene? han skal jo ikke ha med låta på cd'n som kommer snart.. ey, cd'n..?

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #56 : 21. februar 2005, 21:58 »
har ikke tenkt over det nei. Hvor ville han med de linjene?
sjokk og vantro

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #57 : 21. februar 2005, 22:01 »


du fremstår her som en stor idiot med lite forståelse for andre individ enn deg selv. jeg synes fremstillingen av denne saken er fatal fra massemediers side.
en rapper sa han ville se en død politimann
blir til
hiphoppere hyller politidrap.

og hva du skriver ellers der, blir bare for rasistisk og barnslig til at jeg skal gidde kommentere deg. åpne øynene.

Budskapet reflekterer personelighet, personelighet er karakter, og karakteren er det som utgjør personen til det mennesket som han er.
Da er det ikke rasisme, da tar man avstand, viser avsky for en person med en råtten sjel. Viss en person prøver å bruke ett drap og ett dødt menneske som ett trappetrinn for sin egen karriærestige, da har ikke jeg heller noe problem med å si at jeg vil bruke den mannen som stikkpille i rumpa på en hamster!
Finn fem feil.

Utlogget Kyllingvinger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #58 : 21. februar 2005, 22:02 »
skape masse oppslag i avisene og greier, for å få litt gratis reklame for albumet han straks slipper.

all pr er god pr, vet du.

tviler på at han gråter fordi en eller annen trangsynt treningsforum-geek sa alle de slemme ordene han klarte å lire av seg, den dagen albumet hans selger til gull.

Utlogget Kyllingvinger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

SV: Hip hop-kjendis hyllet dødsran-siktet
« #59 : 21. februar 2005, 22:05 »
HellMik : synes det nærmer seg rasistisk å si 'død over alle rappere'

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!