Skrevet av Emne: militæret  (Lest 7271 ganger)

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: militæret
« #45 : 16. januar 2006, 13:21 »
At noen velger å fortsette å leke Cowboy og Indianer i tenårene er etter mitt syn bekymringsverdig, uavhengig om de måtte være psykopater eller ikke.

Fra artikkelen "Kort om psykopati". Hva av følgende er det som IKKE beskriver militæret og de som er der frivillig?

"Psykopater søker makt i politikk, organisasioner og offentlig virksomhet, hvor de manipulerer seg frem i ledende verv. På veien frem gjør de seg først populære, og skaffer seg en liten flokk trofaste hjelpere, som de er greie mot og prioriterer så lenge de har bruk for dem. Deretter startes undergravning av alle konkurrenter ved hjelp av løgn, bakvaskelse og intriger, til de når sitt mål. Så kommer utrenskinger og "reformer" for å stoppe all opposisjon, bl.a.ved hjelp av "splitt og hersk" metoden. De hater kreative mennesker, som de ser på som farlige konkurrenter. Gode ideer, velmente tiltak og positive tanker blir mott med mistro og avvist. Det må ligge noe lureri bak, tror psykopatene, men når de ikke finner noe, fremmer de gjerne det samme som sitt eget verk. De tar gjerne åren for andres innsats. De klarer å innbille seg selv og andre, at det virkelig er deres fortjeneste, og de får tillit, som de vet å utnytte. Regler, normer, avtaler og vedtak brytes som det passer best, i formelt korrekte former. Går det bra tar de åren alene, går det galt er det felles ansvar, hvis de da ikke finner en syndebukk. Det er bare egen makt og posisjon som teller."


hehe, dn e go, då e ivertfall eg avskreve som psykopat, det der verka heller som ein beskrivelse av hitler eller mussolini. men for å gjere ein ting klart, eg er IKKJE med i UHV for å "leike" krig eller cowboy og indianer som du kallar det, eg er enkelt og greit med fordi eg likar friluftsliv, og om det er noko som verkar interessant så blir eg med, men eg er langt ifrå med på ALT, eg har då anna å finne på og, og for å ha sagt det så er eg motstander av alt som heiter krig og uprovosert vold.
du har visst ikkje vore med i UHV du............
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: militæret
« #46 : 16. januar 2006, 13:54 »
Du er motstander av alt som heter krig.. og er med i ungdommens heimevern? Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: militæret
« #47 : 16. januar 2006, 15:00 »
Du er motstander av alt som heter krig.. og er med i ungdommens heimevern? Wink

hehe, skjønnar dilemaet, men ein er då vel ikkje for krig berre fordi ein er med i heimevernet, eg ekje fanatiker på noko slags punkt her, men eg er friluftsentusiast, eg er med på det som intereserar med..............bør kanskje leggje til at eg likar å skyte på blink, men plz ikkje kom med noko bullshit om at eg ikkje er motstander av krig fordi om Tongue
 
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: militæret
« #48 : 16. januar 2006, 15:17 »
En psykopat er en veldig sjarmerende person, som sannsynligvis ALDRI vil søke behandling, for det er resten av verden det er noe galt med... aldri psykopaten selv...

Det fins mye om psykpoater og psykopatiske trekk å lese: Google; "Psykopatiske trekk" og "psykopat" Smiley

En skikkelig psykopat er et farlig menneske å legge seg ut med....

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
SV: militæret
« #49 : 16. januar 2006, 17:34 »
Det er det fine med psykoanalyse!

"Er du psykopat?"

-Nei!

"Sier du det, ja. Da er du psykopat."

Eller:

"Er du psykopat?"

- Ja!

Da er du også psykopat..... Minner mye om hekseprosessene. Flyter du, er du heks, og må brennes. Drukner du, er du uskyldig.

Jeg er en veldig sjarmerende person, som sannsynligvis aldri vil søke behandling  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: militæret
« #50 : 16. januar 2006, 17:48 »
jeg flyter på fettet. teller det?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

andreassk

  • Gjest
SV: militæret
« #51 : 17. januar 2006, 00:16 »
Hvilken type fengsel havner du i hvis du er veltrent, har null sykdommer og nekter militæret eller sosialtjeneste?

*Framtidlig leder for RU*

silentk

  • Gjest
SV: militæret
« #52 : 17. januar 2006, 00:25 »
Sosialtjeneste? Er det ikke siviltjeneste du tenker på? Og hvorfor i all verden skulle du nekte siviltjeneste?

Nå har ikke jeg særlig sansen for jyplingene og dilettantene i RU, men jeg håper virkelig ikke at du blir fremtidig leder. Eller... kanskje jeg gjør det likevel, hvis jeg tenker meg om Tongue

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: militæret
« #53 : 17. januar 2006, 01:24 »
RU er vel ikke godt for annet enn humor for resten av det politiske landskap.. Smiley

Når det gjelder psykopater må det nok nevnes at en stor, stor andel av ledere, toppidrettsutøvere.. vinnere på generell basis har særs mange psykopatiske trekk.. akkurat fordi det å bli best krever at man har disse trekkene... Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

silentk

  • Gjest
SV: militæret
« #54 : 17. januar 2006, 01:26 »
Jepp, man kan ha flere psykopatiske trekk uten at dette nødvendigvis gjør vedkommende til en psykopat mtp diagnose.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: militæret
« #55 : 17. januar 2006, 09:55 »
Jepp, man kan ha flere psykopatiske trekk uten at dette nødvendigvis gjør vedkommende til en psykopat mtp diagnose.
Helt enig, og takke fanden for det...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: militæret
« #56 : 17. januar 2006, 10:15 »
En enkel måte å slippe millitæret på.

Ved en passende anledning hvor det er mer enn én offiser til stede, put AG'en i munnen mens du smiler. Da blir du sendt raskt hjem igjen, og rep er noe du aldri vil høre om. Funker !!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: militæret
« #57 : 17. januar 2006, 10:28 »
Gjør som en bekjent av meg.. Wink (for øvrig medlem av SU..) Han barberte hodet da han skulle på sesjon.. og fikk en hennatatovering av et hakekors over hele  brystkassa.. og på et strategisk tidspunkt rev han opp skjorte og ropte "NÅR SKAL VI LÆRE Å DREPE NIGGERE?!!!?"...

han ble aldri kalt inn..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: militæret
« #58 : 17. januar 2006, 10:39 »
Gjør som en bekjent av meg.. Wink (for øvrig medlem av SU..) Han barberte hodet da han skulle på sesjon.. og fikk en hennatatovering av et hakekors over hele brystkassa.. og på et strategisk tidspunkt rev han opp skjorte og ropte "NÅR SKAL VI LÆRE Å DREPE NIGGERE?!!!?"...

han ble aldri kalt inn..

Haha!! Honnør!
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!