Skrevet av Emne: Sandefjord Open 14. mai 2005 - Resultatliste + bilder  (Lest 28014 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Tror du skal ta oppfordringen til UAC der gitt.....så møtes vi både bak og på scenen om 14 dager Wink

Vet i hvertfall at de to fra Hercules neppe var i nærheten av å ha 8-9% i fett.....de var vel nærmere 4% tenker jeg....i hvertfall Richard Hansen som ble trukket for å være for hard...

Soje

Tror nok beina, eller litt "manko" på sådann, var et viktigere moment, men hard var han definitivt! En ørliten fare for at jeg husker feil her, men jeg tror det stemmer, for det var nokså iøynefallende siden han var meget bra i overkroppen.

Ellers enig, selv om disse prosenttallene er til mer forvirring enn opplysning all den tid fx 6% bf kan se vilt forskjellig ut på to ulike personer....!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

Lagt ut noen bilder fra Sandefjord på siden min.


http://wwwdesign.no/bilder/Sandefjord2005/



.

Du ser kjempe fin ut:) bra du greier og holde deg feminin i tillegg til og ha muskler.. keep going on!!
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Tror nok beina, eller litt "manko" på sådann, var et viktigere moment, men hard var han definitivt! En ørliten fare for at jeg husker feil her, men jeg tror det stemmer, for det var nokså iøynefallende siden han var meget bra i overkroppen.

Ellers enig, selv om disse prosenttallene er til mer forvirring enn opplysning all den tid fx 6% bf kan se vilt forskjellig ut på to ulike personer....!
Stemmer nok det Tric at bena til Richard er heller små i forhold til overkroppen....dessverre....
4-5% bf er lavt uansett person da.....klart det ser forskjellig ut, men fett% til Richard kan ikke ha vært noe over 5 i hvertfalll....

Du ser kjempe fin ut:) bra du greier og holde deg feminin i tillegg til og ha muskler.. keep going on!!
Så lenge man ikke bruker steroider så skulle vel ikke det være noe problem? Stå på Jorun, jeg er enig med Tric: Du er en av de flottere byggerdamer jeg har sett i Norge også.

Soje

Utlogget Jorun

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 150

Den av byggerne som imponerte meg mest i kveld var vinneren i herrer -80 Keiwan Nabii, Utrolig estetisk fysikk, krystallhard selv om han etter sigende hadde gått på deff i 3 uker .....

HELT ENIG!! Utrolig flott fysikk!! Fikk dette fine bildet tilsendt fra -80 kg vinneren, og 2.pl i Overall;  Keiwan Nabii fra Haralds Gym.


Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073


Så lenge man ikke bruker steroider så skulle vel ikke det være noe problem? Soje

Jeg vet det Soje, men det er ikke og komme unna at mange bygger jenter/damer ikke greier og holde seg feminin. værtfall ikke off sesson, Synes Det var bedre og skrive det på den måten en og skrive "Bra du ikke bruker anabole steorider Yorun!! BTW det gjør ikke jeg heller " Den siste delen kunne vel kanskje du funnet på og skrevet.. hehe Smiley
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget BjDal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Takk skal du ha:) det var hyggelig å hilse på, jeg beklager at jeg ikke hang helt med med en gang, he he, du er stor mann, må nok stille du å:)

Nå skal jeg ut å spise pizza, så du får ha en fin pinse og 17:)

Jeg drakk sikkert 2 dl med tyrker før finalen, og er helt ør i hodet ennå, heeh.
bilder kommer etterhvert

-K

Ingen treningsveileder, men har trent i 17 år så litt har jeg fått med meg...

Utlogget BjDal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Heisann KenMan.
Vil gratulere deg med seieren i Sandefjord og takker for kampen. Noen må jo ta ansvar og ta sisteplassen også:-) Men jeg er like blid. Var vel flaska til Vegar som fikk blø tror jeg, og jeg er nok litt medskyldig.
En kamerat av meg tok en del bilder og jeg kommer tilbake med de.
Stå på:-)
Ingen treningsveileder, men har trent i 17 år så litt har jeg fått med meg...

