Skrevet av Emne: Fitness & doping  (Lest 15474 ganger)

Utlogget johnny bravo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

SV: Fitness & doping
« #45 : 25. februar 2005, 14:20 »
når man snakker om tester osv. man kan gå på forskjellige typer steroider uten at de gir utslag på test. mange typer er veldig vanskelige å spore i kroppen. og selvom legene blir smartere så blir gutta som lager dette her også smartere.

leste om en i høst, han var den første noen gang som hadde blitt tatt for veksthormoner. det var innom vektløfting mener jeg å huske. og jeg tenker at det er vel flere som driver med det der.



----------
Redigert av UaC. Hold innleggene på generell basis, eller så blir posten stengt !! Lei av å si i fra her nå..... Undecided
småsterk 19-åring. 184cm høy, og 90 kg tung.
110 i benk, ca 40 cm over armene mine er ikke fornøyd før de blir 44.

Utlogget carlw

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

  • dama mi er rå!
SV: Fitness & doping
« #46 : 25. februar 2005, 14:24 »
jeg mener at de opplagte forbildene har et ansvar her inne Hitman(ikke bare crewet). en del av de mer seriøse utøverne her inne burde være klar over hva slags helseskadelig effekt slike holdninger kan ha for yngre mennesker spesielt. det er en grunn til at det er aldersgrense på utesteder.. man bør ta det i betraktning når man vet at slike grenser ikke kan overholdes på nett.
women call it the silent treatment.. and we let'em think we don't like it.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Fitness & doping
« #47 : 25. februar 2005, 14:35 »
jeg mener at de opplagte forbildene har et ansvar her inne Hitman.
De opplagte forbildene her har ihvertfall vett nok til å holde seg saklige og generelle i en diskusjon. Og de vet stort sett hva de snakker om.
Det er snakk om å gjøre en diskusjon lærerik og konstruktiv, samt faglig korrekt... Der er det du faller igjennom CW... *sukk*

Utlogget carlw

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

  • dama mi er rå!
SV: Fitness & doping
« #48 : 25. februar 2005, 14:40 »
det er ingen som sier at denne siden ikke har peiling på trening, ellers hadde jeg ikke vært her. at jeg ser holdningene til en del på under en uke som litt negtative er vel værre enn om jeg hadde vært medlem lenger.
hvis det krever peiling for å si  meningen sin om ting som åpenbart er helseskadelig, vet ikke jeg lenger. Arnold har bytta lever 2 ganger? eller tar jeg feil?
women call it the silent treatment.. and we let'em think we don't like it.

Utlogget A.A

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

SV: Fitness & doping
« #49 : 25. februar 2005, 14:42 »
Sitat
Arnold har bytta lever 2 ganger? eller tar jeg feil?

Ja, det gjør du!
Swedish quality moving up in the ranks!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fitness & doping
« #50 : 25. februar 2005, 14:42 »
det er ingen som sier at denne siden ikke har peiling på trening, ellers hadde jeg ikke vært her. at jeg ser holdningene til en del på under en uke som litt negtative er vel værre enn om jeg hadde vært medlem lenger.
hvis det krever peiling for å si meningen sin om ting som åpenbart er helseskadelig, vet ikke jeg lenger. Arnold har bytta lever 2 ganger? eller tar jeg feil?


Ja, det krever kunnskap å si noe om noe som helst. Og ja du tar feil. Og ja, denne tråden er stengt !

Merkelig det der, at slike tråder alltid glir ut i form av spesifikk diskusjon eller drittkasting. Hver eneste gang.....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Fitness & doping
« #51 : 25. februar 2005, 14:46 »
jeg mener at de opplagte forbildene har et ansvar her inne Hitman(ikke bare crewet).

Det var ikke det du skrev. Du skrev:

det overrasker meg at en seriøs nettside som dette, med et visst ansvar for andres helse(spesielt ungdom)kan promotere helseskadelige stoffer i den grad.

