Skrevet av Emne: Gøttesjuk som eit helvete !!!  (Lest 3806 ganger)

yngve

  • Gjest
SV: Gøttesjuk som eit helvete !!!
« #30 : 22. april 2005, 21:28 »
Dette med oppkarbingsdag, noen tips om hva man kan spise da? Spiser som oftest bare hjemmelaget pizza uten ost jeg.

Få i deg så mye karbohydrater du klarer. Brødskiver, ris, havregryn osv... hold deg unna fett.

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

SV: Gøttesjuk som eit helvete !!!
« #31 : 25. april 2005, 00:16 »
jeg var svært godtesugen før ! men så begynte jeg å skifte mat vaner , de første ukene var suget det samme , men etter dette så kjenner jeg ikke det samme suget , på slutten av uka gler jeg meg skikkkelig til lørdag , men når jeg først begynner å tygge på alt dette godiset så er det ikke så godt som jeg hadde forventa , men uansett , nok motivasjon for meg er å se meg selv i speilet uten klær  Grin

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Gøttesjuk som eit helvete !!!
« #32 : 25. april 2005, 13:15 »
Tror ikke sånn "skal bare ta tre små seigemenn" - opplegg er å anbefale. Funger ialledfall ikke for meg - har jeg først tatt en bit vil jeg ha mer, og selv om jeg har spist opp alt og egentlig føler meg småuggen vil jeg også  ha mer....

mye vil ha mer vet du...ville heller prøve å kutte ut ...etter en stund går utrolig nok søtsuget over om man holder ut. :O

Alternativ: spis frukt - fersk eller tørket ( mango og aprikoser er godt!) eller kjøp sånn  lakrisrøtter  på apoteket....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!