Skrevet av Emne: Største lår igjennom tidene  (Lest 20976 ganger)

Utlogget Ingar87

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 268

  • The Juggernaut
SV: Største lår igjennom tidene
« #90 : 21. juli 2005, 19:35 »
Kroppsbygging er og blir subjektivt, men hvis du påstår Warren er "helt uproposjonell" ville du ikke engang passet som dommer i 60-åra. Grin
Har du sett videoer av Warren? Har du sett mange bilder av ham (forutenom lårtreningsbildene i B&K, hehe Tongue)?
Påstår du at han er "helt uproposjonell" tatt bildet over i betraktning? Tenk over at lårmuskulaturen er den største muskulaturen i kroppen. Personer som Sergio Olivia er uproposjonelle, som hadde større armer enn lår.
Du kan ihvertfall ikke nekte for Warren's X-form. Nær perfekt proposjonalitet i mine øyne. Men som sagt: kroppsbygging er subjektiv så langt meninger går.. Smiley
GridIron Barbell

210-150-230 @ 88kg RAW

Sterk, blid og fordomsfri.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Største lår igjennom tidene
« #91 : 21. juli 2005, 21:11 »
Kroppsbygging er og blir subjektivt, men hvis du påstår Warren er "helt uproposjonell" ville du ikke engang passet som dommer i 60-åra. Grin
Har du sett videoer av Warren? Har du sett mange bilder av ham (forutenom lårtreningsbildene i B&K, hehe Tongue)?
Påstår du at han er "helt uproposjonell" tatt bildet over i betraktning? Tenk over at lårmuskulaturen er den største muskulaturen i kroppen. Personer som Sergio Olivia er uproposjonelle, som hadde større armer enn lår.
Du kan ihvertfall ikke nekte for Warren's X-form. Nær perfekt proposjonalitet i mine øyne. Men som sagt: kroppsbygging er subjektiv så langt meninger går.. Smiley


Hvis du ikke vet at gluteus maximus er kroppens største muskel så blir du nok neppe noen dommer med det første du heller gitt..

Hvis du mener warren har "nær perfekt proposjonalitet" så er du enten blind, eller ruset på noe helt annet enn kreatin... Grin

 

Utlogget Ingar87

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 268

  • The Juggernaut
SV: Største lår igjennom tidene
« #92 : 21. juli 2005, 23:25 »
Hvis du ikke vet at gluteus maximus er kroppens største muskel så blir du nok neppe noen dommer med det første du heller gitt..

Tror du virkelig du tok meg på noe nå? Gluteus maximus er den største muskelen ja, men lårmuskulatur kombinerer Quadriceps- og Biceps femoris (for ikke å snakke om adductor longus, magnus og gracilis). Det hadde vært rart om en person hadde hatt større glutes enn quad, hams og innoverførere kombinert. Tror heller det er du som er rusa på noe.  :Smiley

Sitat
Hvis du mener warren har "nær perfekt proposjonalitet" så er du enten blind, eller ruset på noe helt annet enn kreatin... Grin

 

Som sagt, har du sett video av Warren? Har du sett mange bilder av ham?
Du sier Warren er "helt uproposjonell", noe jeg mener er en helt idiotisk påstand.
Og det går ikke an å bli ruset på kreatin. Enten så er du dum eller så vet du noe alle andre ikke vet.  :Smiley
GridIron Barbell

210-150-230 @ 88kg RAW

Sterk, blid og fordomsfri.

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Største lår igjennom tidene
« #93 : 22. juli 2005, 00:23 »
Denne utgaven av FLEX har jo "De største lårene gjennom tidene" som hovedemne.. Løp og kjøp.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Største lår igjennom tidene
« #94 : 22. juli 2005, 13:54 »
Tror du virkelig du tok meg på noe nå? Gluteus maximus er den største muskelen ja, men lårmuskulatur kombinerer Quadriceps- og Biceps femoris (for ikke å snakke om adductor longus, magnus og gracilis). Det hadde vært rart om en person hadde hatt større glutes enn quad, hams og innoverførere kombinert. Tror heller det er du som er rusa på noe.  :Smiley

Som sagt, har du sett video av Warren? Har du sett mange bilder av ham?
Du sier Warren er "helt uproposjonell", noe jeg mener er en helt idiotisk påstand.
Og det går ikke an å bli ruset på kreatin. Enten så er du dum eller så vet du noe alle andre ikke vet.  :Smiley

