Skrevet av Emne: Bryst trening/forbrenning av fett  (Lest 1669 ganger)

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Bryst trening/forbrenning av fett
« : 21. mai 2005, 01:23 »
Jeg har i det siste startet med kardio/deff og har tatt av en del fett på magen, men føler ikke at fette som ligger på brystet vil helt av. Er dette normalt? Isåfall hvordan bør jeg "kvitte" meg med det? Fettet på magen har gått av betraktelig og har gått ned 3kg på en måned nå.

Utlogget chriii

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

SV: Bryst trening/forbrenning av fett
« #1 : 21. mai 2005, 01:39 »
Jeg har i det siste startet med kardio/deff og har tatt av en del fett på magen, men føler ikke at fette som ligger på brystet vil helt av. Er dette normalt? Isåfall hvordan bør jeg "kvitte" meg med det? Fettet på magen har gått av betraktelig og har gått ned 3kg på en måned nå.

Går utifra at du er typen MANN Smiley?
vi mannfolk har vanskeligere for å fjerne fettet på mage\buk, men dersom du føler at du er ekstra slapp eller løsere i fisken på byrst, er dette pga du kanskje ikke har trent så mye bryst? Dersom du trener bryst får du strammet opp brystkassen din etterhvert, og vil både føle og se strammere ut!
Se "øvelsesoversikt" her på forumet!. Har du ikke trent vekter tidligere anbefaler jeg deg å starte med www.tn.no sitt RYP Grunnprogram!
Ta bilder fra dagens form og samtidig ta mål av midje,bryst,lår og biceps! så gjør du det samme om 1mnd, så ser du om treningen og kostholdet har gitt deg resultater!

Lykke til med treningen! Du når dine mål dersom du passer på både kosthold og treningen!

Og ikke minst 3T, er en fin regel! altså; _Ting_  _Tar_  _Tid_
Hvorfor ikke spise sjokolade? Jo, for at sjokoladen nytes i 10sekunder, for så å ligge noen timer i magen... og så resten av livet rundt magen! Grin

Utlogget chriii

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

SV: Bryst trening/forbrenning av fett
« #2 : 21. mai 2005, 19:50 »
Hehe ja er mann/gutt:p Har trent nå i snart 3mnd tror jeg. Jeg er sprinter, startet med det og for ca 3mnd siden. Jeg har siden økt til 80kg i benk, og i det siste så har jeg begynt å jogge en del for å forbrenne(dagene hvor jeg ikke har tonge økter på sprinten). Skal begynne med PecDec eller hva det heter, får håpe det hjelper!

Jepp! Det blir vel bra om litt! Bare ta tiden til hjelp! og "les deg godt trent" her på forumet! Mye å lære rundt omkring!
Hvorfor ikke spise sjokolade? Jo, for at sjokoladen nytes i 10sekunder, for så å ligge noen timer i magen... og så resten av livet rundt magen! Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!