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431




Var ikke noe å sitere der, men jeg vil nå bare få si at du så meget bra ut på scenen ( iallefall om det er deg i avataren der  Smiley )!  Knall overkropp - grumme armer, meget bra lat-spread og fin deff. Litt mer bein nå så blir du svårslagen!

KenMan var det ikke mye å gjøre med uansett den kvelden  Smile

Synd du ikke fikk med deg blomsten fra "after-ski-kompisene" dah  Grin


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget BjDal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Var i dusjen og fikk av noe brunfarge når blomsten skulle deles ut. Litt synd det da, men men.
Ja det var de bena. Har banket de opp jevnlig og det skal ikke stå på det, men de svarer enkelt og greit ikke sånn som resten av kroppen. Tror jeg legger skylden på mamma og utdeling av gener her altså..
Har prøvd alt fra tungt til lett, million sett og få sett osv, men de er ikke helt med sånn som resten. Vurderer å skamslå de med en 2"4" for å se om de hovner opp litt, men det er vel kanskje noe drastisk:-)
Men takk for oppmerksomheten
Ingen treningsveileder, men har trent i 17 år så litt har jeg fått med meg...

Utlogget janid1967

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Ja det var de bena. Har banket de opp jevnlig og det skal ikke stå på det, men de svarer enkelt og greit ikke sånn som resten av kroppen. Tror jeg legger skylden på mamma og utdeling av gener her altså..
...eller så var det jeg som stakk av med akkurat de genene ;-) Hadde jeg gidda å banka mine bein slik du har banke dine, ja da....

Ut fra bildene jeg har sett her i dag, så var i allefall bena myyye bedre enn i Hamar!

BTW: jeg redigerte ferdig filmene fra Hamar i går, og fikk svidd de på CD. Skal legge de i posten i dag. Synd vi ikke fikk filmet i Sandefjord også...

hilsen
brodern

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Ja det var de bena. Har banket de opp jevnlig og det skal ikke stå på det, men de svarer enkelt og greit ikke sånn som resten av kroppen. Tror jeg legger skylden på mamma og utdeling av gener her altså..
Har prøvd alt fra tungt til lett, million sett og få sett osv, men de er ikke helt med sånn som resten. Vurderer å skamslå de med en 2"4" for å se om de hovner opp litt, men det er vel kanskje noe drastisk:-)
Men takk for oppmerksomheten

Jeg synes ikke de var såååå ille dah  Grin
Men noe skal en jo skille dere på liksom og det var ikke mye som skilte nr 2 og 3 den kvelden i allefall. Blir ofte litt sånn; "eple og pære vurderinger" når det er såpass close - noen ganger foretrekkes eplene og andre ganger pærene.......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home
Heisann KenMan.
Vil gratulere deg med seieren i Sandefjord og takker for kampen. Noen må jo ta ansvar og ta sisteplassen også:-) Men jeg er like blid. Var vel flaska til Vegar som fikk blø tror jeg, og jeg er nok litt medskyldig.
En kamerat av meg tok en del bilder og jeg kommer tilbake med de.
Stå på:-)
Takk Smiley
Men jeg var nok ikke borte i flaska til Vegard, jeg tømte Joruns mens hun var ute, hehe. Wink
Og tror jeg kommer til å slite litt neste helg, veier nå 108 kg, og tiden går fort...gulp...


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget janid1967

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

...Og tror jeg kommer til å slite litt neste helg, veier nå 108 kg, og tiden går fort..

Hei KenMan.
Hva veide du inn på i Hamar og Sandefjord?

mvh
Jan Inge

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home


Hei KenMan.
Hva veide du inn på i Hamar og Sandefjord?


hamar var jeg 97.4 og sandefjord var jeg 99,4
mvh
Jan Inge


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home





hamar var jeg 97.4 og sandefjord var jeg 99,4

mvh -K


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!