Skrevet av Emne: Forbanna uhøflige idioter på bussene  (Lest 4774 ganger)

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Forbanna uhøflige idioter på bussene
« : 04. april 2005, 23:39 »
Hiver meg på bølgen om forbanna idioter. Kva feiler det disse idiotene som ikkje kan vente med å gå på bussen før andre har gått av? Dette opplever eg stadig vekk. Når eg skal stige av bussen i midtgangen så skal alltid mange idioter presse seg inn samtidig. Kva er så forbaska vanskelig med å vente med å stige på til andre har gått av? En konsekvens av dette er jo at eg og mange andre må vente på å få stiget av til disse idiotene har gått på bussen. En følge av dette er at det blir unødvendig trangt i midtgangen og mykje knuffing. Er det så vanskelig å forstå at det er langt lettere om dei som skal stige av først stiger av, så blir det bedre plass for dei som skal stige på etterpå? Det er ikkje så ille for meg for eg klarer alltids å presse meg ut likevel. Men mange eldre og skrøpelige folk får jo store problemer med å komme seg ut som følge av denne uvettige oppførselen blant landets idioter.

I dag såg eg en kar som presset seg inn i bussen (framme og der er det trangt) samtidig som en stakkar sjuk gammel mann var i ferd med å stige ned med ei krykke i kvar hand. Det var nok berre flaks som gjorde at han ikkje veltet over ende furious

Statistisk sett så er det mange av disse idiotene på dette forumet, og dersom du er en av dei så håper eg at du føler deg truffet og tar det eg skriver til etterretning. Hvis ikkje så må du berre leve med at du en iditot som ikkje evner å tenke logisk om noke så enkelt som av og påstigning på buss.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


2strong

  • Gjest
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #1 : 05. april 2005, 00:41 »
 Bow

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #2 : 05. april 2005, 00:51 »
Kan ikkje seie meg meir enig. Samme er det med folk som trur dei eig gata og går rett fram uansett om dei møter folk. Eller andre som går foran deg som om dei hadde allverdens tid. Greit at dei går seint, men det er vel faen meg ikkje vits å gå i sikksakk slik at andre ikkje kjem fram??  furious



People are sheep! 

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #3 : 05. april 2005, 00:53 »
Kan ikkje seie meg meir enig. Samme er det med folk som trur dei eig gata og går rett fram uansett om dei møter folk. Eller andre som går foran deg som om dei hadde allverdens tid. Greit at dei går seint, men det er vel faen meg ikkje vits å gå i sikksakk slik at andre ikkje kjem fram?? furious



People are sheep!

Enig! Hater gamlinger som nekter å flytte seg når man går imot dem, kan jo ikke dytte dem vekk heller  dry
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #4 : 05. april 2005, 06:05 »
Det er lett Bamse. Det jeg gjør, er at jeg gjør meg så brei som mulig og så står jeg bare i døråpningen og ser dumt på de.... da går det som regel litt, og så venter de med å gå på bussen..... Grin

Det beste er faktisk om man er 2 stykker, og steller seg i bredden slik at det ikke er mulig å gå om bord i bussen...... og bare blir stående til det er fri passasje ut. Dette er også noe man kan gjøre på t-banen....

Har hatt det mye moro med slikt.... rofl Så du er ikke alene om å irritere deg over slikt.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #5 : 05. april 2005, 08:02 »
Bamse Bjørn: trodde du var stor nok til å brøyte deg fram?

Det samme er når det gjelder t-banen, når jeg er på vei til skolen i morgenrushet og skal gå av på en stasjon er det alltid folk som prøver å gå på t-banen når jeg skal ut. Jeg bare går rett på de og da blir de overrasket og pleier å si et eller annet dritt til meg. Som jeg bryr meg...., hvor har det blitt av den vanlige folkeskikken? Jeg lærte i hvert fall at man skal vente til folk har gått av t-banen/trikk/buss før man selv stiger på.

Utlogget joaredge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 62

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #6 : 05. april 2005, 08:21 »
Dette er nok de samme folka som alltid skal diskutere priser og rutetider med sjåføren... og betale med kronestykker og femtiøringer.

JohnBlond

  • Gjest
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #7 : 05. april 2005, 08:25 »
Det samme skjer på toget. Som fluer mot et lys vrimler de frem til døra når man skal gå ut.

En annen artig ting er folk som står og venter på bussholdeplassen i 10 minutter og først når de er i helt oppe ved busssjåføren åpner de veska si, finner frem lommeboken og leter frem mynter til å betale med.

Utlogget Jimmy Jazz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #8 : 05. april 2005, 12:32 »
Dette er vel også akkurat de samme folka som på død og liv presser seg frem i skiheis-køen, ved å gå over dine egne ski og brett. Etter å ha kjempet seg fremover i fem minutter og klart å terge på seg en gjeng sinte ski-entusiaster, har de kanskje rykket frem seks plasser eller noe Wink

Særlig disse små bortskjemte fjortissene, som med en gang de ser en liten åpning, tror at den plassen sikkert er reservert til dem selv. Vel hør her små drittunger, noen mennesker liker faktisk å ha litt romslighet i køen! Du kommer ikke fortere opp til toppen av bakken av å snik, for jeg kaster deg av heisen der det er lengst fallhøyde, og med minst snø! Arrgh!!

Og med det samme jeg er igang, hvis dere på død og liv skal stå helt foran på konserter, så får dere faen meg tåle å få noen støt i ryggen innimellom også!!

