Skrevet av Emne: Ronnie Coleman - The Cost of Redemption m/screenshots  (Lest 6113 ganger)

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
Hvorfor tygger han alltid tyggis når han trener? Og en annen ting, han rister alltid på hue etter han har løfta.

Tyggis øker forbrenningen, og han er sikkert litt ør i hode etter løfta *riste* *riste*! Wink
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734



Tyggis øker forbrenningen, og han er sikkert litt ør i hode etter løfta *riste* *riste*! Wink

Tyggis øker forbrenningen? Håper det var en spøk?

Utlogget slogum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 424

Tyggis kan faktisk redusere sultenhets-følelsen mye. Om man burner noe kcal av å sitte å tygge er jeg usikker på.
Current Cycle:
6 meals ED
Heavy ass weights EOD
zzz EN

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Tyggis kan faktisk redusere sultenhets-følelsen mye. Om man burner noe kcal av å sitte å tygge er jeg usikker på.

Har hørt at hvis du tygger tyggis, så får du ikke så lyst til å småspise mellom måltider, men tviler sterkt på at det øker forbrenningen.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Tviler sterkt på at du på noen måte øker forbrenninga eller svir av et par kcal på tygginga, den eventuelle kalorien er ialleafall ikke noe å regne med.
Når jeg er litt småsulten så hender det at jeg pusser tennene eller tar meg en liter fun-light, men tyggis er helt greit og spise det også for å unngå litt av sultfølelsen, knapt med kalorier, men ingenting av det jeg nevnte øker på noen måte forbrenninga. Pepsi-max lemon og lakryl går det også litt av. Smiley

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Tyggis setter i gang fordøyelsen. Har du tom mage, derimot, risikerer du visstnok magesår.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Big Ron har kjørt kosthold til konkurransene sine i Tiår, så han kan nok sine saker. Men så kan han nok endel MER enn kosthold også, han må blant annet være god til å TELLE, for å huske hvor mange av hvilke tabletter han skal ha! Dere SÅ den pilleboksen??!!  woot

Så jeg er ganske sikker på at Tyggis for å øke forbrenningen, IKKE inngår i hans plan før en Olympia...

Utlogget hobbit

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 302
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 302

Sitat
han må blant annet være god til å TELLE, for å huske hvor mange av hvilke tabletter han skal ha! Dere SÅ den pilleboksen??!! 

ja han har litt å holde styr på der ja. hehe Doktor
tren hardt!
 går du i motbakke, går du oppover!
  tren hardere!
   søv, spis og TREN.
    kardio til det svir i lungene Cheesy

Utlogget HOTSHOT

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 166

hackliften var rå
Can you feel the pump ?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

han må blant annet være god til å TELLE, for å huske hvor mange av hvilke tabletter han skal ha! Dere SÅ den pilleboksen??!! woot

Han er ikke utdannet revisor for ingenting. Wink

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
Sitat
Tyggis øker forbrenningen? Håper det var en spøk?

Nei, det var ikke en spøk. Jeg mener å ha lest en plass, at ved å tygge tyggis lurer man hjernen til å tro at man putter i seg mat, som igjen vil resultere i at forbrenningen øker noe.
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

Big Ron har kjørt kosthold til konkurransene sine i Tiår, så han kan nok sine saker. Men så kan han nok endel MER enn kosthold også, han må blant annet være god til å TELLE, for å huske hvor mange av hvilke tabletter han skal ha! Dere SÅ den pilleboksen??!! woot


Det hadde vært interessant å snakke med legen hans...På et intervju på bb.com sier jo Ronster selv at et av hans største genetiske talenter er at organene hans tåler det han gjør. Lukter understatement av den. Hvordan ryggen hans har tålt det han har gjort er ellers ganske utrolig egentlig.

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

hackliften var rå

Kan ikke huske at han tok hacklifts i denne filmen...  Faktisk, så er det vel ingenting som heter hacklifts, men heller hacksquats eller hack-knebøy blir det vel på norsk.

Mener han bare tok squats og legpresses i denne filmen.
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734



Nei, det var ikke en spøk. Jeg mener å ha lest en plass, at ved å tygge tyggis lurer man hjernen til å tro at man putter i seg mat, som igjen vil resultere i at forbrenningen øker noe.

Det går ikke an å lure magen til å tro at man putter i seg mat!! Hvorfor da ikke bare sitte hele dagen å ta kjeven opp og ned og svelge, så får man jo dritbra forbrenning!!

 rofl

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596



Nei, det var ikke en spøk. Jeg mener å ha lest en plass, at ved å tygge tyggis lurer man hjernen til å tro at man putter i seg mat, som igjen vil resultere i at forbrenningen øker noe.

Så magen og kroppen ellers registerer at kjeven beveger på seg og reagerer med å øke forbrenningen. Jaha.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!