Du skrev altså at nettsiden (Treningsforum) promoterer helseskadelige stoffer! Og der tar du feil! Her er dopingplakaten for Treningsforum:

§4 - Doping
Treningsforum tar avstand fra alt under kategorien doping. Det er strengt forbudt å poste innlegg som inneholder bruk/kjøp/salg eller oppfordring av anabole steroider, dopmidler mm. Diskusjoner på generelt grunnlag (dopingmisbruk, forebygging mm.) er derimot akseptabelt.


Ingen i crewet eller treningsveilederne eller forumet som helhet promoterer AAS eller andre dopingmidler!!! Hva medlemmene ellers poster, er opp til dem selv - de har ikke noe ansvar annet enn for det de selv poster. Hvis noen poster skulle bryte mot paragraf 4, slettes de imidlertid av oss. At vi tillater diskusjon på generelt grunnlag og fornuftig meningsutveksling, skulle bare mangle. (Det er rom for ulike meninger også på Treningsforum!) Men ikke fortell meg at vi har en pro-doping-profil her inne, for der tror jeg ingen her inne vil være enig med deg.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Fitness & doping
« #52 : 25. februar 2005, 15:15 »
Har redigert bort noen poster, og åpner tråden igjen. Saklig diskusjon og ingen drittslenging fra nå av!  No no

Hold dere dessuten til følgende  Deal , så blir det bra:

§4 - Doping
Treningsforum tar avstand fra alt under kategorien doping. Det er strengt forbudt å poste innlegg som inneholder bruk/kjøp/salg eller oppfordring av anabole steroider, dopmidler mm. Diskusjoner på generelt grunnlag (dopingmisbruk, forebygging mm.) er derimot akseptabelt.


H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Christian Dewees

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

  • 16p stavanger open 04
SV: Fitness & doping
« #53 : 25. februar 2005, 15:25 »
Dessuten er jo som UAC nevner kropps- og styrkeidretter litt "bakgårdsidretter" (treffende uttrykk, dessverre)

Mhm. Jeg har tro på at denne sporten her kan bli stor med tid.. men som alt annent trenger den en oppvask. Snowboard\skateboard\bladze osv var jo en form for "bakgårsidrett" og det var jo ulovlig i norge bl.a (med skateboard en tid..) se nå har dem tom fått Snowboard i OL så alt er faktis mulig.

A.A: vell jeg tviler på at de får "lov" til å bruke AAS hvis de skal konkurere. Eller at trenern dems anbefaller dem å bruke så de kan få bedre prestasjon.. nå veit jeg ikke så godt hva AAS er, men noe tull er det helt sikker utifra posten jeg leste til nameless.


(jeg klarte ikke å unngå å se en annen vei... så ting jeg måtte svare på ..)
preparater er for kyllinger



Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget carlw

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

  • dama mi er rå!
SV: Fitness & doping
« #54 : 25. februar 2005, 15:26 »
det var dumt ordlagt av meg å si at selve siden promoterte det. med den setningen mente jeg at jeg synes brukerne har et ansvar og.. klarla det senere så vidt jeg husker.
men nå må jeg trene! stridsøks til side, og god trening!
women call it the silent treatment.. and we let'em think we don't like it.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Fitness & doping
« #55 : 25. februar 2005, 15:30 »
det er ingen som sier at denne siden ikke har peiling på trening, ellers hadde jeg ikke vært her. at jeg ser holdningene til en del på under en uke som litt negtative er vel værre enn om jeg hadde vært medlem lenger.
hvis det krever peiling for å si meningen sin om ting som åpenbart er helseskadelig, vet ikke jeg lenger. Arnold har bytta lever 2 ganger? eller tar jeg feil?
Alt er helseskadelig om man misbruker det. Skrekkhistoriene du har lest i media (som du sikkert baserer meningene dine på) er om folk som har MISBRUKT.
sjokk og vantro

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Fitness & doping
« #56 : 25. februar 2005, 15:31 »
Hei. Jeg har et spørsmål, hvorfor det er så mange som bruker preparater som stiller i fitness klassen? Etter hva jeg hører rykter om er det ca 75% som i Athletic Fitness (mest gutta) som gjør det..og hvorfor ?..
Og hva er greie for at forbundet ikke har doping kontroll..? burde vært mer gøy å kunne skille gutta fra menn? Sitter ikke her å suttrer eller griner for at jeg ikke ble nr 1 første gang jeg stilte, men for meg synes jeg AF begynner å bli litt for store, og hva har ordet fitness egentlig å si når hvem som helst kan stille urent? Litt surt å tenke på når det faktis finnes folk som ikke rører slikt der på scenen.