Nå føler jeg meg plutselig mye bedre....Smiley

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #9 : 05. april 2005, 13:10 »
Det er lett Bamse. Det jeg gjør, er at jeg gjør meg så brei som mulig og så står jeg bare i døråpningen og ser dumt på de.... da går det som regel litt, og så venter de med å gå på bussen..... Grin

Det beste er faktisk om man er 2 stykker, og steller seg i bredden slik at det ikke er mulig å gå om bord i bussen...... og bare blir stående til det er fri passasje ut. Dette er også noe man kan gjøre på t-banen....

Har hatt det mye moro med slikt.... rofl Så du er ikke alene om å irritere deg over slikt.
Ja, dette har eg prøvd inn i mellom og det fungerer Grin  Men ikkje alltid eg er så rask ut at eg blir først i midtgangen og da er det gjerne nokre stakkarar foran meg som må lide også blir det unødvendig kø i midtgangen.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #10 : 05. april 2005, 13:12 »
Bamse Bjørn: trodde du var stor nok til å brøyte deg fram?
Sjølvsagt. Eg kunne uten problemer ha kastet av alle som prøvde å presse seg inn, men det blir jo i overkant aggressiv oppførsel. Men eg skal begynne å bruke UAC sin framgangsmåte framover Grin

Nå føler jeg meg plutselig mye bedre....Smiley

Ja, dette hjalp Smiley
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #11 : 05. april 2005, 13:23 »
Og siden alle irriterer seg over noe nå, så kan jeg komme med min frustrasjon over uhøflig ungdom på bussen som bare blir sittende i setene sine - gjerne med sekken i setet ved siden av seg - når det kommer gamle, skrøplige mennesker inn på bussen. Det har gjort meg fly forbannet mer enn en gang å se sprek ungdom bli sittende mens de gamle prøver å klamre seg fast.

Og når jeg først er i gang så kan jeg få ut frustrasjonen min over bussjåførene som begynner å kjøre før de gamle får satt seg (om de er så heldige at det er noen ledige seter), sånn at de gamle nesten ramler. Jeg har til og med sett en gammel mann ramle i midtgangen fordi bussjåføren ikke hadde "tid" til å vente til mannen hadde satt seg.

Og så kan jeg fortsette med frustrasjonen min over bussjåfører som ikke følger med i speilet, slik at når man prøver å få inn ei barnevogn i bussen så klapper dørene sammen over vogna. Eller de bussjåførene som er så harde på gassen at vogna med ungen oppi kanter...

Da jeg var lita og mamma skulle lære meg folkeskikk var en av tingene hun lærte meg at man reiser seg og tilbyr plassen sin til gamle mennesker. I tillegg lærte hun meg at det ikke er pent å klappe skallede menn på hodet og si "se mamma, der er trollet!" ... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #12 : 05. april 2005, 13:38 »
Og siden alle irriterer seg over noe nå, så kan jeg komme med min frustrasjon over uhøflig ungdom på bussen som bare blir sittende i setene sine - gjerne med sekken i setet ved siden av seg - når det kommer gamle, skrøplige mennesker inn på bussen. Det har gjort meg fly forbannet mer enn en gang å se sprek ungdom bli sittende mens de gamle prøver å klamre seg fast.


Det er pokker ikke særlig artig med gamle kjerringer med lilla hår som setter seg ytterst på setet med den rutete veska godt plasert på innsida heller - og det gjør de nesten like konsekvent som fjortisene setter den digre sekken sin ytterst på setet når de sitter på tvers i setet innerst...

Jeg for min del spør ganske enkelt - "Er det ledig?" og da flytter 99.9% av fjortisene sekken opp i fanget, og 66% av de lillabehårede individene fortsetter å sitte med et besyndelig tomt blikk rettet fremover..........

Disse siste gir jeg simpelthen opp å føre noen videre dialog med
Den 0.1 prosenten av fjortiser som nekter å flytte sekken sin derimot - ja de tar ikke den avgangen igjen før de har fått kastet krykkene.....


Jeg beklager så meget dersom jeg med dette har forulempet en rekke ravende senile gamle damer, men skitt au.....




Jeg for min del setter meg alltid innerst på setet med arbeidsveska på gulvet forran meg - til tross for det, er det så å si alltid den ledige plassen ved min side som sist fylles om det kniper.....
Det hjelper nemlig å ha på seg ei seriøs bolejakke ala GASP sin når man setter seg ned (nei jeg mente ikke boblejakke) - da fyller man godt og vel 1,5 vanlige buss-seter til tross for at skinka er godt pressa inn mot veggen..... Det tar luven av selv den mest svakbeinte pensjonist......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #13 : 05. april 2005, 13:45 »


Jeg beklager så meget dersom jeg med dette har forulempet en rekke ravende senile gamle damer, men skitt au.....

Åjasså... fornærmer du mitt lilla og min gryende senilitet hår? Neida.. jeg er egentlig enig med deg, tric... er nok av disse damene også. I det store og hele så er det nok å bli frustrert og forbannet over, så jeg får bare si som Expedite;

Smil! Det er vår!  biggrin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #14 : 05. april 2005, 13:46 »
Jeg kjører bil selv jeg, og bruker i praksis aldri kollektivt. Ingen å irritere seg over da. Bortsett fra en og annen DUST bak rattet da som ikke kan kjøre bil !!! Angry
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!