Helt enig med deg, dette kan du!
Synes også det var smart å "slå sammen" quads og hamstrings for å liksom lage en kjempemuskel, den var ny! Men da blir vel kanskje ryggen størst da, hvis vi slår sammen alt der, tror du ikke? Flott at du vil dele av din kunnskap, siden du har enormt med kunnskap hentet fra internet og blader. Vi trenger flere som deg på TF. Øs av ditt kunnskapshorn til oss andre som ikke kan så mye, på den måten gjør du oss alle flinkere og hjelper oss å nå våre mål. Håper også at du hjelper alle der du trener, og alle dine kamerater. Du har tydeligvis mange lange år bak deg med trening, og kan vurdere kroppsbyggere på en utmerket måte buttrock

Hvis du kunne være så snill å sette opp et program til meg så jeg kan bli litt mer lik warren hadde det vært kjempeflott. Jeg er 17 år og veier 72 kg dryppende våt, tar nesten 85 kg i benken (tror jeg) har ikke testa ennå, men skal snart da. Knebøy tør jeg ikke ta for det ser så vondt ut, har du noen råd? Bør jeg barbere meg på brystet og under armene, hvilket proteinpulver er best, er det doping, det sier muttern.
Kan jeg klare 100 kg i benken om 14 dager hvis jeg spiser sånn udos sjoise?

Takknemmelig om du kunne sette opp skikkelig program til meg og også hjelpe meg med hvem kroppsbyggere som er best, untatt arnold han er jo best da.

Takk for hjelpen ingar!




Utlogget Ingar87

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 268

  • The Juggernaut
SV: Største lår igjennom tidene
« #95 : 22. juli 2005, 15:03 »
Hehe, la oss se. Kombinerer man latissimus dorsi, infraspinatus, teres major og minor blir det ikke så stort som quadriceps og biceps femoris som til sammen er seks relativt store hoder
(Quadriceps f.: rectus femoris, vastus lateralis (ekstern), vastus intermedius, vastus medialis (intern)
Biceps f.: Det lange og korte hodet, semitendinosus,
semimembranosus), samt adductor brevis, longus og magnus, tensor fasciae latae/femoris (blir kalt begge), sartorius (den kjent som den lengste muskele i kroppen, skreddermuskelen), gracilis (indre lår) og pectineus. Også har du den hovedsaklige hofteleddsbøyeren iliopsoas, men den er nokså lite synlig.

Du tenker sikker at jeg glemte trapezius og alle dets hoder for rygg, men det blir et definisjonsspørsmål. Hvis du mener at trapezius bør inkluderes mener jeg at jeg kan inkludere gluteus, som vil innebære både maximus, medius og minimus, samt hofteleddsstrekkerne. Erector spinae kan også inkluderes for rygg, men den er nokså usynlig (ligger "innmed") og utgjør ikke mye størrelse på ryggen.

Også; ifølge CSF Health Department og Hertfordshire County Council of Health m. flere er benmuskulaturen større enn ryggmuskulaturen.  Deal

Tror du ikke det?  :Smiley


EDIT: Jeg så du hadde redigert innlegget ditt en smule. Er du så barnslig i virkeligheten.
Ikke vær spydig ovenfor min kunnskap og treningserfaring, for det vet du fint lite om. Jeg vet ihvertfall at jeg vet mer enn deg på dette emnet (sånn, der var jeg "litt" barnslig også). Inntil du skaffer deg peil, STFU. Jeg prøver å komme med konstruktive innlegg her på forumet, tydeligvis i motsetning til deg. :Smiley
GridIron Barbell

210-150-230 @ 88kg RAW

Sterk, blid og fordomsfri.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Største lår igjennom tidene
« #96 : 22. juli 2005, 15:56 »
Hehe, la oss se. Kombinerer man latissimus dorsi, infraspinatus, teres major og minor blir det ikke så stort som quadriceps og biceps femoris som til sammen er seks relativt store hoder
(Quadriceps f.: rectus femoris, vastus lateralis (ekstern), vastus intermedius, vastus medialis (intern)
Biceps f.: Det lange og korte hodet, semitendinosus,
semimembranosus), samt adductor brevis, longus og magnus, tensor fasciae latae/femoris (blir kalt begge), sartorius (den kjent som den lengste muskele i kroppen, skreddermuskelen), gracilis (indre lår) og pectineus. Også har du den hovedsaklige hofteleddsbøyeren iliopsoas, men den er nokså lite synlig.

