Skrevet av Emne: Gene Rychlak benker 1005 lbs (450kg) med utstyr  (Lest 8791 ganger)

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Denne karen (Gene Rychlak) tar over 1000 lbs (450 kg) i benkpress!  Shocked

Noen bedre?  Tongue

www.rychlakpowersystems.com/

http://slate.msn.com/id/2104915/

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Dette er vel gammelt nytt. Men hvor seriøst det forbundet han løfter for er vel en annen historie. Ryktene sier at han kun løfter 270KG uten skjorte.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Skal tråden leve, så hold dere til tema !! Ellers forsvinner hele tråden....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Skal tråden leve, så hold dere til tema !! Ellers forsvinner hele tråden....
Kan ikke forstå at det jeg skriver ikke har noe med temaet å gjøre.....

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Den var ikke rettet mot deg, men innleggene som er slettet herfra.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

jeg syntes uansett hvor mange kg skjorta gir han, så er det en stor prestasjon.
Hvor mange har dratt så mange kg i markløft?
Konebanker og totalonanist

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

jeg syntes uansett hvor mange kg skjorta gir han, så er det en stor prestasjon.
Hvor mange har dratt så mange kg i markløft?
Har man fått utstyr som hjelper like mye i markløft, så vil jeg at urlig mange ville dratt det der i markløft.
Det blir feil å sammenligne med noe som ikke får like mye utstyrshjelp.

Jeg tar kun resultat som er gjort uten utstyr eller som er gjort i IPF seriøst. Dumt Gene ikke stiller opp noe strongman eller en annen konkurranse hvor vi får sett hans styrke uten utstyr hjelp. At mannen er sterk er det ingen tvil om.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så IPF reiligiøse?
Det virker som om alle som løter i andre forbund kun lever på utstyret og doping?

Greit at man får mere hjelp av utstyret og de er dopa i konkurranser.

Er det misunnelse pga at de får ha flere lag i draktene sine?

Jeg ser ingen grunn til at de har dårligere prestasjoner bare fordi de har 2 og 3 lags drakter og ikke har samme regler for utførelse av løftet?

Jeg er ingen fagmann når det gjelder diverse regler på forskjellige forbund, men etter hva jeg har lest her på forumet så virker alle IPF-medlemmer temmlig ensporede og trangsynte?

Mulig det er viktig info jeg ikke har fått med meg her siden mange er så imot andre forbund enn IPF.
Konebanker og totalonanist

Utlogget HanDer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så IPF reiligiøse?
Det virker som om alle som løter i andre forbund kun lever på utstyret og doping?

Skjønner ikke jeg heller. De er jo nummeret inntil fanatikere når de får fyrt seg opp. Men de er sikkert litt hårsåre fordi tallene til gutta og jentene i de andre forbunda er høyere? Noe annet kan det jo ikke være. De presser jo vommer og lemmer inn i pinetrange skjorter og drakter selv.

Jeg kan forstå doping-argumentet til en viss grad, men så lenge alle konkurrerer på lik linje i samme forbund så må jo det være ett fett.

Om godeste Gene bruker 1, 2, 3 eller 10-lags skjorte med innebygd jekk så gir folk flest faen. De ser at han er sterk og at han løfter mer i benk enn de fleste "vanlige" løfter totalt. Ikke at folk flest vet hva styrkeløft er uten å få noen hint. De vet hva benk er, og "den øvelsen hvor du løfter rett opp fra bakken". Om styrkeløftere vil bli pop så kan de skrelle av seg drakta og sløyfe bøyen.

Ikke at jeg ikke forstår IPF-gjengen her inne, men jeg synes bare de rakker litt vel mye ned på andres prestasjoner over en bagatell. Husker bla at noen hang seg opp i at Mari Asp ikke var med i IPF.

Uansett, jævlig bra for Gene at han fikk opp såpass, uansett skjorte. Jeg mistenker at han var fornøyd den dagen og det er jo det som teller.

Utlogget FreakAleash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 72

Sløyfe bøyen? Never. Bøy er faen meg den beste øvelsen sammen med mark. Hvem gir vel ikke faen i folk flest? Folk flest har ikke peil, og da blir det bare kjedelig. Dessuten så blir man sterkere i mark hvis man har litt lår og gå på, som kommer veldig godt med når du trener bøy... Blir nok mindre i mark hvis man skipper bøyen...

Utlogget boomin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

SV: Gene Rychlak benker 1005 lbs (450kg) med utstyr
« #10 : 24. mai 2005, 18:03 »


Skjønner ikke jeg heller. De er jo nummeret inntil fanatikere når de får fyrt seg opp. Men de er sikkert litt hårsåre fordi tallene til gutta og jentene i de andre forbunda er høyere? Noe annet kan det jo ikke være. De presser jo vommer og lemmer inn i pinetrange skjorter og drakter selv.