Husker jeg prøvde å spørre noen i forbundet et raskt spørsmål hvorfor det var slikt.. og ordene lød som "stuerent" og "ikke nok penger..", vell .. når det er slikt synes jeg det også bygger en del på at personer som i dag begynner å trene trår altfor tidlig til veksthormoner o.l fordi "what the hell..!?" når forbundet like grei tar det med en klype salt.. hvorfor skal en gutt på 17år tro noe annent?

Hvem som helst med god trening, motivasjon ..riktig kosttilskudd kan få en fin kropp og bra størrelse, men en ting er veldig klart. Man blir ikke Arnold uten å bruke vekst.. Så i mine øyne synes jeg moderate mengder innen Bygging og Mr olympia holder.. men hei vi som stiller i fitness burde vell klare å greie uten ? er jo tross alt to vidt forskjellige grupper.

Jeg sikter ikke til noen personer på forumet her eller har skummle hensikter.. jeg er bare rett og slett nyskjerrig og har lyst til å høre deres mening. Jeg vet godt at jeg ikke lever til 100, men tidlig kvelden blir det ikke pga av preparater..

PS: hvorfor jeg utrykker meg på den måten at jeg har mensen eller en pinne opp i r... er fordi jeg har altfor mange venner som bruker det og synes det er synd hvordan dem blir.. også oppi hode.
Dette var trådstarten. Kunnskapsnivået er lavt ang AAS, men spørsmålene han stiller er bra. ! Smiley Casen er, at når man følger opp et egentlig bra spørsmål med tåpelige myte-fakta og liksombetegnelse, så flyttes fokus fra det bra spørsmålet til Skribentens misforståelser... Derfor er det lettest å være GENERELL når man diskuterer ting. Smiley

Cd... hvor er din stridsøks? Jeg har enda til gode å lese et skikkelig spørsmål, eller argument for det ene eller det andre fra deg. Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Fitness & doping
« #57 : 25. februar 2005, 15:39 »
Arnold har bytta lever 2 ganger? eller tar jeg feil?

Det har jeg også hørt. Den ene gangen tror jeg at han bytta lever eller nyrer med Flex Wheeler, og den andre gangen bytta han med Tom Prince.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Fitness & doping
« #58 : 25. februar 2005, 15:40 »


Det har jeg også hørt. Den ene gangen tror jeg at han bytta lever eller nyrer med Flex Wheeler, og den andre gangen bytta han med Tom Prince.

Det er derfor Flex sleit slik ja... (aha-opplevelse)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Fitness & doping
« #59 : 25. februar 2005, 16:16 »
jeg mener at de opplagte forbildene har et ansvar her inne Hitman(ikke bare crewet). en del av de mer seriøse utøverne her inne burde være klar over hva slags helseskadelig effekt slike holdninger kan ha for yngre mennesker spesielt. det er en grunn til at det er aldersgrense på utesteder.. man bør ta det i betraktning når man vet at slike grenser ikke kan overholdes på nett.

Tror ikke du kan forvente noe som helst av et treningsforum på nett.
Er jo ingen kvalitetssikring av folk som er involvert her i motsetning til en organisasjon. Ønsker man å gjøre noe med problemet doping innen kroppsbygging/fitness så må arbeidet startes innad i NKF.
Av de få virkelig seriøse utøverne som er innom her, så tror jeg ikke noen av de ser nytten av å preke antidoping på et nettforum med en jungel av folk og meninger fra alle slags bakgrunner. Er vel andre plasser(skoler, klubber, treningssentre) som er bedre egnet og her kan man stille formelle krav til den som evt. skal komme med kvalifisert informasjon.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!