Skrevet av Emne: 1rm  (Lest 10769 ganger)

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: 1rm
« #30 : 13. mars 2005, 12:47 »
Hva hørte jeg? Finner du ingen?
Btw: Virker som du er en fjortiss som tror du har så sykt mye mer peiling enn du egentlig har! Les: 45 honnører. Det er fler en de fleste med ca like mange innnlegg som meg.
No offence, men hold deg borte fra denne diskusjonen du, du har tydeligvis ikke noe å fare med. Vet ikke helt hva du kan lære meg Ops
Å bruke honnør som et argument i en diskusjon er vel ikke så veldig saklig?? Forresten så var det vel ikke du som startet dette topicet for å lære??   
Slux: Når jeg leser på forumet virker det faktisk ikke som du har så særlig mye peiling! Virker som du er en fjortiss som tror du har så sykt mye mer peiling enn du egentlig har!
Jupp....  Hvor lenge her du trent Slux?   Og du er 14år??   Og du har 2000poster på forumet?? Har du en treningsdagbok, eller for den del: Hvor store framskritt har du gjort i forkjellige øvelser?     For etter hva jeg vet om deg er du ikke kvalifisert til å svare på mange av de spørsmålene du har svart på og kranglet på.
I tilegg skriver du " klarer ikke la være" det tyder jo bare på dårlig selvdisiplin og bare ønske om å øke fortest mulig... dette for å bli stor og tøff da eller? muskler og styrke kommer ikke over natta
       
Really???   Wow I was so sure I could be a bodybuilder after a one days work-out!
Dårlig selvdisiplin ja... Det er ikke ønsket om å øke fortest, men om jeg faktisk kunne. Btw. Så var jeg ikke helt sikker på om det var en veldig dårlig ide å prøve, det var en av hovedårsakene til jeg startet dette topicet!   Du skjønner, jeg ble medlem her for å lære. Ikke for å krangle med folk som har en dårlig dag/måned/år/liv
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: 1rm
« #31 : 13. mars 2005, 12:56 »
Du skjønner, jeg ble medlem her for og lære.

Da har du vel ikke noe imot at jeg lærer deg at...


Og bruke honnør som et argument i en diskusjon er vel ikke så veldig saklig?? Forresten så var det vel ikke du som startet dette topicet for og lære??   

Jupp....  Hvor lenge her du trent Slux?   Og du er 14år??   Og du har 2000poster på forumet?? Har du en treningsdagbok, eller for den del: Hvor store framskritt har du gjort i forkjellige øvelser?     For etter hva jeg vet om deg er du ikke kvalifisert til og svare på mange av de spørsmålene du har svart på og kranglet på.
       
Really???   Wow I was so sure I could be a bodybuilder after a one days work-out!
Dårlig selvdisiplin ja... Det er ikke ønsket om å øke fortest, men om jeg faktisk kunne. Btw. Så var jeg ikke helt sikker på om det var en veldig dårlig ide og prøve, det var en av hovedårsakene til jeg startet dette topicet!   Du skjønner, jeg ble medlem her for og lære. Ikke for og krangle med folk som har en dårlig dag/måned/år/liv

...'OG' og 'Å' er to forskjellige ting?

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: 1rm
« #32 : 13. mars 2005, 12:57 »
Da får jeg lære deg at:  Saklighet er en avgjørende faktor videre i livet!
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #33 : 13. mars 2005, 13:04 »
gutt90benkpress ja jeg har treningsdagbok.
Jeg starta feks med å trene 20kg i benken, nå trener jeg med 40. Jeg hadde ca 301rm i benken nå har jeg 47.5
Jeg starta å trene med 14 kg e markløft, nå tar jeg 65. Jeg har vært inne på dette forumet mer en 15 dager sammenlagt, lest og lært.  Jeg har faktisk gått så langt at jeg har kjøpt meg bøker anbefalt av hitman for å lære meg om trening. Honnør har noe med dette og gjøre, tenk deg at jeg hadde 1 inlegg og 800 honnører.. Tror du ikke at det hadde vært et bra innlegg da? Vis du starter tråder og spør men vil ikke ta til deg det som blir sakt før en bestemt person svarer så vil du ikke lære mye.
Hvordan kvalifiserer man seg til å svare på spørsmål? Og hva i h** vet du om jeg er kvalifisert? Bare fordi jeg er 14 år? Er født samme år som det btw bare sent på året.

Greit bare ta til deg det som personen hvis nick begynner på "h" eller noe sånt, så skal vi se hvor mye du lærer. Lykke til videre i livet når du blir sur og kjefter bare fordi vi sier at du trener feil.






Svak, bitter og dopingfri



2strong

  • Gjest
SV: 1rm
« #34 : 13. mars 2005, 13:05 »
Denne kranglingen her har ikke noe med topicet å gjøre.  No no
Skal dere krangle med hverandre så får dere gjøre det på PM, MSN etc....