Jeg kan forstå doping-argumentet til en viss grad, men så lenge alle konkurrerer på lik linje i samme forbund så må jo det være ett fett.

Om godeste Gene bruker 1, 2, 3 eller 10-lags skjorte med innebygd jekk så gir folk flest faen. De ser at han er sterk og at han løfter mer i benk enn de fleste "vanlige" løfter totalt. Ikke at folk flest vet hva styrkeløft er uten å få noen hint. De vet hva benk er, og "den øvelsen hvor du løfter rett opp fra bakken". Om styrkeløftere vil bli pop så kan de skrelle av seg drakta og sløyfe bøyen.

Ikke at jeg ikke forstår IPF-gjengen her inne, men jeg synes bare de rakker litt vel mye ned på andres prestasjoner over en bagatell. Husker bla at noen hang seg opp i at Mari Asp ikke var med i IPF.

Uansett, jævlig bra for Gene at han fikk opp såpass, uansett skjorte. Jeg mistenker at han var fornøyd den dagen og det er jo det som teller.

Utlogget boomin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

SV: Gene Rychlak benker 1005 lbs (450kg) med utstyr
« #11 : 24. mai 2005, 18:10 »
Det er jo en grunn til at IPF er seriøst da, det virker som at enkelte synes det er greit at dopingen florerer og og at folk bruker drakter som får utøverne til å se 10* større ut (satt på spissen da). Uansett så er styrkeløft en liten sport og ofte forbundet med doping av den vanlige personen. Jeg brenner for styrkeløft, og skal jeg om 20-30 år like det jeg ser bør det ikke være noe doping i bildet. Det er jo viktig at folk vet hva de går til og skal rekrutteringen i styrkeløft øke, bør vi holde oss langt unna doping. Bare tull synes jeg at folk disser ipf pga seriøsiteten, men vil folk drive å bole seg, skal ikke jeg stoppe de.

Utlogget Mike Tyson

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 777
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 777

  • Iron Mike
SV: Gene Rychlak benker 1005 lbs (450kg) med utstyr
« #12 : 24. mai 2005, 19:40 »
I alle dager, for en størrelse det var på de overarmene der da! Shocked
Undisputed Heavyweight Champion Of The World

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

SV: Gene Rychlak benker 1005 lbs (450kg) med utstyr
« #13 : 24. mai 2005, 20:09 »
Det er jo en grunn til at IPF er seriøst da, det virker som at enkelte synes det er greit at dopingen florerer og og at folk bruker drakter som får utøverne til å se 10* større ut (satt på spissen da). Uansett så er styrkeløft en liten sport og ofte forbundet med doping av den vanlige personen. Jeg brenner for styrkeløft, og skal jeg om 20-30 år like det jeg ser bør det ikke være noe doping i bildet. Det er jo viktig at folk vet hva de går til og skal rekrutteringen i styrkeløft øke, bør vi holde oss langt unna doping. Bare tull synes jeg at folk disser ipf pga seriøsiteten, men vil folk drive å bole seg, skal ikke jeg stoppe de.


Tror ikke du helt skjønte tegninga her.
Ingen sier noe på at IPF er så seriøst, det som blir sagt er at alle utdøverne som er med i IPF ikke klarer og tolerere andre forbunds regler.
Jeg er selv personlig mot både doping og drakter.
Mange kritiserer diverse forbund fordi dem har lov til å ha flere lag i draktene, og hva så? Tenk hvis IPF hadde godkjent 2-lags drakter?

Jeg mener ikke at doping og mangelagsdrakter er tøft.
Jeg ville bare si at jeg syntes det er temmlig trangsynt at folk ikke aksepterer at andre løfter mye pga de bare er med i "feil" forbund?

Hvis folk vil dope seg for å løfte emre får de gjøre det for min del.
Men andre folk trenger ikke være så utrolige negative mot dem!

Konebanker og totalonanist

Utlogget HanDer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

SV: Gene Rychlak benker 1005 lbs (450kg) med utstyr
« #14 : 25. mai 2005, 03:23 »
Boomin, jeg tror ikke du forstår hva jeg prøver å si, siden du velger å fokusere på det lille jeg skrev om doping. Det er ingen som disser IPF for seriøsitet. Om jeg dissa noen som helst så måtte det være de IPF-løfterene her inne som ikke klarer å la være å kommentere at feks Ryslack ikke er med i IPF. Personlig driter jeg i hvilket forbund folk løfter for, så lenge de bruker skjorte og drakter er de like gode/dårlige i mine øyne.

Men jeg har mer sansen for folk som løfter uten drakt.



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!