Skrevet av Emne: Trenger hjelp til viderekommet treningsprogram  (Lest 1030 ganger)

Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
Hei! Jeg er en gutt på 17 år som har trent i litt over 6 måneder. Hittil har jeg trent benkpress, benkpress med hantler, arnold, flies, franskpress, nedtrekk, curl og diverse mageøvelser. Føtter har jeg trent ved å løpe 3 ganger i uka i terreng med elevering (bakker osv.). 

Dette trener jeg 3 ganger i uka, men jeg føler at det er på tide jeg skaffer meg et program, men vil helst beholde noen av de gamle øvelsene mine. Kort sagt så lurer jeg på om noen kunne lete frem eller eventuelt lage et program der jeg trener hele overkroppen (et program som inkluderer bein er ikke utelatt).

Jeg spiser kreatin og 80-Whey Isolat, begge levert fra NaturaVita.
Det ER en skam å snu!

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Trenger hjelp til viderekommet treningsprogram
« #1 : 15. juni 2005, 18:55 »
hei gutt på 17 år. alt kommer ann på hvordan du vil trene da, hvor mye tid du har til overs for trening.snakk med en som jobber på gymmet ditt...

det du kan gjøre f.eks: er 4split, det vil si 4 treningsdager i uka.. mandag,tirsdag,torsdag,fredag
mandag tar du bryst og triceps:
 benk,benk med hantler,skråbenk,kabelcross,flyes,pulldown med stang, tau og dips.

tirsdag: rygg og biceps:
nedrekk,sittende smal roing,sittende bred roing,chins,markløft, stående bcurl,sittende b isolator med hantler,hammercurl.

torsdag: bein,lett rygg og biceps:
 knebøy,lårpress,lårcurl(indre og ytre),leggpress,t-row bredt og smalt, stående b-curl,hammercurl

fredag: nakke,skuldre,lett bryst og triceps:
sittende militarypress,anroldpress(hantler over hodet sittende),høy roing, lett benkpress, kanskje lett flyes, pulldown stang og tau og avslutt med dips.


pass på å trene lett de første gangene hvis du skal prøve deg på¨det her for det er ikke sikkert det er noe for deg helt enda, hvis du ikke har støttemusklatur enda..prøv deg fram, voks og voks, tilslutt er du massiv Cheesy
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!