Skrevet av Emne: Min trening, råd, tips  (Lest 1176 ganger)

Utlogget hairball

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Min trening, råd, tips
« : 07. mars 2005, 11:42 »
Hei alle sammen, jeg har alltid vært interresert i trening men begynnte nå for fult før jul. Litt meg selv, jeg er 29 år, 1,81 høy,95kg.  jeg er jobber som en grafisk designer så det blir mye kontorarbeid. Så i stedet for å komme hjem å sette seg forran tv/pc, har jeg begynnet å trene.

jeg begynnte i fjord sommer med å først kutte ut brus/gotteri i uka, det var mitt første goal, det gikk kjempefint.

Så i desember i begynnte jeg å svømme 2 ganger i uka, minimum 1 time per gang. svømmingen har jeg begynnt med primært for å styrke ryggen/holdning. Jeg begynnte på puls for 14 dager sider, 2 dager i uka. Så da styrke på mandag, svømme på tirsdag, styrke på onsdag, svømme på tordag. På styrke treingen trener jeg "alle" muskelgrupper per gang dette er da kun overkropp.  På styrketreningen tar jeg 10x3 øvelser på alt.



daglig mat:

frokost: 2 brødsk. m. leverpostei.  omega3(fisk) linnfrøolje- omega3,6,7

mellom: appelsin/vann

lunsj: twinlabs - Diet fuel shake

mellom: appelsin/vann

middag: tunfisk/kylling/ris/pasta/salat + +

Kveld: brød m. leverpostei/melk


etter styrke på mandag/onsdag så spiser jeg middag med proteinshake/bananer. Blander shakene med skummetmelk. jeg er litt bekymret for proteiner, jeg vil ikke drikke for mye av det slik at jeg blir feit av det i forhold til hvor mye jeg trener, eller har dette ingen ting å si? så i begynnelsen tar jeg dette kun etter trening

mitt goal er å bli kvitt litt underhudsfett, og vokse i muskelvolum, får å få en mere veltrenet kropp. Jeg har kommet såpass inn i dette at jeg får dårlig samvittighet når jeg ikke trener, så jeg føler treingen til punkt å prikke.

i helgene trener jeg ikke, er koser meg litt med god mat med en baktanke på hva jeg spiser...