 Offtopic

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #35 : 13. mars 2005, 13:07 »
Denne kranglingen her har ikke noe med topicet å gjøre.  No no
Skal dere krangle med hverandre så får dere gjøre det på PM, MSN etc....

 Offtopic

Ja, sant. Send meg pm om du vil fortsette

Back to topic:
Det er ikke lurt å makse hver trening men kanskje bare 1 gang i måneden, dermed basta. Tror ikke du finner noen som sier noe annet her på forumet .(som har peiling da)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: 1rm
« #36 : 13. mars 2005, 13:50 »
gutt90benkpress ja jeg har treningsdagbok.
Jeg starta feks med å trene 20kg i benken, nå trener jeg med 40. Jeg hadde ca 301rm i benken nå har jeg 47.5
Jeg starta å trene med 14 kg e markløft, nå tar jeg 65. Jeg har vært inne på dette forumet mer en 15 dager sammenlagt, lest og lært. Jeg har faktisk gått så langt at jeg har kjøpt meg bøker anbefalt av hitman for å lære meg om trening. Honnør har noe med dette og gjøre, tenk deg at jeg hadde 1 inlegg og 800 honnører.. Tror du ikke at det hadde vært et bra innlegg da? Vis du starter tråder og spør men vil ikke ta til deg det som blir sakt før en bestemt person svarer så vil du ikke lære mye.
Hvordan kvalifiserer man seg til å svare på spørsmål? Og hva i h** vet du om jeg er kvalifisert? Bare fordi jeg er 14 år? Er født samme år som det btw bare sent på året.

Greit bare ta til deg det som personen hvis nick begynner på "h" eller noe sånt, så skal vi se hvor mye du lærer. Lykke til videre i livet når du blir sur og kjefter bare fordi vi sier at du trener feil.
Hehe....  Jeg blir sur og kjefter ja!   Tror du får ta deg 15døgn til og lese og lære jeg.! Tongue
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #37 : 13. mars 2005, 14:00 »

Hehe.... Jeg blir sur og kjefter ja! Tror du får ta deg 15døgn til og lese og lære jeg.! Tongue

Det skal jeg gjøre. Men da må du ta deg minst 30!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: 1rm
« #38 : 13. mars 2005, 14:02 »
Maksing er bare tøv å gjøre på trening. Mye kulere å sette ny pers på konkurranser osv enn å gjøre det i kjelleren med en kompis som vitne. Når man gjør det i konkurranse så vet du at det er et godkjent løft også du har foretatt.

Jeg har aldri prøvd å sjekket hva det meste jeg løfter i noe som helst er. Jeg har heller aldri deltatt i noen konkurranse da. Men jeg ser at jeg blir sterkere ved at jeg trener med tyngre og tyngre vekter. Jeg synes det er mye bedre å gå opp en størrelse i hantler når jeg kjører f.eks bryst med samme rep. som tidligere enn å prøve å presse opp 2,5kg mere på 1rm. Skal man prøve å makse ofte så vil nervesystemer blokkere for videre vekst ettersom mange løft vil gå til failure.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: 1rm
« #39 : 13. mars 2005, 14:03 »
Denne kranglingen her har ikke noe med topicet å gjøre.  No no
Skal dere krangle med hverandre så får dere gjøre det på PM, MSN etc....

 Offtopic
Ja, ok....   Sorry Cheesy
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: 1rm
« #40 : 13. mars 2005, 14:06 »


Ja, sant. Send meg pm om du vil fortsette

Back to topic:
Det er ikke lurt å makse hver trening men kanskje bare 1 gang i måneden, dermed basta. Tror ikke du finner noen som sier noe annet her på forumet .(som har peiling da)
Slux har hatt rett hele tiden... men det virker som at enkelte har litt vanskelig for å ta imot lærdom fra noen som er yngre enn dem... Don't worry, Slux... De skjønner det når de blir større... *ler*

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: 1rm
« #41 : 13. mars 2005, 14:10 »

Slux har hatt rett hele tiden... men det virker som at enkelte har litt vanskelig for å ta imot lærdom fra noen som er yngre enn dem... Don't worry, Slux... De skjønner det når de blir større... *ler*

Ja jeg skjønner, kan være litt vanskelig å ta imot råd fra yngre.. desverre. Sad jaja, får vente noen år som du sier Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: 1rm
« #42 : 13. mars 2005, 14:27 »
Ja jeg skjønner, kan være litt vanskelig å ta imot råd fra yngre.. desverre. Sad jaja, får vente noen år som du sier Smiley
Jaja....  Skal få meg bildeprofil og sånt, så kan jo sammenlikne hvem som har fått mest ut av treningen! 
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: 1rm
« #43 : 13. mars 2005, 14:36 »
Er enig med Gutt90Benkpress her at honnør var veldig usaklig.
Man trenger ikke å skrive noe lærerrikt for å få honnør her, bare man skriver noe morsomt.
En med 200 honnører trenger ikke alltid å skrive bra innlegg.

Dere er forresten like gamle(iallefall født samme året).
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: 1rm
« #44 : 13. mars 2005, 14:38 »
Cheesus.... :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!