Skrevet av Emne: Carpe Diem alle sammen!  (Lest 1218 ganger)

MeSoMoRf

  • Gjest
Carpe Diem alle sammen!
« : 18. april 2005, 14:03 »
GOD SOMMER!! Wink

Hei nå er det en stund siden jeg har skrevet i forumet. Og det er fordi jeg har vært i en stygg motorsykkel ulykke..     Doktor  13 mai 2004. Var på topp når dette skjedde men er jo redusert til kjøttkake nå. Skal lære og gå for andre gang.   Gå

Men det jeg rett og slett lurer litt på er om noen av dere på forumet har lignende opplevelser. Der dere har måttet starte på nytt osv.  Og som de kanskje har lyst til og dele erfaringer. Hva er motivasjonen, drivkraften, ønsker osv...  Deal

Personelig har jeg knust halle kroppen og er i ferd med og starte på trening igjen men jeg kan skrive under på hvor tøft det er. Men jeg har et savn om og være på topp og bruker det som et jag i en dag til dag tilværelse.

Til alle på forumet hei og god sommer. Gjør det best ut av hverdagen, du har bare dette øyebikket akkurat nå og du vil aldri få det igjen.
           

Carpe Diem


Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: Carpe Diem alle sammen!
« #1 : 18. april 2005, 14:08 »
Inspirerende post for oss som syns livet stort sett er kjipt Smiley <-og nei,det var ikke sarkastisk ment.
Lykke til med rehaben, det kommer til å gå flott! Jeg syns du har en bra holdning Smiley
sjokk og vantro

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
SV: Carpe Diem alle sammen!
« #2 : 18. april 2005, 14:14 »
Inspirerende post for oss som syns livet stort sett er kjipt Smiley <-og nei,det var ikke sarkastisk ment.
Lykke til med rehaben, det kommer til å gå flott! Jeg syns du har en bra holdning Smiley

Enig der!!


Har selv måttet gjennom mye kneskader, og det var en stund fare for at jeg ikke kunne løpe igjen.... Har lært meg å ta ting som det kommer, og alltid holde motet oppe!! Treningen er lyspunktet for meg, og etter noen måneder med trening gjør jeg nå noe legene ikke trodde jegskulle klare: å løpe!! Uansett; Lykke til!!

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Carpe Diem alle sammen!
« #3 : 18. april 2005, 14:14 »
Oj, ja det var ord til ettertanke.
Godt å se at du er bestemt på å klare deg. Jeg har ikke erfaringer som ligger i nærheten av det du har vært igjennom, men gjorde meg noen refleksjoner etter at jeg var syk i november/desember. Tror det mentale legger grunnlaget for alt annet-du trenger å jobbe med deg selv og ta imot all den hjelp og støtte du kan få fra familie, venner helsevesen. Får du det, kan det bare gå en vei-oppover. Det er som du sier svært viktig å glede seg over hverdagen, og være fornøyd med det en klarer, tross alt. Det er ikke alltid lett, men jeg håper du kan bruke forumet og at vi kan være til nytte for deg. Her er jo leger, fysioterapeuter og ernæringsfysiologer som i hvertfall kan gi noen tips, selvom vi ikke på noen måte skal være noen erstatning for den hjelpen du får ellers. Jeg ønsker deg alt godt.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Carpe Diem alle sammen!
« #4 : 18. april 2005, 14:46 »
Det var ord til ettertanke, ja! Kjører jo mc selv, og man kan aldri bli minnet nok på hvor sårbar man er. Det virker som du har den rette instillingen, og at du ser mulighetene fremfor begrensningene. Da er mye gjort allerede. Stå på, og lykke til så går dette bra!

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Carpe Diem alle sammen!
« #5 : 18. april 2005, 14:56 »
Ja dette var bra skrevet, rett fra hjertet. Skal snart kjøpe moped så jeg skal tenke på dette.

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Carpe Diem alle sammen!
« #6 : 18. april 2005, 17:57 »
Lykke til videre og takk for inspisrasjonen!
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: Carpe Diem alle sammen!
« #7 : 18. april 2005, 18:48 »
håper alt går bra, og at du kommer deg tilbake i den formen du var... Wink
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!