Skrevet av Emne: Sandefjord Open 14. mai 2005 - Resultatliste + bilder  (Lest 28030 ganger)

Utlogget BjDal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Hei Kenman.
Går fort å få av det vannet vettu.
Kyllingbryst, brokkoli og C-vit så er du der igjen...
Ingen treningsveileder, men har trent i 17 år så litt har jeg fått med meg...

Utlogget KOK

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

  • GYMENTREPRENØR
Hei!

Noen som har tatt bilder fra - 80 debutant i Sandefjord........hadde vært gøy med noen bilder fra stevnet for han som tok bilder av meg var ikke helt heldig med kameraet.....hehe....så nesten ingen bilder ble skaarpe. Betaler for bildene om de er av bra kvalitet.

Mvh
Knut Ole Kopland (Start nr 19)  tynneste reka på stevnet.............

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home
Hei Kenman.
Går fort å få av det vannet vettu.
Kyllingbryst, brokkoli og C-vit så er du der igjen...

He he, ja,  hva med soft is da?? Hadde faktisk en is i lunsjen idag, faen, ikke lett å holde seg etter så mange måneder på diett og i tillegg begynner å bli driitlei.

Vi får ta en skikkelig " spis alt du kan pizza buffet" etter GP, ser at vi er tidlig ferdig, så da kan vi ete hele kvelden.

Stå på
-K


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Naturligvis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Keywan Nabii -75kg







Har mange flere bilder, BODY Oslo Grand Prix 2005, lørdag 28.mai - Oslo Konserthus
temperature: water 27c+, air 37,5c+

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Han har det - sånn er det bare!

Håper virkelig at han får opp litt volum på beina, og ørlitegrann mer på overkroppen. Rent generellt er det bra allerede, men det kan bli heeelt vanvittig!

Veldig bra bilder foresten, selv om han selvfølgelig så mye bedre ut live - både rent muskulært og sånn rent generellt (good looking kan man si).
Trivelig kar virket det som han var også, og det er jo alltid hyggelig.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Helt enig med Tric....

Han har det......sånn er det bare. Så denne karen i Hamar og var rett og slett helt fasinert over hvor god form han var i. Striper overallt uten å stramme en eneste muskel.

Soje

Utlogget Edmund Johansen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

  • www.edmundjohansen.com


Det var vel i grunn bare 1-2 der uten six-pack. Ellers var deffen helt greit på de øvrige 8. Det var forøvrig slått sammen til en klasse ja.

Har vel sett høyere standard på en line-up, men det kan en nesten alltid si når det er såpass få deltagere totalt.
Det var i mine øyne et helt greit startfelt, og på ingen som helst måte en line-up hvem som helst kunne gått inn i, og tatt seieren hjem i - med mindre en het Edmund Johansen og var i form dah....

Det var da veldig snille ord. Må ikke si sånne ting da. Ender med at jeg ikke tørr å stille igjen. Får jo redsel for å bli slått... Soje nevnte at det var noen som var blitt trekt for å være for hard. stemmer dette da. Har aldri hørt at noen har fått trekk for det da...

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431



Det var da veldig snille ord. Må ikke si sånne ting da. Ender med at jeg ikke tørr å stille igjen. Får jo redsel for å bli slått... Soje nevnte at det var noen som var blitt trekt for å være for hard. stemmer dette da. Har aldri hørt at noen har fått trekk for det da...

Nei det var ingen som blei trukket for det så vidt jeg vet. Kan vel alltids være at det er nevnt som et moment, men det blei i allefall ikke nevnt dommerne i mellom i etterkant av dømmingen.
Det var vel en som var veldig hard sammenlignet med en del av de andre, men han hadde såpass åpenbare svakheter ellers at den plasseringen han fikk i symetrien var helt grei med det utgangspunktet.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Naturligvis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

temperature: water 27c+, air 37,5c+

Utlogget Naturligvis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Kenneth Mandal


temperature: water 27c+, air 37,5c+

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Kenneth Mandal

Flotte bilder av Kenneth. Utvilsomt stevnets beste mannlige bygger.
 Mange med meg mener Kennet er i bedre form en noensinne, så jeg håper han greier å holde formen til og med førstkommende lørdag i allefall Smiley
Blir uansett artig å se ham på scenen igjen - alltid artig med rimelig komplett byggere som i tillegg poserer så bra som han gjør.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home


Flotte bilder av Kenneth. Utvilsomt stevnets beste mannlige bygger.
 Mange med meg mener Kennet er i bedre form en noensinne, så jeg håper han greier å holde formen til og med førstkommende lørdag i allefall Smiley
Blir uansett artig å se ham på scenen igjen - alltid artig med rimelig komplett byggere som i tillegg poserer så bra som han gjør.

Jøss, takk for fine ord, men poserer jeg bra?? Det er første gang jeg har hørt:)

Om jeg greier å holde formen i 4-5 dager til blir jo like spennende for meg å se, føler meg ikke akkurat i Topp form om dagen, begynner å bli sliten etter å ha toppet formen uke etter uke...

Jeg får være tøff i kjeften å si som Arnold " when the time is there, I'm ready"

-K


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Jorun

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 150

Jeg hørte nettopp av en fugl som fløy forbi at du hadde spist IS !!!??  Hva f***s tull er det da KenMan ??!!

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home
Jeg hørte nettopp av en fugl som fløy forbi at du hadde spist IS Huh?!!! Hva f***s tull er det da KenMan ??!!

Jepp, heiv i meg 1 liter med hennig olsen is, den gode dyre greia med sjokoladeklumper oppi, er ikke det bra for forbrenningen da???


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Jorun

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 150

Joda, det er veldig, veldig bra !!! Du klarer sikkert noen liter til ?  >Cheesy

(du vet jeg bare er veldig misunnelig... !! )

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!