Du tenker sikker at jeg glemte trapezius og alle dets hoder for rygg, men det blir et definisjonsspørsmål. Hvis du mener at trapezius bør inkluderes mener jeg at jeg kan inkludere gluteus, som vil innebære både maximus, medius og minimus, samt hofteleddsstrekkerne. Erector spinae kan også inkluderes for rygg, men den er nokså usynlig (ligger "innmed") og utgjør ikke mye størrelse på ryggen.

Også; ifølge CSF Health Department og Hertfordshire County Council of Health m. flere er benmuskulaturen større enn ryggmuskulaturen.  Deal

Tror du ikke det?  :Smiley


EDIT: Jeg så du hadde redigert innlegget ditt en smule. Er du så barnslig i virkeligheten.
Ikke vær spydig ovenfor min kunnskap og treningserfaring, for det vet du fint lite om. Jeg vet ihvertfall at jeg vet mer enn deg på dette emnet (sånn, der var jeg "litt" barnslig også). Inntil du skaffer deg peil, STFU. Jeg prøver å komme med konstruktive innlegg her på forumet, tydeligvis i motsetning til deg. :Smiley


Åssen skaffer jeg meg like peil som deg Ingar? Skulle ønske jeg også kunne ramse opp sånne latrinske ord, det må være skikkelig vanskelig. Du må jo minst være dåkter eller no? Jej blei sjikkelig imponert åver det.
Eneste latrinske jej vet om er volvo lizzom.

Av dem nårske byggera har Stellander dem råeste låra-uten tvil. Han har skikkelig sånn X-form lizzom-mellom åverkroppen og underkroppen. Han må jobbe litt mer med arma sine da.

Husk jej er bare 17 år-litt barnslig sårry!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Største lår igjennom tidene
« #97 : 22. juli 2005, 19:51 »
Du ser yngre ut enn 17 på avantaren din Iceberg!
Tror neppe falsk leg kan hjelpe deg engang  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Største lår igjennom tidene
« #98 : 22. juli 2005, 20:39 »
Du ser yngre ut enn 17 på avantaren din Iceberg!
Tror neppe falsk leg kan hjelpe deg engang Wink


du skulle bare visst hvor kjipt det er å se så ung ut, kommer ikke inn på noen filmer på kino eller noen ting...

Ps synes du har vokst markant, du har vel ikke glemt at du er styrkeløfter og ikke bygger ;-)


Utlogget TheFonz

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 939
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 939

SV: Største lår igjennom tidene
« #99 : 22. juli 2005, 23:48 »
Hvem er denne "Warren" karen? Navn osv

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Største lår igjennom tidene
« #100 : 23. juli 2005, 08:54 »
du skulle bare visst hvor kjipt det er å se så ung ut, kommer ikke inn på noen filmer på kino eller noen ting...

Ps synes du har vokst markant, du har vel ikke glemt at du er styrkeløfter og ikke bygger ;-)



 Grin Nei det skal ikke  være lett! Du får bare dra fram klypa di så kommer du inn hvor som helst  2thumbsup

Jeg er ikke styrkeløfter lengre, men for all del er langt i fra noe bygging på gang  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ingar87

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 268

  • The Juggernaut
SV: Største lår igjennom tidene
« #101 : 25. juli 2005, 19:03 »


Mike Francois


Dillet


GridIron Barbell

210-150-230 @ 88kg RAW

Sterk, blid og fordomsfri.

Utlogget TheFonz

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 939
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 939

SV: Største lår igjennom tidene
« #102 : 25. juli 2005, 20:31 »
Dillet = Freak!

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Største lår igjennom tidene
« #103 : 26. juli 2005, 04:10 »
svær han Dillet ja. Men brystet kom litt i skyggen av armene syntes jeg
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget feck

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Har du lyst, har du lov!
SV: Største lår igjennom tidene
« #104 : 15. august 2005, 00:51 »
Det der er bare sjukt!
Feck :>

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!